Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Evil Knievel

    CBR600F Potentieel circuitfiets cq reservefiets

    De ideale instap low budget straat/circuitmotor. Al dik 30 jaar de allemansvriend van Honda. Na 22 jaar in mijn bezit, mijn eerste motorfiets een CBR600F2 uit 1991. Meerdere malen op Spa en 1 maal Assen gereden. De motor komt oorspronkelijk uit Amerika en heeft daarom ook een mijlen teller...
  2. Evil Knievel

    Geremde motor aanhanger voor 2 motoren.... met wat werk

    De link hieronder zal u verder begeleiden..... https://www.motor-forum.nl/threads/geremde-motoraanhanger-voor-2-motoren-met-wat-werk.454579/
  3. Evil Knievel

    Geremde motor aanhanger voor 2 motoren.... met wat werk.

    Wegens overbodig. Omgebouwd, in 2018, geremd en gegalvaniseerd onderstel van een vouwwagen met veel nieuwe onderdelen. Nieuwe remschoenen. Nieuwe wielkasten. As in de Hammerite Nieuwe verlichting en electra compleet. Nieuwe complete wielen met 6PR banden uit 2017 die ongeveer 600km over het...
  4. Evil Knievel

    voowielklem voor op een brug NIEUW!!

    Zoals de titel zegt. Nieuw en in de verpakking. Inclusief bevestiging toebehoren. Kan verzonden worden, kosten uiteraard voor de verkoper.... €15,-
  5. Evil Knievel

    Leren race overall maat 56 of 58

    Wie o wie heeft op zolder of in de schuur een leren pak hangen voor circuit gebruik. Geen combi maar een overall. Laat maar even weten.
  6. Evil Knievel

    Gezocht: set banden 120 /180 voor circuit.

    Zoals de titel vermeld. 120/70/17 180/55(60)/17 Liefst Pirelli en Dot code niet ouder dan 2017. Geen slicks en liefst Pirelli. Let me know en eventueel foto in pm. Groet Jarno
  7. Evil Knievel

    Nieuwe remblokken inremmen op het circuit

    Hallo, Ik ben al enige tijd bezig om mijn zxr750 te updaten. Nu heb ik van een cbr600rr de Nissin remklauwen gemonteerd, deze remmen echt 100x beter als de oude Tokico's. Maar hier wil ik nieuwe remblokken in. Maar hoe doen jullie dat met inremmen als je gelijk het circuit op gaat? Greetzzz Jarno
  8. Evil Knievel

    Nieuwe remblokken inremmen op het circuit

    Hallo, Ik ben al enige tijd bezig om mijn zxr750 te updaten. Nu heb ik van een cbr600rr de Nissin remklauwen gemonteerd, deze remmen echt 100x beter als de oude Tokico's. Maar hier wil ik nieuwe remblokken in. Maar hoe doen jullie dat met inremmen als je gelijk het circuit op gaat? Greetzzz...
  9. Evil Knievel

    Gezocht: setje Pirelli 120/180 voor beginnende circuit rijder

    Zoals de titel zegt. Niet echt op zoek naar slicks of super corsa's kauwgom. Heb nu corsa rosso's (2013) en neig naar het sigment rosso III of wat er op lijkt. Laat maar weten, mag in ook in pb. Thanks Groeten Jarno
  10. Evil Knievel

    Welke koelvloeistof in (semi) oude motor.

    Heej hallo, Het zal zekers al ergens voorbij gekomen zijn maar ik kon geen concreet duidelijk antwoord vinden. Ik heb een ZXR 750 uit 1990 waar momenteel nog water met Silkolene pro CCA toevoeging in het koelsysteem zit. Dit door circuit gebruik. Nu komt de kou om de hoek kijken en wil gaan...
  11. Evil Knievel

    Kleurcode (zilveren) achterbrug ZXR 750 H2 1990

    Hallo, Ik ben bezig om mijn achterbrug te reviseren en daar hoort ook een likje verf bij. Nu ben ik al even aan het tobben wat nou de juiste (RAL) kleur is. Zo kom ik RAL9006 of RAL9007 tegen maar dat is volgens de winkels alleen voor corrosie werende en industriële doeleinden maar niet...
  12. Evil Knievel

    GEZOCHT race/circuit regenkleding XL/XXL

    Zoals de titel zegt Op zoek naar een mooi setje regenkleding (speciaal) voor over de race overall... In de maat XL-XXL, 193CM 100KG Heeft u wat liggen dan hoor ik het graag. Groeten Evil Knievel
  13. Evil Knievel

