Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: VinceTLR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. VinceTLR

    Mijn eerste Driewieler/Sidecar V10 Itom UZI 10

    Hoi Zijspanliefhebbers, Ik ben dit topic gestart om het eigenbouw zijspan rijwielgedeelte met V10 Itom Cilinders, genaamd UZI 10 weer nieuw leven in te blazen. De bouw van deze unieke combinatie vond plaatst eind zestiger jaren van de vorige eeuw, door mijn vader André Moolenaar en...
  2. VinceTLR

    PT Radiale Rempomp 19mm Performance Technology

    Te koop aangeboden, omdat ik mijn motor terug naar origineel hebt gebouwd. Performance Technology 19mm remcilinder excl. remvloeistof reservoir. Italiaanse fabrikant. PERFORMANCE TECHNOLOGY Richtprijs tussen de € 60 en € 75,- Motorcycles mechanical components, special parts and spare parts...
  3. VinceTLR

    GS500 E Carburateur Revisie Set (2 carbs) PRIJS € 17,50

    Complete set om 2 Carburateurs te Reviseren. € 17,50 Alles zit erin: - vlotterpakkingen; - vlotter naalden; - gasnaalden; - hoofdsproeier; - stationair sproeier; - gas buizen; - O-ringen Etc etc. Nieuwe set ongeopend!! Ik had deze nieuw besteld maar motor inmiddels verkocht. Voor vragen...
  4. VinceTLR

    Verkocht

    .
  5. VinceTLR

    Blackbird

    Slotje
  6. VinceTLR

    TL1000S Cockpit (€ 35,-)

    Wegens overcompleet aangeboden. Kilometerstand onbekend. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-suzuki/m1145379506-tl1000s-cockpit.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=6 € 35,- exclusief. Verzenden
  7. VinceTLR

    Paddock voorkant (€ 15,-)

    Te koop: Bike-lift paddock voor de voorkant. Gebruikt voor een gsx600-R uit 1993. Verstelbare pennen vallen onder de voorpoten. Gekocht van een medeforum lid en nu weer in de verkoop hier...
  8. VinceTLR

    Suzuki GT250 1974 Eindelijk!!!

    Na jarenlang al in de achterkamers van mijn hoofd op zoek te zijn naar een Suzuki GT-model is het eindelijk zover. Het begon een aantal jaar geleden met een GT380 uit 1973 op marktplaats, tevens mijn geboortejaar. Het kriebelde en kriebelde en dubben en dubben en een nachtje over slapen en...
  9. VinceTLR

    FZ750 dubbele koplamp

    Te koop dubbele koplamp voor een FZ750. € 45,00 http://link.marktplaats.nl/m992108982
  10. VinceTLR

    Akrapovic voor FZ750

    Akrapovic €59,= Akrapovic FZ750 http://link.marktplaats.nl/m992105378 Demper is Slip On binnenmaat 51 mm buitenmaat 54 mm.
  11. VinceTLR

    BERIK Combipak Overall maat 52

    *O* Schitterend BERIK Combipak Overall LEDER. (Uit een stuk dus) Vorig jaar eenmaal aangehad. Maar helaas net te klein. Gekocht in opwelling. Maat 52. Geschikt voor lengte rond de 1.78 met een gewicht van 75 a 80 kilo. Echt in nieuwstaat zoals te zien op foto's. Kniepads ritsen als...
  12. VinceTLR

    Aprilia AF1 linker schetsplaat

    Hallo, Heeft er iemand voor een Aprilia AF1 125 cc uit 1993 nog een linker schetsplaat (schakelkant) liggen. Waar stepje in zit. Deze is anders dan van een RS125 de twee montagepunten op het frame zitten verder uit elkaar. Huidige is gescheurd. Hoor het graag, Groeten Vince
  13. VinceTLR

    GS550E Tank Fabrieksnieuw Te Koop

    Te koop een splinternieuwe fabrieks nieuwe benzine tank te koop voor een GS550E. Heeft jaren op voorraad gelegen en heeft nooit benzine geproefd. Waanzinnig mooi!!!!!!! prijs € 99,-
  14. VinceTLR

    Gezocht: Café Racer Tank Voor Suzuki gs550l

    Al veel wezen struinen op het internet naar een mooie caferacer tank voor mijn Suzuki GS550l, Liefst een beetje forsere tank en/of langer dan de tank die ik nu heb. Mooiste natuurlijk een Manx of Dunstall achtige tank. Wel graag van metaal, ik hoor het graag. Groeten, Vince
Terug
Bovenaan Onderaan