Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DeepSpace
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DeepSpace

    De ideale reis motorlaars is de ... ?

    Mijn huidige tourlaarzen zijn lek dus het is tijd voor nieuwe. Deze keer wil ik graag iets met een zool waar je niet mee op je bek gaat in nat gras :+ Daarnaast moet ik er op kunnen wandelen (stadje, bergje etc) Geen 10km maar een paar km moet kunnen. Eigenlijk wil ik geen allroad laars (Forma...
  2. DeepSpace

    BSA WM20 1941

    Na 10 jaar te hebben staan verstoffen in mijn garage eindelijk tijd om es aan opa te werken. Ding is uit 1941, blok begin 1942. Bak is van 1948 (of later). Voorvork M33 (denk ik) Achter wiel ook. Geen kenteken. Ooit een keer door een Nederlander uit Egypte gehaald (ja, ja, ik weet het, die zijn...
  3. DeepSpace

    Guzzi Cali 1100 + Ural Span project

    Jaaa, eindelijk. Op aanraden van de mannen hier ff naar Genemuiden gereden vandaag. Hij heeft mooi spul staan (en nog een paar losse bakken, ook 1 met aandrijving). En een nette licht groene bak. Weinig roest, binnen in ook roest vrij, compleet. klein deukje op de neus, maar das niet erg. Die...
  4. DeepSpace

    BMW R1100S 1999

    BMW R1100S uit 1999. 98pk Cat verwijderd Toersport model (geen lage clipons dus) Bijna 94000km gelopen. Goede banden Starten lopen, stuurt strak. Keyless ride (RFID chip) Sleutels aanwezig, terug ombouwen kan. Aangepaste knipperlicht bediening, flippertje indrukken is aan, uit is weer...
  5. DeepSpace

    Gezocht: BMW R1150gsa (gs) Cardan

    Hallo allemaal, Voor een maat van me ben ik opzoek naar de achterste kruiskoppeling van de cardan. Die van hem is aan vervanging toe. De voorste is echter in prima staat. Eventueel een hele gs cardan kan ook. PM me maar als je wat hebt liggen en is en goede/redelijke staat. Alvast bedankt :)...
  6. DeepSpace

    Rem handel gaat langzaam terug

    Hey, heb weer wat raars. De laatste 2 dagen gaat mijn voor rem hendel van de BMW R1150GSA heel langzaam weer terug. Hij remt verder nog prima, maar tis wel raar. Tijd voor een rempomp revisie?
  7. DeepSpace

    Zijspan vraagjes

    Hey allemaal, Ik heb wat vraagjes betreft een zijspan. Een tijd geleden had een van jullie een witte ural of dnepr met bak geloof ik, dat vond ik erg vet en sinds dien ik speel al een paar jaar met het idee om ook een zijspan aan te schaffen (wordt dan brommer nummer 7 nu :X). Dit heb ik...
  8. DeepSpace

    Te huur: Sleutelruimte Rotterdam noord

    Beste mede sleutelaars, Ik en een maatje van me hebben een sleutel ruimte in Noord (vlak bij de bergweg). Water en stroom en een wc. Een andere maatje van ons gaat er uit en we zoeken een enthousiaste sleutelaar die niet vies is van een biertje en het leuk vind om samen te sleutelen. Wij zijn...
  9. DeepSpace

    Gestraald motorblok in de blanke lak zetten?

    Goedenavond mede sleutelaars, vraagje. Ik heb net mijn Guzzi blok laten stralen. Erg mooi geworden. ik zat me nu een beetje af te vragen of ik heb zo laten of toch in de blanke lak te zetten. Wat zijn jullie ervaringen hier mee? Wel, of niet? Blijft het een beetje zitten? Welk merk? Zelf doen of...
  10. DeepSpace

    Droogijs stralen omgeving Rotterdam

    Hallo hallo, de guzzi staat nog steeds uitelkaar in de garage en daar moet maar es verandering in komen. Weet iemand een bedrijfje waar je je motorblok kan laten droogijsstralen in de omgeving van Rotterdam (of binnen een uurtje rijden)? Het blok is er al onderuit en de bak is er al af, maar ik...
  11. DeepSpace

    Aan de motorrijders met de klapstoeltjes naar de TT Assen

    .. Sorry voor de vertraging omdat ik in de weg reed, mijn Land Rover gaat niet sneller dan 100kmh. :] Oh en voor jullie vrouwlijke mederijdsters, niet zo veel rekken en strekken op de motor, dat lijdt veel te veel af tijdens het rijden. veelste gevaarlijk :9 Zo, en nu de kroeg in :W
  12. DeepSpace

    Glad rond Rotterdam

    Dames en heren, Ff oppassen als je door Rotterdam moet. Plaatselijk ligt er ijs op de weg. Was de motor bijna kwijt vanochtend. be safe :]
  13. DeepSpace

