Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jaro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jaro

    Eindelijk: arrow-demper

    5 maanden nadat ik de fiets heb gekocht is gisteren dan eindelijk mijn arrow-demper binnengekomen. In een kwartiertje gewisseld, zelfs een leek kan het. Het is een titanium demper, er zat nog een mooi carbon-beugeltje bij, valt me niet tegen! Er zit zelfs een certificaat bij Eu-geluidseisen...
  2. Jaro

    Assen 24-9

    Na deze maand op Zandvoort en Zolder te hebben gereden, heb ik zo'n gevoel van "dat smaakt naar meer". Ik wil dus Assen nog eens doen, liefst dit jaar. Volgend jaar doe ik sowieso TOMS en zie verder wel. Via www.motorsportschool.nl kan je 24-9 (wel laat in het seizoen, is een beetje gokwerk...
  3. Jaro

    Niveau 2 Zolder

    Vandaag voor het eerst op Zolder gereden, cursus niveau 2. Gisteren eerst nieuwe bandjes er om laten leggen (pirelli diablo corsa), welke zich zeer goed hebben gehouden. 7 sessies gereden van 20 minuten, met een stukkie theorie van 20 minuten tussen de sessies. Peter kan goed vertellen. Ik was...
  4. Jaro

    Diablo's: corsa of gewoon??

    Mijn SC's beginnen al aardig op te raken, volgende setke worden diablo's. Nu zat ik fff op de pirelli-site te kijken en zijn dus 2 soorten, de diablo en de diablo-corsa. Welke moet ik nemen? Wat is het verschil in slijtage, grip? Prijzen? Zie pic:
  5. Jaro

    Hij is super!!!

    Vanmiddag dan eindelijk opgehaald, de Mille R. Eerste 80 km staan er op en hij heeft indruk op me gemaakt. Rijdt stukken lekkerder dan Martinweb zijn Mille (die reed al lekker) en is veel soepeler onderin (geen last van bokken). Eerste pics:
  6. Jaro

    werkplaatshandboek RSV Mille

    20 MB: klikt u maar 't is een PDF-file, erg makkelijk. Zag deze link op de rsvmille-site.
  7. Jaro

    Inruil BB - Mille R: redelijk bod??

    Vandaag fff bij Motoport Almere gevraagd wat hij voor de BB geeft bij inruil voor een Mille R. Voor de BB (2000, 42k) geeft hij [edit op verzoek dealer] vind ik zelf heel redelijk. Maar verder wil hij niet echt meer praten over een korting (wil er een arai of suomy helm bij hebben), omdat hij...
  8. Jaro

    Mille gereden i.p.v. BB

    Vandaag moest Martinweb.nl zijn gehuurde fiets (CBR600RR) terugbrengen naar Goedhart in Bodegraven. Dit gaf mij de kans een dagje Mille te rijden :) ! Eerst zijn we nog 2 X de bochtjes A6 gaan pakken, Inky opgehaald en de BB weggezet waarna ik op de Mille mocht. Eerst fffies naar Safe A'dam...
  9. Jaro

    Morgen: Almere - Nijkerk - ?

    Voor de liefhebbers die vrij zijn: Morgen 13.00 uur op de carpoolplaats (afrit 6, A6) 14.00 bij Brouwers motoren in Nijkerk we zien wel daarna. Wie? Jaro Martinweb.nl Rage
  10. Jaro

    Op- en afritten A6 Almere Buiten

    Bij mij alom bekend: voordat ik thuis ben doe ik standaard alle bochtje 3 a 4 keer..... De laatste dagen ben ik niet meer alleen, vanmiddag zelfs nog 3 anderen die rond gingen (niet zo hard, maar ze hadden wel lol....). Bekenden van hier???
  11. Jaro

    Ander huis, toch geen nieuwe motor

    Tsja, vanmorgen een ander huis gekocht. Ik was voornemens om deze zomer een andere (nieuwe) motor te kopen, maar dat gaat nu niet door vrees ik. Ga mijn spaarcentjes daar maar in steken vrees ik. De BB rijd ik nog maar een jaartje verder op. Of een gek moet (te) veel betalen voor dit...
  12. Jaro

    K*tkoekblik tegen mijn motor bij -8°C!

