Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: C dawg
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. C

    Superbike kit / kroonplaat voor Honda Fireblade (929/2000)

    Hoop dat iemand een kroonplaat heeft voor ombouw tot superbike stuur! Of een goede tip! Alvast bedankt!
  2. C

    Hayabusa koplamp ten behoeve van streetfighter (met houders)

    Hayabusa koplamp met stukje kuip (niet zichtbaar op foto), overgenomen tbv streetfighter project, die uiteindelijk niet is door gegaan. Hoop dat er iemand interesse voor heeft! Er zitten houders aan voor om de voorvork (denk maat voor UPSIDE down vork). Voor meer foto's of vragen, PB of...
  3. C

    Complete kont R6 '04(?) tbv vervanging of streetfighter

    Ooit gekocht om te gebruiken voor een streetfighter project, maar toch niet aan toe gekomen (o.a. door nek/rugklachten). Het betreft een complete achterkant/ kont: dus subframe, alle kappen (lichte schaafschade), wit achterlicht, zadeltjes (achter zit een klein scheurtje), undertail, stepjes...
  4. C

    R6 radiale remklauwen

    R6 radiale remklauwen, volgens mij van '05 model. Zie foto's T.E.A.B.
  5. C

    Risers of superbike ombouw kroonplaat (fireblade´97)

    Gezocht: Risers of superbike ombouw kroonplaat (fireblade´97) Daarnaast ook stalen/ rvs omvlochten remleidingen en langere/ andere koppelingskabel voor de ombouw! Alvast bedankt voor de reactie!
  6. C

    DB killer Leovinci uitlaat + kroonplaat 95 blade

    DB killer Leovinci uitlaat te koop (over, omdat mijn blade gestolen was). En kroonplaat van een sc 28 (past wrsch van 92-99). Daarnaast ook nog een in heel nette staat: werkplaatshandboek Fireblade 92-99.
  7. C

    Nieuwe Pirelli Diablo 16 inch voorband (bijv. blade tm 99)

    Nieuwe Pirelli Diablo 16 inch voorband (bijv. blade tm 99) te koop. Wegens diefstal van mijn 98'er blade, heb ik deze nieuwe band niet kunnen monteren. Dit jaar via internet in Duitsland besteld.
Terug
Bovenaan Onderaan