Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GoRide
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GoRide

    Ketting en tandwielen vervangen FJ600 '85

    Dan is het wel duidelijk waarom het tijd werd en de het achterwiel uitgesteld was naar achter toe.... Nieuw spul is onderweg, en wat was het goor achter de tandwiel cover, met een schop alle teer weggehaald !! en gelukkig zagen de rubber demperblokken in de achterbaaf er nog redelijk tot goed...
  2. GoRide

    Ik dacht vacuum in tank maar nee...FJ600

    Laatste paar weken veel langs de weg gestaan , best gevaarlijk op sommige plaatsen kan ik zeggen . Het probleem hij stopte er op de terugweg naar huis, 60 km heen was prima gegaan, terug na ong 25 km hiled ie in en even verder was het over. Ik keek naar mijn brandstoffiltertje en het nivo...
  3. GoRide

    missend filterstaafje brandstofkraan '84 FJ600 Yamaha, erg?

    Hoi, Ik ben mijn tank aan het ontroesten en coaten (tank cure spul) nu heb ik de brandstof kraan eruit liggen en de tankvlotter en zag dat ik slechts 1 plastic filterbuisje (de lange) heb zitten , de korte (van fotos op internet) ontbreekt bij mij, heeft iemand zoiets los liggen of kan ik het...
  4. GoRide

    FJ600 Stuurschakelaar demonteren, hoe?

    Hallo, mijn Yamaha fj600 knipperlicht schakelaar reageert slecht en beweegt met veel weerstand ik wil hem dus schoonmaken van binnen echter met de twee schroeven eruit vanaf onder is ie nog niet helemaal te openen, ik denk aan plaatjes op google te zien dat de choke bediening erop "geklikt...
  5. GoRide

    Ringetje oliefilter FJ600 (of XJ 600)

    Ik liet bij het demonteren van het oliefilterhuis van mijn FJ600 een ringetje vallen in de olie opvangbak. Ik zag niet waar het zat deze heeft zo'n extern huis met bout en veer . Moet dat ringetje vervangen worden (is aluminium) en waar hoort ie voor of na de veer? Kan t in de Haynes niet...
  6. GoRide

    Yamaha FJ600 carburateur vraag (en luchtinlaathuis)

    Hallo, Ik heb een paar maanden een FJ600 en vanwege de oldtimer regeling is dit de tijd voor sleutelen...dat heb ik geweten. Hij lekte steeds een beetje onder de fiets en naar ik dacht was dat de schokbreker (natte as enzo). Deze heb ik vervangen en is nu prima droog, maar er lag nog...
  7. GoRide

    Yamaha FJ600 Schokbreker vervangen

    Hallo, Zoals foto 1 laat zien ging er iets niet zo goed met mijn 1985 schokbreker :-) hij lekte elke week wat op de krant. Nu hij toch even 3 maanden de weg niet op mag maar vervangen, een "nieuwe"bij Svolta gevonden en nu begonnen de oude te verwijderen... De bovenkant ging redelijk...
  8. GoRide

    Yamaha FJ600 voorrem kapjes

    Bij mijn Yamaha FJ600 uit 1985 ontbreken bij beide voorremmen de zwart plastic kapjes zie foto. Ik kocht hem zo een 2 maanden geleden. Mocht iemand die hebben liggen neem ik ze graag over, evt complete remklauwen als de prijs redelijk is. Ik weet niet of deze hetzelfde zijn als van bv een...
  9. GoRide

    Yamaha FJ 600 mods

    Via het forum een klassieker gekocht , een FJ 600 uit 1985. Net 400 euro betaald en dus evt voor de "500 Euro challenge 2017", dat zie ik nog wel. Ik zal kijken of ik met de regels uitkom en tijd kan maken voor de tocht :-) Om te beginnen startte hij de volgende dag na de rit naar huis wel...
Terug
Bovenaan Onderaan