Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GerRSVMille
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GerRSVMille

    Dainese leren motorpak dames

    Vorig jaar dit pak gekocht, helaas past m'n vrouw dit pak niet meer ivm de geboorte van onze dochter slechts 3x gedragen nieuwprijs was € 549 damesmaat 52, kledingmaat 40/42 richtprijs is € 375 of een zeer goed tegenbod
  2. GerRSVMille

    Paddockstand voorwiel

    Ik wilde deze gebruiken voor de Mille, helaas gaat deze niet passen aluminium dus lekker licht de vraagprijs is € 45
  3. GerRSVMille

    Lookwell leren motorpak

    Het seizoen is afgelopen, het pak is toch iets te groot, daarom gaat deze maar in de verkoop pak ziet er nog goed uit, de maat is 58 voor de jas, maat 48 voor de broek de vraagprijs is € 95 wie maakt me los
  4. GerRSVMille

    Ketting spannen rsv mille

    hey motorfanaten, kan iemand mij vertellen/helpen hoe ik de ketting van m'n rsv kan spannen? deze vertoond erg veel speling, paar maand geleden (maart) nieuwe ketting op gekomen. wellicht iemand uit de buurt van Veendam, koffie zit erbij inbegrepen ;)
  5. GerRSVMille

    nieuw forumlid

    Hey motorfanaten, net aangemeld dus gelijk maar ff voorstellen, ik ben Gerben, 31 jaar en woonachtig in Veendam (provincie Groningen) sinds 9 jaar m'n motorrijbewijs maar sinds eind maart m'n eerste eigen motor, verjaardagscadeau van de vrouw *D een Aprilia RSV Mille uit 2002...
Terug
Bovenaan Onderaan