Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: maikel86
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. maikel86

    TK circuitdag di. 25 juli zandvoort MSL groep 2

    te koop circuitdag di. 25 juli zandvoort MSL groep 2. Kan zelf niet gaan ivm opgelopen blessure. €100 voor interesse pm
  2. maikel86

    Gezocht: Brembo bracket van 108mm naar 130mm

    Heeft er iemand nog een brembo Radial mount brackets liggen van 108mm naar 130mm? Of weet iemand een nederlandse site , die ze te koop heeft? alvast bedankt
  3. maikel86

    MSH 16 juni zolder

    Wie gaan er nog meer? en welke groep ga je rijden? Ondanks het juni is helaas geen zomer weer, maar als we het droog houden ben ik tervreden
  4. maikel86

    schakelpook honda vfr 750 uit 1986

    hey mensen. Ik ben opzoek naar een originele schakelpook van een honda vfr 750 uit 1986. Heb je er nog een ergens liggen op zolder ofzo , laat even weten en vermeld graag je prijs erbij. :) met vriendelijke groet maikel
  5. maikel86

    MSL 11 mei zandvoort

    Maandag 11 mei MSL zandvoort. 11 mei begint voor mij het circuit seizoen weer. Wie gaat er deze datum nog meer? ik ben te vinden in groep 3.
  6. maikel86

    Carbon bos demper voor gsx-r 600/750 k6/k7 2006/2007

    Te koop: Zeer nette bos demper er Komt een mooi geluid uit, stuk beter dan de originele! Is ook een stuk lichter! Geluid is zelf aan te passen want je krijgt er een DB-killer bij. En met DB-killer zit er sowieso een e4 keurmerk. De demper gaat weg voor €115 Als liefste op komen...
  7. maikel86

    Msl 4 aug. Zandvoort

    Wie gaan er deze dag allemaal naar Zandvoort rijden, En welke groep? Voor mij groep 3
  8. maikel86

    Msl 28 juni Zandvoort

    Zaterdag is het weer een dagje MSL Zandvoort. Maar tuurlijk ook onze TT assen ook. Ben benieuwd. Wie gaan er zaterdag ook gaan rijden op Zandvoort. En of en hoe , jullie de TT volgen. Ik ga zelf zaterdag groep 2 rijden.
  9. maikel86

    Gezocht : voor spatbord r6 '05

    Ik ben opzoek naar een voor spatbord voor een r6 uit 2005 Kleur maakt niet uit. graag geen schade of scheuren er in. Als je wat hebt , laat het maar weten. bvd :}
  10. maikel86

    Einddemper slip-on 60mm met db killer

    Zoals de titel het al zegt, Ik ben op zoek naar een slip-on einddemper met een aansluit diameter van 60mm. Ook graag een db killer aanwezig. Mijn budget is max 125 euro. Dus heb je er nog 1 liggen die in goede staat is ,laat maar weten.
  11. maikel86

    MSL 29 augustus zandvoort

    Meer mensen hier op mf die 29 augustus msl rijden op zandvoort. :] Word mijn eerste keer cirquit dus voor mij groep 1 :+
  12. maikel86

    paddock stand

    Iemand hier een universele paddock stand kopen (5 euro)/ ruilen (3 blikjes red bull ;) ) Ik heb hem niet meer nodig heb een andere gekregen. Is in perfecte staat. Op te halen in helmond. 8-) word niet opgestuurd. pm voor interesse
  13. maikel86

    tankcover fireblade 1000rr

    Originele tankcover fireblade 1000rr 2007 in perfecte staat. gratis af te halen. :) Moet toch weg. word niet opgestuurd , aleen afhalen savonds of in het weekend pm maar voor info enzo
  14. maikel86

    Tankcover fireblade 1000rr 2007

    Originele tankcover fireblade 1000rr 2007 in perfecte staat. gratis af te halen. :) Moet toch weg. word niet opgestuurd , aleen afhalen savonds of in het weekend pm maar voor info enzo
  15. maikel86

    Progamma tbv video's te bewerken

    Ik heb sinds kort een helmcamera gekocht (ion air pro wifi) maar nu ben ik opzoek naar een geschikt progamma of de filmpjes te bewerken. Aangezien dat ik hier aardig wat bewerkte filmpjes tegen kom, hoopte ik dat jullie me wel konden helpen. Als liefste geen betaald progamma of een waar je na...
  16. maikel86

    Ion air pro handleiding

    Hallo mede mf's Ik heb sinds gister een ion air pro camera gekocht , maar wat me wel irriteerd is dat er geen nederlandse handleiding bij zit. Ik heb al op internet gezocht maar nergens gevonden '( . Dus nu de vraag is er iemand hier die een nederlandse handleiding ervan heeft? (als deze er...
  17. maikel86

    Voorstellen

    hoi allemaal ik zal me even voorstellen ik ben maikel ben 25 jaar en alweer 7 jaar in het bezit van me motorrijbewijs Woon sinds een half jaar in helmond. Ben sinds een maand in het bezit van een fireblade tricolor uit 2007. Heb daar voor een fireblade uit 97 (geheel repsol gemaakt) gehad...
Terug
Bovenaan Onderaan