Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Deagon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Deagon

    R6 R1 04-06 Accubak, rechter clipon, zijkappen, ventilator

    Verschillende onderdelen te koop voor een Yamaha R1 2004 tot 2006. De ventilator is oorspronkelijk voor een R6 maar past ook op een R1. Rechter clipon zonder het stuurgewicht 45,- Zijkappen nieuw 20,- Rechter koelvin past ook op een r6 15 ,- Accubak 15,-
  2. Deagon

    GEZOCHT: Tank R1 04-06

    Ik ben opzoek naar een benzine tank voor een r1 bj 04 t/m 06, het liefst een zwarte tank.
  3. Deagon

    Mijn oude motor met minder KM op de teller

    Hallo mede mfers, Zojuist heb ik op marktplaats mijn oude motor terug gevonden met minder KM. Het betreft een Yamaha R6 2007 met het kenteken MR-SR-64 . De motor had 65.000 KM en had veel schade nadat een maat van mij een kleine highsider had. De motor staat nu met 21.000 KM op...
  4. Deagon

    Terugroep actie Aprilia

    Beste lezers, Graag jullie hulp. Mijn broer heeft ongeveer 3 weken geleden een Aprilia Shiver 750 2008 gekocht, de motor heeft 13.000km op de telller. 2 weken geleden heeft mijn broer de motor gestart, de motor startte en sloeg aan. Echter bleef de startmotor draaaien.(ik was er zelf niet...
  5. Deagon

    Kawasaki Z750 Carbon Mivv GP demper

    Passend op het BJ 2007 tot 2012. De demper is in nieuwstaat zonder enige beschadiging, heeft er 3 maanden onder gezeten. De demper is compleet met linkpijp, db killer en e-keur pasje. Er komt een super mooi geluid uit. Tunnel filmpje van het geluid: Vraag prijs 225.-
  6. Deagon

    Universele spiegels, Drz 400 sm onderdelen

    Omdat mijn motor 3 maanden geleden gestolen is moet ik er vanaf. En een setje spiegels die nog nieuw zijn. De spiegels verkocht Komt van een Drz 400 sm 2006 af : DRZ 400 sm standaard Mikuni carburateur 4500km gebruikt. verkocht DRZ 400 sm standaard uitlaat systeem verkocht...
  7. Deagon

    Gestolen: drz 400 sm 2006 regio Hoorn MP-ZV-87

    Hallo mensen, Een uur geleden toen ik op weg wou naar de motorbeurs, kwam ik erachter dat mijn motor weg was. Merk: Suzuuki Model: drz 400 sm Bouwjaar: 2006 Kenteken: MP-ZV-87 Opties en herkennings delen: Leovince x3 uitlaat demper en bocht. Nummer 99 bestickering boven de koplamp...
  8. Deagon

    Ervaringen Angel Eyes?

    Hallo mensen. Ik ben van plan om Angel Eyes koplampen te bestellen voor me R6. Heeft er iemand ervaring mee? En is het ook legaal is om te gebruiken hier in nederland? http://img594.imageshack.us/img594/15/angeleyesx.jpg
  9. Deagon

    Wat voor Akrapovic uitlaat

    Beste, Ik vroeg me af welke type Akrapovic uitlaat dit is, en of het wel een uitlaat is of alleen een demper. Groetjes, Deag
Terug
Bovenaan Onderaan