Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kluut
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kluut

    Honda xl700va start niet

    Hallo Vrijdag stopte ik onderweg van werk naar huis aan de supermarkt. Toen ik weer wilde vertrekken moest ik enkele keer proberen vooraleer hij starte. Tijdens het rijden bleef het Fuel injection-lampje branden. Zondag startte ik hem nog eens op om te testen. Hij startte zonder probleem...
  2. Kluut

    Leuke camping in NL

    Hoi Ik zou binnenkort een weekendje willen gaan rijden in het land vd kroketten en maatjesharing 😉 Kan iemand een leuke camping in een mooie omgeving aanbevelen? Liefst met wat bars of dergelijke id buurt waar een solitaire biker de locals kan treffen? Shoot 😀
  3. Kluut

    remblokjes vervangen door weinig ervaren sleutelaar

    Hoi Ik ben een beginnend sleutelaar. Zou ik zelf mn remblokjes vervangen of laat ik dat beter over aan een pro? Is er veel risico op fouten door gebrek aan ervaring? (Volgens mijn Haynes- manuel is het geen erg moeilijke klus) Zijn er vanuit jullie ervaring bepaalde belangrijke...
  4. Kluut

    roestige demper herspuiten

    Hoi Vorig jaar heb ik mijn demper herspoten met Hammerite hittebestendige verf. Nu zie ik dat de demper terug begint te roesten aan het bevestigingspunt. Kan dit aan de kwaliteit van die verf liggen? Kan iemand een betere verf voor dit werk aanbevelen? grts
  5. Kluut

    kettingreiniger

    Hoi, klein vraagje: De ketting van mn moto heeft nog ns een beurt nodig. Normaal gebruik ik daarvoor "s100 kettenreiniger". Ik vroeg me af of ik ook gewoon een goedkopere ontvetter mag gebruiken hiervoor? grts
  6. Kluut

    Nieuwe banden voor Honda XL700va Transalp

    Hoi! Mijn motootje is aan nieuwe banden toe. Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan maar kom er niet uit wat voor mij een geschikte band is :? Momenteel liggen er Continental Trail attacks op. In de manual wordt Bridgestone Trial wing aanbevolen. Het is een enduro moto maar ik rij tot...
  7. Kluut

    Aftap-boutje koelvloeistof afgebroken

    Hallo Enkel de kop van de bout is afgebroken, de rest zit er nog in. Kan ik het riskeren om nog een 30- tal km te rijden met mijn moto of is er risico dat door de trillingen en opwarming de koelstof uit mijn machine zal lekken bij het rijden? Grts F
  8. Kluut

    tandwiel achterwiel onwrikbaar vast

    Hallo Ik ben bezig een nieuwe tandwielen- en kettingset op mijn motootje (transalp xl700va) te installeren maar zit nu met een probleem: Het tandwiel achteraan zit met 6 inbusbouten en 6 bouten vastgedraaid. Ik krijg deze gewoon niet los. Ik heb nu een nachtje in kruipolie laten weken...
  9. Kluut

    Kluut

    Hoi iedereen, Ik ben een 32-jarige motorrijder uit Brugge. 2 jaar geleden heb ik een BMW r65 bj 1984 gekocht met de bedoeling zelf wat te leren sleutelen, maar vooral om lekker rond te tuffen natuurlijk. Ik hoop via deze weg veel op te steken uit de ervaring en kennis van jullie...
Terug
Bovenaan Onderaan