    Jawel, ik vanmorgen met de motor naar mijn werk. Begon al goed, krijg hem bijna niet van zijn plaats door vastgevroren remmen en gladde tuin / steeg. Toen slot vastgevroren. Ik kan niet fff de sleutel in het vuur houden want er zit een chip in dus maar met een kopje warm water gerommeld waarnu...
  13. Jaro

    Powercommander: 35% korting en gratis map

    Kijk hier eens. De importeur dynojet zoekt nog een aantal modellen om een map voor te ontwikkelen. Dit doe hij dan gratis en geeft je 35% korting op een PC... De lijst: Suzuki V-Strom met vervangingsdempers Suzuki Hayabusa '02 Suzuki GSXR 750 '02 Yamaha TDM 900 Ducati Monster S4 Ducati 998...
  14. Jaro

    Update: PCII op mijn blackbird

    Zoals jullie gelezen hebben in eerdere posts, heb ik er sinds een week of 3 een Powercommander (PCII) in zitten. Hierin hadden we een standaard map geplaatst (102-502) voor Bos open slip-ons en K&N. Dit gaf mij niet het gewenste resultaat (verbruik lag zelfs hoger en geen merkbare...
  15. Jaro

    op slot graag

    Mag deze: volgende maand PCII-tje op slot?? Voel me genaaid, heb geen zin om me te blijven verdedigen....ben ik er vanaf. Dank.
  16. Jaro

    Mille R: het verschil in prijs waard?

    Ik ben dus nog steeds aan het twijfelen wat mijn nieuwe fiets moet worden (zomer 2003). Miscchien een Kawa ZX12R, maar ik hoorde laatst dat die blokken nog wel wat kuren vertoonden. Nieuwste smaak is de Mille R (€17.000,-). Nu vraag ik me af, is het de meerprijs waard t.o.v. de gewone Mille...
  17. Jaro

    remblokken vervangen: contraboutje vast!

    Na 2 X Lelystad ben ik toen aan een nieuw setje banden (donderdag) en heb ik nieuwe remblokkies voor voorwiel gekocht. Ffff 5 minuutjes werk d8 ik, niet dus. Rechterklauw: het inbusboutje wat voor de bout / as zit die door de remblokken steekt zat muurvast. Uitgeboord en met linkse tap...
  18. Jaro

    Collega kan niet reggen

    Mods, Mijn motorrijdende collega kan zich niet registreren. Hij heeft zich ongeveer een week geleden geregistreerd met de naam "Hplaverda". Hij heeft nooit de bevestigingsmail gehad (met WW??), en opnieuw registreren kan niet met die naam omdat ie al in gebruik is. Misschien heeft het te maken...
  19. Jaro

    Foutje

    Maakt in dit topic een foutje, 2 X verkeerde knop gebruikt :( . Van mij mag je die 2 posts verwijderen. En dan meteen mijn vraag: kan men met editen niet een complete post verwijderen. Misschien iets voor de toekomst??
  20. Jaro

    Circuit Lelystad: uit de bocht gevlogen!

    Laat ik bij het begin beginnen: Vanavond een NVVM-circuitavond gehad (dezelfde als de 27e). Kwam aan in de regen en toen we rond 17.30 de baan opgingen was het net droog, alleen de baan niet :( Na een dik uur rijden wat droge plekken, en hier en daar al een kneedown :P . De eerste valpartij...
  21. Jaro

    Foto's Zandvoort: niet voor modemers (>6 MB)!

    Ok dan, hier mijn fototjes die ik de 14e heb gemaakt op Zandvoort. Ik heb de race zelf maar tot 14.00 uur mogen aanschouwen, dus alleen het begin staat er op. Misschien sta je er zelf op, wil je het originele formaat hebben (2272*1704), mail maar fff. Heb Albert (Unstable) er een paar keer op...
  22. Jaro

    Filmpje Jaro's kneedown

    Ik wist niet dat die sparkies zo'n vonkenregen afgaven. Tering wat gaaf!!! Klik
  23. Jaro

    Vrijdag(avond) fff rijden vanuit Almere??

    Morgen mooi weer, stukkie rijden met mensen uit de buurt? Martinweb Inky Bierelier Meer mensen?? Kunnen we misschien nog wat fototjes maken....(wil mijn sparkies nu wel eens op de gevoelige chip zetten....)
  24. Jaro

    Kat-en-muis spel...

    Kwam vandaag thuis (A6 bij Almere) en meestal als het lekker weer is pak ik na de afrit nog ff de oprit om het (knie)rondje nog eens te maken. Daarna fff gaan tanken en nog een keer mijn rondje rijden: Rijd ik rustig de snelweg op (achter een caravan), heb ik ineens zo'n voorgevoel. Er zit een...
  25. Jaro

    Gelaserd, niet staand = boete??

    Jaja, nog nooit een boete gehad, maar vanmorgen moest ik ff een persluchtkeuring ondergaan bij de ArboUnie. Kom terug, rijd langs de Arena, trek met een wheely op bij een stoplicht en zie twee politievrouwen met een gun achter een reclamezuil staan. Ik ben niet staande gehouden, maar nou had ik...
Terug
Bovenaan Onderaan