Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Meteor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Meteor

    Gezocht adapterset stuur Yamaha SRX 600 of hoge clipons

    Ik zoek een gebruikte adapterset om in plaats van de clipons een standaard stuur te kunnen monteren. Of eventueel hoge clipons als alternatief
  2. Meteor

    Yamaha SRX6 super single

    Na jaren is dit mijn nieuwe project. Regelmatig zie ik hier 50tig plussers op een vlekkelose Zündapp of Kreidler voorbij suisen, de brommer van hun dromen, voor mij is het niets anders. Deze kwam uit in 1986 als een van de eerste retro bikes. Een no nonsense single op basis van de XT serie en...
  3. Meteor

    CB 350 four roken met warme motor

    Vorige week mijn motor maar weer eens uitgelaten. Alleen op de terugweg was het 30 graden + en dat vond het beestje niet leuk. Gevolg een vette grijs/blauwe walm bij stationair. Dit terwijl er met een koude motor en op toeren er niet veel aan de hand lijkt te zijn. Daarom toch de kop er...
  4. Meteor

    CB350f blaast rook via luchtfilter

    Komende van de snelweg stopte de motor ermee. Even later kon ik hem weer starten maar hij rookte erg en blies ook rook via het luchtfilter naar buiten. Stationair lopen ging bijna niet meer. ;( Uurtje later afgekoeld geen probleem meer. Iemand een idee?
  5. Meteor

    fotoverslag restauratie CB350f

    Voor de visueel ingestelden hier mijn restauratieverslag zonder verder commentaar:
  6. Meteor

    Na 5 jaar droog staan toch weer een nieuw brik gekocht

    Hoi, Ik ben nieuw hier op het forum. Ik heb al inmiddels 25 jaar mijn rijbewijs. Gereden op oa Triumph, Honda en Suzuki Een echte rijder ben ik eigenlijk niet meer maar ik houdt wel van motorfietstechniek. Daarom nu een nieuw restauratieproject begonnen, een van de kleinste viercilinders...
Terug
Bovenaan Onderaan