Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Boemba5
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Boemba5

    VERKOCHT || Suzuki DRZ 400s uit 2007 met 10 000km

    Ik verkoop de motor vanwege tijdgebrek. Ik heb meer tijd besteed aan het poetsen, wrappen en stickers plakken, dan het daadwerkelijke rijden zelf. Het is een Suzuki DRZ 400s uit 2007. Er staat ongeveer 9060 km op teller. Afgelopen zomer heb ik een nieuwe accu ervoor gekocht, daarna heb ik nog 1x...
  2. Boemba5

    Kawasaki Versys 650 - kettingspanning 'ineens' te strak

    Hallo allemaal, Iemand die mij kan helpen of dit probleem kent? Ik ben dit weekend naar Frankrijk op en neer geweest (1600km) in het mooie weer van afgelopen dagen B| en net voordat ik gisteren thuis kwam en merkte ik een 'tik' in de motor. Niet echt hoorbaar, wel voelbaar in de stepjes, de...
  3. Boemba5

    Rugprotector maat L

    zgan rugprotector maat L Bijna niet gedragen omdat deze eigenlijk te groot is voor mij en daardoor niet lekker zit. Vraagprijs € 65,-
  4. Boemba5

    Soft side bags voor MT-07

    Ik bied bij deze een zgan set zadeltassen te koop voor de Yamaha MT-07. De set is compleet met montagemateriaal, beugels en waterdichte binnentassen. Ik verkoop de tassen aangezien ik de MT-07 verkocht heb. De tassen zijn nog geen half jaar oud en heb ze in die periode hooguit 3x gebruikt...
  5. Boemba5

    Het MT-07 topic deel II

    Het tweede topic voor de Yamaha MT-07. Voorgaande delen De Yamaha MT-07 Meeting & Agenda 26-07-2015 Rondje centraal Nederland foto album MT-meeting juli 2015 10-05-2015 Eerste MT meeting MT gerelateerde websites Website Yamaha EU Wikipedia Facebook MT-series...
  6. Boemba5

    MFMM 3 mei 2015 verzameltopic Doetinchem -> Arnhem

    Oke dames.. en heren.. Ik heb een topic geopend voor de pre meet Arnhem/Doetinchem (en omstreken) en heb ter inspiratie deels een voorgaande gekopieerd :P 3 mei 2015 is de MFMM weer. Laten we ons hier verenigen om gezamenlijk door te gassen naar Veenendaal. Aangezien ik zelf de route...
  7. Boemba5

    Bagage- /zijtassen

    Deze 2 tassen heb ik onlangs als set gekocht voor op de motor. Echter heb ik vrij kort daarna een andere motor gekregen, waardoor deze tassen niet meer passen. Ik heb ze 1x gebruikt, alleen om te testen. De tassen zien, en ruiken zelfs nog als nieuw! Vraagprijs € 50,- maar een goed bod mag...
  8. Boemba5

    even voorstellen ;)

    Hey Ik ben Dimphy en 19 jaar oud. Ben net begonnen met motorrijlessen, nu 9 lessen gehad en binnenkort op voor mn AVB. Ik heb hier al een tijdje mee zitten lezen, vooral de tips in het lestopic zijn zeer handig ;) Verder heb ik de theorie al binnen en ben alvast aan het rondkijken voor...
Terug
Bovenaan Onderaan