Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vJac
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. vJac

    KTM / Husqvarna / Husaberg twin air airbox cover

    Twin Air luchterfilterhuis cover / waskapje / was cover / afspuitkap / airbox cover voor motoren 2013-2016. 10 euro
  2. vJac

    Elf moto koelvloeistof 1 liter

    Nieuw, gekocht bij Motoport maar niet meer nodig. 5 euro.
  3. vJac

    Husaberg FE450 2014

    Mooie betrouwbare Husaberg / Husqvarna uit 2014. Gebruikt voor hobbymatig wat offroad ritten te rijden. Altijd na 10uur nieuwe olie en filter gehad en altijd de nodige liefde na een rit. Uren: 145 KM-stand: 5266 Met: - HGS uitlaat, afgesteld door OVAA motors - Vering afgesteld door Toine v...
  4. vJac

    Gezocht: crosskleding vrouw

    Ze is voorzien, mag slotje op.
  5. vJac

    Onderdelen Honda Nighthawk 700 sc 1984

    Nagenoeg complete set onderdelen met uitzondering van het frame zelf. carressoriedelen compleet caburateurset achterbrug cardan schokbrekers achter dashbord hendels kabelboom verlichting buddy etc. Het motorblok heeft valschade aan carterpan, ontstekingsdeksel en cilinderribben...
  6. vJac

    Alpinestars Orbiter 2delig maat 54

    VERKOCHTTTT Tweedelig leren pak, zwart-wit. Maat 54 Slechts paar keer gedragen ivm voorkeur textiel, dus eigenlijk nieuw. Vraagprijs: 450 euro Te bezichtigen in Hellevoetsluis, maar zit veel op de weg dus er zijn mogelijkheden.
  7. vJac

    Te koop: R6 LED achterlicht met geïntegreerde knippers

    Wilde deze onder mijn XT knutselen, maar hij blijkt helaas te lang. Komt met weerstandjes etc. Volgens mij voor een Yamaha R6 2006 - 2008. €25 incl. verzending.
  8. vJac

    Ruilen: Bike lift rear paddock voor front paddock

    Ik heb nog een mooie Bike Lift paddockstand staan voor de achterkant incl. adapters. Deze zou ik graag willen ruilen tegen een paddockstand voor de voorkant, gezien ik een mover heb gekocht voor de achterkant.
  9. vJac

    XT660X Deel 9; Best of ALL worlds

    Deeltje 9, waar serieus en sarcastisch in rap tempo afgewisseld wordt! }) Om veelvoorkomende vragen te voorkomen is het verstandig om de vorige delen even door te nemen. Ook kan hier gebruik gemaakt worden van de zoekfunctie van het forum. Je vind deze bovenaan de pagina en als je deze...
Terug
Bovenaan Onderaan