Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ScubaRider
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. ScubaRider

    Profielberichten in de zijbalk?

    Ik zet net de zijbalk aan en zie daar ook de "laatste profielberichten" langs komen. Ik dacht - en daar ben ik blijkbaar niet alleen in - dat profielberichten de vervanging voor de oude PMs waren. PM met de P van Private. Zo vermoed ik dat het niet de bedoeling van dr. Dre was om zijn...
  2. ScubaRider

    Trajectcontrole A12 Den Haag uit

    Doet de trajectcontrole op de A12 (Utrechtsebaan) het nog? In de digitale wandelgangen heb ik opgevangen dat de trajectcontrole op de A20 bij Rotterdam is uitgeschakeld omdat daar een variabele maximum snelheid geldt en de trajectmetingsapparatuur daar niet mee overweg kan. Nu geldt op de a12...
  3. ScubaRider

    Rode Diversion 600 bj 2000

    Ik verkoop mijn Yamaha XJ600 Diversion, gebouwd in 2000 met bijna 58000 kilometer op de klok. De motor is op de voorgeschreven momenten door de dealer onderhouden. Motorisch is de fiets in topconditie, het uitelijk is redelijk: over het algemeen ziet de motor er goed uit, maar er zitten wat...
  4. ScubaRider

    RAM mount voor FJR (a.o. voor bevestiging navigatie)

    Wegens afscheid van mijn FJR verkoop ik de RAM mount passend op de FJR Montage door vervangen van de tankbouten door langere exemplaren met een lange bus. Een snelle jongen monteert het in twee minuten, ik deed het in drie. Vraagprijs 30 euro. De Zumo zit perfect in het zicht en niet in...
  5. ScubaRider

    Motoren per 1 juli wel/niet over Lekdijk bij Lopik

    bron: ad.nl LOPIK/SCHOONHOVEN - Motoren zijn weer welkom op de Lekdijk tussen Schoonhoven en Lekbrug bij Vianen. Voorwaarde is wel dat de gerenoveerde dijk niet als racabaan wordt gebruikt. Net als De Meije komen er nu wellicht borden op de dijk waarop motorrijders wordt gevraagd zich niet...
  6. ScubaRider

    Parkeren bij het PSV stadion

    Over twee weken speelt Nederland een oefenwedstrijd tegen Denemarken in het PSV stadion. Mijn baas vindt heht gezellig om daar met het hele bedrijf heen te gaan, en dus gaan we ook. Wie weet waar je je motor daar fatsoenlijk kwijt kunt? Bij De Kuip is er een bewaakte stalling met kluisjes voor...
  7. ScubaRider

    Verbod op tweetakt motoren dreigt?

    Het wordt hier toegespitst op brommers en grasmaaiers, maar dat is natuurlijk geen grote stap naar een offroad ;) Ach ja, de Telegraaf?
  8. ScubaRider

    "Kan dat wennen zijn?" - zitpositie op een allroad

    Ik heb een gruwelijk probleem. Een luxeprobleem, dat wel, maar toch een gruwelijk probleem: Ik mag namelijk van mijn baas een nieuwe motor uitkiezen Na een flink aantal testritten was ik er zeker van dat het een FJR zou worden, al vond ik de bijbetaling wel wat aan de hoge kant. Daarom op...
  9. ScubaRider

    ehhh ... boutje gevallen

    Mijn duizendste post, en wat voor één :o Ik ben daarnet op de stoep bezig gegaan met heet aanleggen van een 12 volt aansluiting voor mijn aanstaande Zumo. Lekker rustig aan, goed opletten wat je doet. "Wat zeg je buuv?" Duizend bommen en granaten :( laat ik het boutje dat in de accu...
  10. ScubaRider

    Aansluiten relais tbv 12V aansluiting

    Ik wil een 12v accesoireaansluiting op mijn motor bouwen om daar een navigatiesysteem op aan te sluiten. Ik wil rechtstreeks op mijn accu aansluiten om geen andere dingen over te belasten, en ik heb ook een relais gekocht zodat de spanning er af gaat als de motor niet draait/het contact uit is...
  11. ScubaRider

    TKA: "nieuwe" Schuberth S1 power red XL

    Te koop aangeboden, de stilste helm op de markt, mijn geweldige Schuberth S1 met Power Red dekor. Maat XL (= 60/61) De helm is vier keer gebruikt, maar het ding is me echt net een halve maat te klein. Geen krasje te bekennen op de helm en het vizier. Ik heb de helm twee weken geleden...
  12. ScubaRider

    Leasemotor: fiscale bijtelling over privékilometer

    Nadat mijn werkgever vorig jaar keihard en onverwacht NEE zei tegen een leasemotor, wordt daar nu - op een hoger niveau :) - toch weer serieus over nagedacht. Het gaat weer beter in de ICT, dus moet je mensen weer gaan vasthouden hé? Voorzover ik begrijp is er nog één hindernis te nemen...
  13. ScubaRider

    0.24 V te verwaarlozen?

    Afgelopen weekend heb ik een Pro-Oiler ingebouwd in mijn nieuwe Fazer. Onder de zijkap vond ik een ongebruikt stekkertje waar met het contact aan 12.5V op staat, en zonder contact 0.24V. Kan ik problemen krijgen doordat er nu continu een kleein beetje spannig op mijn Pro-Oiler staat? Gaat die...
  14. ScubaRider

    Kamer wil af van 80-kilometerzones

    even delen *O* En dan wel graag uitvoeren voor de verziezingen, dank u :}
  15. ScubaRider

    Overschrijven zonder overschrijvingsbewijs

    Na twee maanden zoeken heb ik eindelijk een stuk blik gevonden waar ik de MF autosticker op en de MAG sticker op kwijt kan. Stukje proef gereden, prijsje gemaakt waar we ons beiden in konden vinden en afgesproken dat ik het vehikel zaterdag zal komen halen. Word ik gisteren gebeld...
  16. ScubaRider

    Wat lekt daar uit m'n Div?

    Na terugkomst van de enigzins tegenvallende motorbeurs in Leiden viel mij op dat er uit een slangetje aan de rechterkant van mijn Div 600 uit 2000 behoorlijk wat bruine drab druppelde: Aangezien het nogal olieachtig aanvoelt zal het wel de motorolie zijn die ik gisteren heb bijgevuld, maar: -...
  17. ScubaRider

    [23-10-04] Oliespoor Leidschendam -> Leiden

    Tussen het Shellstation "Noordsingel" in Leidschendam en Leiden ligt een oliespoor. Vlak voor de Lammebrug buigt deze af richting Leiden Centrum. Geen idee waar het verder heen gaat. Just so you know
Terug
Bovenaan Onderaan