Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Bkndm
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    Tank lekt (vermoedelijk op de lasnaad)

    Hi, De tank van mijn motor is lek, vermoedelijk op de linker lasnaad. Maar ik heb de tank nog niet losgehaald, dus mogelijk komt het van hogerop aan de binnenzijde. Het is een Yamaha xt600 met custom xs400 tank, die op 3 plekken vast zit, met rubbers er tussen. Dus ondanks de rubbers heeft de...
  2. B

    Krakend stuur?

    Beetje gekke observatie bij mijn yamaha XT600 uit 1997. Mijn stuur kraakt. Dit gebeurd bij het bewegen van het stuur. Niet bij een stuurbeweging als in stuuruitslag, maar juist met een torderende beweging. Bijvoorbeeld tijdens het parkeren of op de middenbok plaatsen oid. Het krakende geluid heb...
  3. B

    Startmotor en/of startrelais probleem Yamaha XT600 1997

    Vraagje over de startmotor van een xt600 1997 3tb. Startmotor overleden of relais ook? Afgelopen weken steeds moeilijker starten, met name in de ochtend. Maar nu alleen een klik geluid uit het relais. Wat heb ik gedaan? 1. Accu geladen, blijft op 13.45v 2. Alle elektra behalve starten werkt...
  4. B

    Welke lithium (li fe po) kopen?

    Hi, Gezocht en niet een duidelijk antwoord gevonden. Voor mijn xt600 uit 1997 ben ik opzoek naar een nieuwe lithium accu, nadat de oude gel accu het begeven heeft. Voordeel van lithium is klein en lichte accu, maar toch erg sterk! Goed weg te werken dus in een project. Erg tevreden over de...
  5. B

    Benzine bestendige lijm tussen nippel en silicone?

    Hoi, Ik ben opzoek naar een lijmsoort die benzine/oliedamp bestendig is EN gebruikt kan worden om een (messing)nippel in een silicone aansluitrubber te lijmen. Eerder werd al Bison kombi power als optie gegeven. Echter die kan niet samen met silicone volgens toepassingsgebied. Iemand...
  6. B

    1 in 2 gaskabel

    Iemand een ideetje waar ik voor het weekend een 1 in 2 gaskabel kan krijgen? Bijvoorbeeld zoiets: Universal 2-into-1 Throttle Cable for Mikuni VM32 and VM34 Carburetors Thanks
  7. B

    Duw en trek gaskabel vervangen naar trek gaskabel

    Hoi, Nu bij het afronden van mijn project (Yamaha TR1) loop ik tegen het probleem aan dat de gashendel die op mijn voorvork zit een duw en trek kabel heeft. Echter hebben mijn carbs alleen een trek gaskabel nodig. Vork komt uit een R6. Liefst wil ik deze grips houden, behalve dat ze nog...
  8. B

    Yamaha embleem

    He, Ik ben opzoek naar een Yamaha embleem voor op mijn Benelli Mojave tank. Doorsnee is 69mm. Heb je wat of weet je een webshop, laat een berichtje achter! Gr, Michael
  9. B

    LED achterlamp & LED knipperlicht R.A.W

    He, Overbodige LED achterlamp en & LED knipperlicht mogen weg. Achterlamp is nauwelijks gebruikt en knipperlichten zijn nieuw. Ophalen en verzenden is mogelijk.
  10. B

    Tandwieldrager bus Kawasaki Z650

    Ik ben opzoek naar de tandwieldragerbus van een kawasaki Z650. Wie helpt mij uit de brand?
  11. B

    Kawasaki Z650 voorwiel 19 inch

    He, Kawasaki Z650 voorwiel, beidezijds remschijfbevestiging, 19 inch. Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Gr, Michael
  12. B

    Onderdelen van yamaha TR1/XV920RH

    He, Alles wat ik over hou van mijn Yamaha TR1 / Virago na de verbouwing is te koop tegen elk aannemelijk bod. Alles in kan in één koop, maar losse onderdelen kan ook. Voorvorkpoten > VERKOCHT T-stuk > VERKOCHT Kroonplaat > VERKOCHT Voorvelg Remschijven > VERKOCHT Remmerijklauw L +...
  13. B

    R6 2012 kroonplaat gezocht

    Titel zegt het eigenlijk al. Kroonplaat gezocht die op R6 2012 past. Mocht je een freeeezer zijn, mag je ook PM sturen met prijs indicatie.
  14. B

    Yamaha TR1 'GULF Edition

    Ola, Jaja, het volgende virago project. In de zomer van 2012 de Yamaha TR1 uit 1981 gekocht en lekker kunnen rijden. Maar wist eigenlijk toen al dat ik em wilde verbouwen en begonnen met het verzamelen van onderdelen. Na aankoop en beetje schoonmaken: ~[/URL] En moet natuurlijk...
  15. B

    Remschijf kopen

    Wat zijn goede remschijven? En waar kan ik die het beste bestellen? Welke webwinkels zijn er allemaal? De webwinkels die ik tot nu toe bezoek zijn een beetje karrig. Ik ben opzoek naar 310mm en het liefst zwevend. Wie helpt mij verder?
  16. B

    Offset shifter

    Weet iemand hier een webshop waar ik een offset shifter kan vinden? Liefst een webshop in europa. Shift Arms for Rearsets zoals hier te zien, maar dan eentje met 20mm offset.
  17. B

    Accu laadt niet op?

    He, Het gaat om een Yamaha TR1 uit 1981. Met een accu probleem, maar met de how-to moet dat wel lukken. Die ik net heb gevonden. < EDIT MAAR: dit (zwarte uit dikke kabelboom) draadje zat los, oude massakabel is rechts nog te zien, maar is inmiddels eraf. Waar zou dat draadje...
Terug
Bovenaan Onderaan