Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. W

    Tips en Tricks Varsselring Hengelo

    Vrijdag 18 mei ga ik (en met mij vele meer naar ik aanneem) voor het eerst rijden in Hengelo. Wie kan ons vertellen hoe we zo snel mogelijk en in 1 stuk de finish bereiken? :?
  2. W

    remschijven Suzuki GSXR 1000 K2 (2002)

    Te koop: voor- remschijven van een Suzuki GSXR 1000 K2 (2002 dus) diameter 320mm; dikte 4,7 mm; asgat 69mm en 5 boutgaten gebruikt, maar niet krom en geen speling Afhaalprijs: € 175,=
  3. W

    Te koop: wielen Suzuki GSXR 1000 K2 en bandenwarmers

    Te koop: wielen voor-remschijven van een GSXR 1000 K2 de remschijven zijn OK (niet krom of met speling) ook heb ik bandenwarmers te koop, helaas is die van de voorband defect, maar kan misschien gemaakt worden (los contact?) achter OK. VERKOCHT velgen € 175,= VERKOCHT remschijven...
  4. W

    Explosafe GSXR 1000 K6

    Ik wil explosafe in de tank van mijn Suzuki GSXR 1000 K6 doen en dan zal lijkt mij de tankmeter eraf moeten :? Kan dat zonder problemen? :? Blijft het reservelampje branden? :? Wie weet hier meer van?
  5. W

    Suzuki GSXR 1000 K2 circuitmotor met kenteken

    Te Koop: Mijn Suzuki GSXR 1000 K2 circuitmotor. Ik ben de 2-de eigenaar van deze motor en heb deze eind 2003 gekocht. In 2006 heb ik hem volledig omgebouwd tot circuitmotor, maar de motor heeft nog steeds het (geschorste) kenteken. Ik verkoop deze motor omdat ik een K6 versie gekocht heb. Dit...
  6. W

    Te koop: Suzuki GSXR 1000 K2 circuitmotor (met kenteken!)

    Te Koop: Mijn Suzuki GSXR 1000 K2 circuitmotor. Ik ben de 2-de eigenaar van deze motor en heb deze eind 2003 gekocht. In 2006 heb ik hem volledig omgebouwd tot circuitmotor, maar de motor heeft nog steeds het (geschorste) kenteken. Ik verkoop deze motor omdat ik een K6 versie gekocht heb. Dit...
  7. W

    MPP 2CT nieuw en gebruikt

    Wegens verkeerde bandenkeus voor circuitgebruik te koop: Michelin Pilot Power 2CT 1x 120/70/17 DOT 4709 5 sessies gebruikt: € 50,= 1x 190/55/17 DOT 1909 5 sessies gebruikt: € 70,= 1x 190/55/17 DOT 1409 nieuw: € 130,= Alles afhaalprijzen. Alles samen € 225,=
  8. W

    Schuuropruiming blauwe Suzuki GSXR1000 K2

    Heb de volgende onderdelen te koop voor een GSXR1000 blauw uit 2002: rechterkuipdeel rechterspiegel rechter RAM-air inlaat koplampunit zwarte kuipdeeltjes bij de radiator/stuurdemper Alles onbeschadigd en na een poetsbeurt (ligt al ff) als nieuw Heb alles op foto, dus als je wat wil...
  9. W

    (voor-) Remschijven GSXR1000K2 gezocht!

    Iemand nog gebruikte voor-remschijven liggen voor een GSXR1000K2 (dus van 2002)? Zoek er 2 voor een regensetje en hoeven niet moeders mooiste te zijn, maar wel recht :Y
  10. W

    Gezocht: Velgen GSXR1000K2

    Zoek voor een GSXR1000K2 velgen met schijven voor een regensetje. Hoeven niet moeders mooiste te zijn, als ze maar goed zijn.
  11. W

    GPT baken verloren op Assen 9-7!

    Was maandag 9-7-07 op Assen met MSH en ben door het slechte weer iets te gehaast vertrokken, want ik ben m'n GPT baken vergeten Vandaag (10-7) was MSH ook op Assen, maar van het baken is geen spoor meer te bekennen Het GPT baken zit met een accu en een oplaadsnoer in een bruin houten...
  12. W

    GPT baken verloren op Assen 9-7!

    Was maandag 9-7-07 op Assen met MSH en ben door het slechte weer iets te gehaast vertrokken, want ik ben m'n GPT baken vergeten |( Vandaag (10-7) was MSH ook op Assen, maar van het baken is geen spoor meer te bekennen :( Het GPT baken zit met een accu en een oplaadsnoer in een bruin...
  13. W

    Ombouwen GSXR1000K2 van straat naar circuit

    Ben met mijn GSXR1000K2 afgelopen vrijdag 8-9-2006 gecrasht op Assen en heb dermate schade dat ik hem wil ombouwen tot circuitfiets. Graag zou ik tips willen voor het ombouwen incl. aanpassen electra en tips over waar het beste onderdelen te kopen! :Y Willem Btw, aangepaste vering...
Terug
Bovenaan Onderaan