Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: lucasb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. L

    Xtz660 uitgevallen

    Beste dames en heren, ik heb wat advies nodig. Gister is mijn xtz660 uit '92 uitgevallen op de snelweg. Dit was plotseling, zonder gestotter of gehaper. Hierna startte hij niet meer. Waardoor mijn vermoedens gingen naar een elektrisch probleem. Eenmaal aan het sleutelen heb ik de volgende...
  2. L

    Tank voor sr250 400 of 500

    Beste rijders, Ik ben mijn xt600 uit '90 aan het opknappen en wil een andere tank. Ik heb het idee dat een tank van een sr kan passen. Iemand eentje liggen dat ik het kan proberen/ passeb/ kopen? Hoor het graag
  3. L

    spanningsregelaar xt660z '09

    Beste rijders, Mijn spanningsregelaar (en stekker) van mijn xt660z zijn weer stuk. Dit is de derde keer dit jaar. - Eerste keer alleen de regelaar doorgebrand. - Tweede keer was de regelaar en stekker gesmolten (door corrosie was er slecht verbinding en werd de stekker te heet) - En nu...
  4. L

    Spanningsregelaar stekker gesmolten xt660z

    Beste motorrijders, Laatst is mijn stekker van mijn spanningsregelaar ( van een xt660z uit 2009) gedeeltelijk gesmolten. Ik heb gevraagd aan een motorzaak of ik deze stekker kan bestellen, maar tevergeefs. Mijn enige optie was een kabelboom van 890 euro. De stekker maakt slecht tot geen...
  5. L

    kortsluiting startmotor

    Hallo mede rijders, Als ik mijn motor (xtz660) wil starten dan wil hij af en toe kortsluiting hebben.. Alles valt dan uit en na 5 min doet alles het weer ( zekeringen zijn dan nog in tact). Ik heb mijn startrelais vervangen maar alsnog heb ik het probleem. Vaak na regen of wind. Is dit...
  6. L

    Versnellingsbak problemen XTZ 660 (1992)

    Hoi, De laatste tijd (laatste 5.000 km, en staat nu 62.000 km op de teller) gaat het schakelen wat stroever en minder soepel bij mijn Tenere. Nu heb ik het olie en filter vervangen, wat er allemaal prima uit zag. Hierna met de juiste olie weer gevuld, maar toch blijft het probleem. Koppeling...
  7. L

    Timing op de nokkenas het zelfde als op het vliegwiel? xt600

    Hallo mede motorrijders, Ik heb net de koppakking vervangen van mijn xt 600 en nu moet ik de timing goed zetten tussen de nokkenas en de krukas, maar het demonteren van het vliegwiel is een hele klus ( ik krijg de moer op de krukas niet eens los) dus vraag ik me af of de markering op het...
  8. L

    Uitlaatflens vast in de cilinderkop xt600

    Hallo, Na het kopen van een xt600 moest de uitlaat vervangen worden, echter zat er een gat/scheur in de uitlaat bij de cilinderkop. Bij het demonteren ging hij al (zoals voorspelt) stuk en bleef de uitlaatflens erin vast zitten(zie foto). Nu heb ik vele manieren geprobeerd om hem eruit te...
  9. L

    Xt 350 carburateur slangetjes?

    Hallo, ik ben nieuwe op het forum, maar heb al regelmatig antwoorden hierop gevonden! helaas alleen niet op het volgende probleem: ik heb een xt 350 uit 1989, nu zit ik met het probleem dat ik niet weet waar die slangetjes van de carburateur allemaal naar toe moeten?? je hebt 2...
Terug
Bovenaan Onderaan