Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hirsuta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hirsuta

    Blok gs750e uit 1981

    Ik heb een blok staan voor loop of sloop. Staat al een paar jaar stil. Heeft geen carburateurs. Misschien kun jij er nog wat mee.... Tegen elk aannemelijk bod en ophalen in Huissen nabij Arnhem.
  2. Hirsuta

    vlotterhoogte gsx750ez 1982

    Ik ben bezig een suzuki gsx750ez uit 1982. De carburateurs zijn gereinigd en voorzien van nieuwe rubbers en pakkingen, vlotterhoogte gecorrigeerd (zie verderop), open luchtfilter en een dynojet set. De motor start koud op de choke en snel gas geven en loslaten (blippen) gaat goed. Het...
  3. Hirsuta

    anti duik gs/gsx750e gezocht

    Wegens afgebroken linksetap: heeft iemand het bovenste deel van een antiduik (gs/gsx750e begin jaren 80) links liggen? voor het complete plaatje van de anti duik:
  4. Hirsuta

    Afgebroken ontluchingsnippel: tips gevraagd

    Ben ik lekker bezig met de voorremmen te reviseren, gebeurt me dit: ontluchtingsnippel breekt af......... Had ook niet ander gekund.... alles liep zo lekker Iemand tips om dit op te lossen zonder dat de voorvork er uit moet? Het liefst hou ik die stomme anti duik ook op de poot.....
  5. Hirsuta

    Wie kan mijn carb's ultrasoon reinigen, regio Elst Gld

    Mijn gs750 carbs zijn aan een grondige schoonmaak toe. Wie woont er in de regio Elst Gelderland en kan mij hiermee helpen? Op de buitenkant zit zwarte verf, heeft iemand tips om die er af te krijgen? zoals je ziet ben ik er al mee bezig geweest, dasty alleen is echter niet voldoende...
  6. Hirsuta

    Project GS750 1982 Caferacer/Brat

    2 jaar geleden heb ik in een opwelling deze gs aangeschaft met de bedoeling het op te knappen. Hij is helemaal gestript en daarna is er een lange tijd niets van gekomen. Zoals gezegd is de Gs is helemaal uit elkaar geweest en het frame, poten en brug zijn in een mooi lakje gezet. Daarna heeft...
  7. Hirsuta

    tank GT380 gezocht

    Ik zoek een complete tank van een suzuki GT380. staat van de lak is niet belangrijk voor mij, tank logo hoeft er niet bij te zijn.
  8. Hirsuta

    Luchtfilteraansluiting GSX750E '82

    Ik heb een vraag: Ik ben bezig met het opknappen van een Soes GSX750 uit '82. Ik vermoed dat de GSX door de jaren heen wat vervangende onderdelen heeft gekregen (en wat gewicht is kwijtgeraakt) mijn vraag is als volgt: het luchtfilterhuis past niet op de carburateurs, zie eerste 2 foto's...
  9. Hirsuta

    Ben nieuw hier

    Hoi, Ik heb mij net aangemeld en ik zal mij even voorstellen: Ik ben Dennis, ben 38 jaar en ik kom uit Elst. Ik heb net mijn eerste motor gekocht: een Suzuki GSX750E uit 1982. Misschien niet de meest ideale beginnersmotor, maar het sleutelen eraan is voor mij de helft van de fun. Hier een...
Terug
Bovenaan Onderaan