Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Corney28
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Corney28

    Gratis af te halen texiel en leren pak

    Wegens kastopruiming twee motorpakken gratis af te halen in Vinkeveen of verzending voor n tientje. Kneesliders zijn slecht, laten beetje los. Hangen al hele tijd in de kast, weet nog dat de rits tussen broek en jack niet zo braaf meer was en sommig klittenband ook, maar verder vergeten of er...
  2. Corney28

    "Gevonden motor" zonder contactslot.

    Hoi allemaal, Zal even de situatie schetsen. Ben n tijdje aan het rondkijken voor een andere motor. In verband met de 500km die ik wekelijks rij heeft een cardanaandrijving de voorkeur. Nu wist ik dat er een Honda NTV bij mijn vriendin in de (vrij toegankelijke) parkeergarage stond. Deze...
  3. Corney28

    22mm SBK stuur

    Hoi, ben opzoek naar n 22mm superbikestuur voor mijn GS500E Heb je wat liggen PM maar :) Iets wat hierop lijkt ongeveer:
  4. Corney28

    Frame GS500E 1993

    Frame van een Suzuki GS500E uit 1993. Met (momenteel geschorst) kenteken. Wel wat (vlieg)roest op t frame, niks ernstigs Op te halen voor twee sixpacks Grolsch Radler vergezeld door een zak Kitkat.
  5. Corney28

    GS500 opknappen

    Na een beetje gespamt te hebben in het algemene GS500-topic toch maar even een eigen topic aangemaakt. Via motorshopper, van een mede MFer deze GS500 uit 1990 gekocht voor €350: Hij ziet er op het ook nog best aardig uit voor zijn krap 60.000 mijl (Amerikaanse uitvoering) Eerst maar...
  6. Corney28

    Rondrit Rusland 2015

    Beste, Na een tweetal ritjes binnen Europa (Noorwegen&Hongarije via Kroatië) heb ik mijn zinnen gezet op wat anders. Ik verwacht in juli 2015 af te studeren van mijn HTS opleiding. Hiervoor heb ik een MTS opleiding gedaan en wil er gewoon "even tussenuit". In het eerste halfjaar van het...
  7. Corney28

    Knipperend neutraal lampje

    Hoi allemaal, Sinds een week of 3 knippert mijn neutraal lampje wanneer de motor goed warm is. Wanneer de motor koud is dan is er niks aan de hand. Ik vermoede dat het de spanningsregelaar was. Daarom heb ik deze vervangen (was ik zoiezo al van plan, is een zwak punt van dit type motor)...
  8. Corney28

    Benzine jerrycan 3 liter met schenktuit

    Nieuwe zwarte benzine jerrycan van 3 liter met schenktuit. L*b*h; 22*11*22cm Heb zo'n zelfde jerrycan meegenomen op een trip naar Noorwegen van twee weken. Had er toendertijd twee besteld ivm verzendkosten (die hier aangeboden wordt is dus nieuw!) Altijd handig om n beetje extra brandstof...
  9. Corney28

    Demper voor weinig gezocht

    Hallo, ik ben opzoek naar n aftermarket-demper voor mijn F650 "97. Model van de demper maakt niet zoveel uit, mag carbon of alu zijn maar mijn voorkeur gaat uit naar RVS. Het gaat dus alleen om de eind demper, de pijpen naar voren las ik zelf. Eventuele (lichte) krasjes geen probleem, heb...
  10. Corney28

    BMW F650-blok reviseren

    Hallo MFers, Sinds maart heb ik mijn F650 in mijn bezit. Na wat problemen net na de aankoop ben ik ermee op vakantie naar Noorwegen geweest. Tot nu toe heb ik er bijna 10.000km opzitten. De kilometerstand is rond de 38k. Nu lekt hij koelvloeistof, dit deed hij altijd al n beetje maar...
  11. Corney28

    BMW F650 "hakkelt" tussen 3k en 4k toeren

    Hey MF-ers Sinds kort heeft mijn F650 ('97 +-36800km) het volgende probleem: "Hakkelen" tussen de 2900 en 4100 toeren - Schokkend, dwz geen vermogen en ineens weer wel en dan weer niet ect. - Shoke maakt geen verschil - Met gas erbij trekt hij "er doorheen" en komt er weer vermogen...
Terug
Bovenaan Onderaan