    BSA WM20 project

    Hallo, Eindelijk was het zo ver. Vorige week "per ongeluk" tegen een BSA WM20 gelopen. Ding stond nog geen half uur op het net. Dag er na opgehaald :P Wat heb ik gekocht? Thjah, tis een 1941 BSA WM20. Hoe orgineel hij is en waar ze nu precies heen gestuurd is in de oorlog weet ik nog...
  14. DeepSpace

    Glasparelstralen Rotterdam

    Hallo, Ik wil mijn motorblok laten stralen. Nu ben ik nog niet zo bekend in Rotterdam. Heeft iemand hier goeie adressen in de omgeving van Rotterdam?
  15. DeepSpace

    Te Koop: HJC HQ-X Royale Carbon cross helm

    Hallo, Bij deze bied ik een HJC HQ-X Royale crosshelm aan. Maat: M 58 Gewicht: 1250gr Hij is dus van carbon. Ik heb hem 3 of 4 keer naar mijn werk gedragen (28km heen en terug) maar kreeg steeds last van mijn knar. Ik heb dus een maatje groter aangeschaft en dus is deze over. Hij...
  16. DeepSpace

    Portofoons

    Hallo allemaal, De zomervakantie staat weer voor de deur, dus een beetje de spullen bijelkaar aan het zoeken. Ohjah, die portofoons, jah, die deden het na een tijdje niet meer. Ik zoek dus andere, maar niet te duur. Je kent het wel :P Ik heb zelf de Cobra MT800: opzich prima, maar...
  17. DeepSpace

    Gezocht: BSA M20

    Goedemorgen mede-brikkers, Ik weet dat dit topic eigenlijk in gezocht moet staan, maar gezien de meeste motorrijders niet weten hoe een BSA M20 er uit ziet zet ik um stiekum hier neer. Ik ben voor komende winter opzoek naar een BSA M20. Hij moet in restauratie staat zijn, eingelijk komt...
  18. DeepSpace

    Eurotunnel vraagje

    Hey reizigers, Is het mogelijk om gewoon naar de eurotunnel te rijden en er dan ter plekke een kaartje te kopen of moet je die van te voren boeken? Deze zomer naar Ireland met een maat van me :] (das dus van Calais naar Folkestone)
  19. DeepSpace

    Bodyprotector

    Nu de XT vorderd en dit jaar nog klaar is wordt het langzamerhand tijd om wat offroad gear aan te schaffen. Nu rijden de meeste mensen allemaal met een bodyprotector. Nu heb ik wel wat mooie protectoren gezien .. ... maar waar moet ik op letten? Ik zat zelf te denken aan een met...
  20. DeepSpace

    Cilinder honen omgeving Rotterdam

    Hey, Waarschijnlijk moet ik even mijn cilinder laten honen en waarschijnlijk naar overmaats. Gaat om een XT500 cilinder (1 cilinder dus) Ik zoek een bedrijfje in Rotterdam (of omgeving) die dat kan en weet waar ze me bezig zijn. Nu kom ik zelf niet uit Rotterdam en google geeft alleen maar...
  21. DeepSpace

    Gezocht: Tank XT500 1980

    Hallo, De kans is klein dat hier een XT-er rond loopt die nog niet in Het grote XT/XTZ/TT/TTR topic nr 7 is geweest maar ik zoek een tank voor mijn XT500, hij moet wel vanaf 1980 zijn, van voor 1980 past niet. deze dus: of ik heb eventueel een 77-79 te ruil (heeft wel een...
  22. DeepSpace

    Langzaam terug zakken toeren na dicht doen gas

    Hey. ben weer es ff met de Guzzi bezig geweest. Onstekeing zat niet goed dus dat heb ik wat aangepast. nu heb ik alleen dat wanneer je het gas dicht doet het nog ff duurt voordat de toeren echt pas zakken. Te arm? valse lucht? Wat was het ook al weer?
  23. DeepSpace

    Bumper op A20 Schiedam sfslag Den Haag

    Dames en heren, Op de A20 Schiedam naar Gouda, voor de brug voor de afslag naar Den Haag (A13) ligt een bumper (zwart) op de weg. Ik kwam hem tegen toen ik door de file heen ging meest links. Ik kon er niet meer om heen en ook niet stoppen dus dan maar overheen, maar gelukkig ketste af op...
  24. DeepSpace

    offroad in zuidholland?

    Weet iemand in zuid holland wat offroad stukjes, of terreinen, waar je legaal kunt rijden? Lijkt me wel leuk om es een uurtje of wat te klootvioolen ipv naar het oosten des lands te moeten. Oh ik heb een lompe bmw dus het strand en duinen is een beetje lastig. :] mailen mag als je het low...
  25. DeepSpace

    Grind / beton op Rotonde Delft Zuid

    Dames en heren opgelet. Als je vanaf de Kruithuisweg, en de opritten vlak voor de rotonde, de Delft zuid rotonde nadert dan kun je een paar kub grind / beton verwachten. Het wal waarschijnlijk uitgereden zijn over de rotonde zelf en das jammer want daar kun je ze lekker hard overheen :]...
Terug
Bovenaan Onderaan