    Vraagje over DOMINO XM2 snelgas

    Hallo, Ik heb een vraagje over het verwisselen van de verschillende schijven om het gasresponse te wijzigen van de DOMINO XM2. Bij de set zitten 3 verschillende schijven, een witte, rode en groene. Voor mijn gevoel moeten deze schijven met een "eenvoudige" handeling te wisselen zijn...
  14. Evil Knievel

    RD350 F/N 1986 koplamp/teller frame

    Wegens ombouw van volle kuip naar naked. Ben ik op zoek naar de koplampsteun/cockpitframe van een RD350 N2 1986. Laat maar weten of je wst hebt liggen.
  15. Evil Knievel

    Veertje Nokkenaskettingspanner VF750C 2e keer gebroken

    Van een goede kennis is het veertje om de NAKS op spanning voor de 2e keer binnen 7.000km gebroken. Het betreft een VF750 CR '94 Ik weet dat Honda niet erg positief bekend staan om hun betrouwbaarheid wbt de spanners. Heb zelf nog een CBR600 F2 en daar na 2 spanners overgegaan naar een APE...
  16. Evil Knievel

    Bikers'Classics 14e editie 1,2,3 juli 2016

    Welcome to Biker's Classics | Biker's Classics Het is weer begonnen! Wie gaat er weer!?! I'm in! :]
  17. Evil Knievel

    Vraag: clip-ons 43mm

    Hallo, Heb een vraag over het vervangen van mijn originele clip-ons van mijn ZXR 750 H2 1990 Wil iets langere hebben omdat ik zelf ook wat groter ben. Heeft iemand eventueel suggesties waar ik die kan aanschaffen? Op eBay vind ik wel universele 43mm clip-ons CNC gefreesd uit...
  18. Evil Knievel

    GEZ: nette (regen)banden 120/70 - 180/55

    Ivm vochtige banen tijdens een circuit dag ben ik op zoek naar sportieve (gebruikte) weg banden of eventueel regen banden voor op het circuit. Wie o wie? PM me maar als je wat hebt liggen
  19. Evil Knievel

    GEZ: nette regenbanden 120/70 /180/55

    Heb je nog nette gebruikte bandjes liggen voor een leuk prijsje? PM me maar met wat je hebt liggen. Grtz Jarno
  20. Evil Knievel

    Metzeler Z6 / B'stone BT010 RUILEN tegen Pilot Power 180/55

    Heb in de aanbieding graag tegen ruil. Een Metzeler Z6 (dot2010) z.g.a.n! Nog helemaal rond. Ivm aanschaf van de motor waar de achterband gemonteerd zat wil ik met Michelin gaan rijden. Ook mijn "reserve" hebt idem dito maar dan met een Bridgestone BT010 (dot 2001) Ik ben dus op...
  21. Evil Knievel

    Michelin pilot power 180 / 55 zr17

    Heeft iemand deze op de plank liggen? Eventueel ruilen tegen een zeer nette bijna nieuwe metzeler z6 180/55 PM me maar als je wat hebt liggen. Dank je
  22. Evil Knievel

    wat heb ik, een 520 525 530 ketting????

    Hallo, Ik ben in het bezit van een ZXR 750 H2 uit 1990. Daar heeft de vorige eigenaar een te korte ketting op gezet. Nu wil ik daar een andere ketting op hebben maar hoe zie je nu of het een 520 525 of 530 ketting is? Ik heb namelijk nog een ZXR staan voor donor en wil die (ook niet meer...
  23. Evil Knievel

    Gez: (gebruikte) Pilot Power 180/55

    Ben op zoek naar alleen een achterband. Voorbanden heb ik er nog 2 van. Liefst een band die op de weg is gebruikt of weinig circuit km's. Ben zelf een circuit fiets aan het bouwen waar ze onder zaten en ga de PP gebruiken voor mijn straatfiets. Laat maar even weten.... Liefst via PM
  24. Evil Knievel

    Dynojet kit ZXR750 H2 1990

    Hallo, Ik ben van plan om een dynojet kit te gaan monteren op mijn ZXR. Je kan voor mijn ZXR een stage 1 of 2 kopen. Bij Dynojet kan je er 2 verschillende bestellen. Kawasaki link: http://www.dynojet.com/jetkits/kawasakijets_eu.shtml Stage 1 (Dynojet E2141.002)...
  25. Evil Knievel

    Sava MC32 Win Scoot

    Hallo, Het winterweer is weer in ons land en ben van plan door te rijden en moet nieuwe banden hebben. Nu zie ik dat Sava winterbanden op de markt heeft gebracht de MC32 en ik ben aan het twijfelen om deze banden aan te schaffen. Ze moeten onder mijn Piaggio Liberty 150 komen. Heeft...
Terug
Bovenaan Onderaan