Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Benjamin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Benjamin

    Shoei neotec 2 vs Schuberth c4 pro

    Momenteel ben ik aan het rondkijken voor een nieuwe helm, de shoei neotec 2 en schuberth c4 pro zijn volgens mij momenteel de top systeemhelmen die je kan krijgen. Heb momenteel een hjc r-pha max evo maar hjc zit volgens mij niet echt in hetzelfde segment. Zowel de shoei als de schubert zijn...
  2. Benjamin

    Suzuki Bandit GSF 600 te koop aangeboden

    Ivm 2e motor staat deze een beetje zielig alleen in de garage en mag daarom op zoek naar een nieuw baasje. Heb de motor zelf 8 jaar geleden gekocht van een kennis, ben de 3e eigenaar, al het onderhoud uitbesteed bij garages. Heb zelf de ombouw gedaan van gekuipte versie naar naked, motor is...
  3. Benjamin

    Spanningsregelaar bandit 600 - '97

    Wie heeft er bij toeval een spanningsregelaar liggen voor deze fiets? Groeten, Benjamin
  4. Benjamin

    Dagkaarten motorbeurs

    Goedenavond, Voor morgen stond een bezoek aan de motorbeurs op de agenda, maar een flinke griep gaat mij voorlopig in bed houden. Daarom 2 dagkaarten aangeboden voor de fantastische prijs van €25 voor 2 stuks. Het zijn digitale kaarten dus ik kan ze doormailen. Mail naar nimajneb1985 @...
  5. Benjamin

    Mogelijk gratis examen na afzegging

    Een klein lichtpuntje voor hen die hun examen niet mochten doen in verband met de weersomstandigheden. Schultz komt jonge motorrijders tegemoet | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl Hartstikke leuk zo een gratis examen, iets is beter dan niets, maar er wordt ook uitdrukkelijk...
  6. Benjamin

    Nimajneb stelt zich voor

    Goedemiddag, :W Na al enige tijd aandachtig meerdere topics gevolgd te hebben heb ik me zojuist aangemeld. Sinds vandaag hoor ik ook echt bij de de motorrijders aangezien ik vanmiddag geslaagd ben voor mijn motor rijbewijs. Heb de papieren van een Suzuki Bandit en kan deze vrijdag op gaan...
Terug
Bovenaan Onderaan