Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sinned
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sinned

    14-09 Race of the Champions

    http://www.smaracing.nl/index.php?mid=127 Zondag wordt alweer de laatste ONK race van het seizoen verreden op Assen. Wie gaan er allemaal heen??
  2. sinned

    na 21 nog 25kw??

    Hey allemaal ik heb een vraagje... 10-07-2006 heb ik mijn rijbewijs gehaald. 10-04-2008 wordt ik 21 ik neem aan dat ik dan vol vermogen mag rijden. Nu staat er echter op mijn rijbewijs dat ik pas vol vermogen mag op 10-07-2008. Hier klopt toch helemaal niks van? Hoop dat iemand hier wat...
  3. sinned

    Nieuw talent Thomas van Leeuwen

    Dit stond een paar dagen geleden op Racesport.nl. Wie weet er wat meer van dit misschien wel aankomende talent? Link
  4. sinned

    Gestolen gsxr 1000

    Vannacht is de motor van mijn oom gestolen bij zijn flat vandaan waar hij woont in Amsterdam (uilenstede) :( :( :( Dat ze er ook niet met hun poten vanaf kunnen blijven -O- Suzuki GSXR-1000 2002 kenteken : MF-VF-48 Misschien dat iemand hem nog tegenkomt '( Foto's
  5. sinned

    kosten 25 kw

    wat kost het nou eigenlijk om een motor om te zetten van vol vermogen naar 25 kw? als ik in april me rijbewijs heb ga ik een fzr 600 berijden :] (natuurlijk wel 25kw dan) groetjes dennis
Terug
Bovenaan Onderaan