Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Knallen !
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Knallen !

    Honda Cbr 1000 HRC 2007-inruil Honda sp of sm mogelijk!

    Honda CBR 1000 rr sep 2007 18100km met: -akra carbon pijp -donkerekuipruit -titax handels -kleine knippers voor -geintregeerde knippers in achterlicht -rizoma kentekenplaathouder -stalen rem leidingen v+a -seat cover -HRC lousjes voor rempotjes -K&N luchtfilters -voorvork...
  2. Knallen !

    Hyperpro stuurdemper RSC

    Te koop Hyperpro stuurdemper RSC 2 jaar oud en zeer netjes. Komt van een vtr1000F daar is ook de kit van. Prijs €225,- eurotjes
  3. Knallen !

    Laptimer te koop €190,-

    Laptimer met baken €190,- Gebruikt maar in zeer nette staat! 06-52 71 82 46
  4. Knallen !

    Te Koop husqvarna 510 TE

    Husqvarna 510 te uit 1989 Net een revisie beurt gehad met een nieuwe ontsteking en nieuwe remblokken, loopt goed zit geen teller bij en verlichting moet aangesloten worden. Prijs 1500 euro
  5. Knallen !

    cilinderkop husqvarna 510 gez

    Ik heb een kapotte cilinderkop van een husqvarna 510 uit 89'. Ik ben op zoe naar een goede gebruikte. Wie heeft er een liggen voor mij tegen een schappelijke prijs *O*
  6. Knallen !

    Wie heeft er onderdelen voor mijn husq 510

    Ik ben op zoek naar een grotere remschijf met remklauw voor mijn 510 uit 89'. Ik ben ook nog op zoek naar een kettingspanner. Als je iets weet laat maar horen. *O*
  7. Knallen !

    Nieuwe dunlop slicks 180-120 175 euri

    Ik heb nog 2x 180-55-17 nieuw dunlop slick en 1x 120-70-17 nieuw dunlop slick 175 euro voor alle 3 prima voor circuitdagen niet verdroogd of oud . Reden verkoop is dat ik een andere circuitmotor heb met een 160 bandenmaat :( Ander had ik ze zelf wel opgereden. Ruilen nieuwe 160-55-17 bandenmaat...
  8. Knallen !

    Tk fireblade racer

    Honda Fireblade racer 1995 zonder kenteken Wp afgeveerd voor,technoflex achter 17 inch voorwiel stuurdemper crashpads extra kuipdelen (gespoten) sport remschakelsetje (origineel ook nog aanwezig) Extra rem +koppelings handel+clipons Erg goed en netjes onderhouden!!!!!!!!!! Ook heb ik nog 2x...
  9. Knallen !

    De chagrijnige transponder meneer op Assen !

    Ik ben vandaag voor de 2e keer op Assen geweest en ik wilde mijn transponder ophalen dus je gaat met volle zin naar de transponderhut en wat gebeurd daar staat daar een grote en een kleine meneer die dingen op te plakken . Die kleine meneer ok maar die grote vent Jesus wat een chagrijn is dat...
  10. Knallen !

    Wie ook in Feb naar cartegena????

    Wie gaat er ook naar Cartegena met motorsportschool holland? De datum is 17 Feb *O*
  11. Knallen !

    gezocht: nieuwe race banden 120-150

    Ik ben op zoek naar 2 voorbanden en 3 achterbanden in de maten 120 voor en 150 achter. Er wordt mee geraced dus het liefst pirelli supercorsa's Als iemand iets vergelijkbaars heeft voor een toffe prijs laat maar horen *O*
  12. Knallen !

    gezocht: nieuwe race banden 120-150

    Ik ben op zoek naar 2 voorbanden en 3 achterbanden in de maten 120 voor en 150 achter. Er wordt mee geraced dus het liefst pirelli supercorsa's Als iemand iets vergelijkbaars heeft voor een toffe prijs laat maar horen *O*
  13. Knallen !

    Het grote special topic !

    Hier kan je al je kweel verhalen kwijt over je ververbouwde ,opgevoerde,aangepaste en opgeleukte motor *D Dit is die van mij!na een kleine schuiver op assen toch maar even mooier en leukr gemaakt als wat ie was.(het is toch mijn trots)
  14. Knallen !

    kuipdelen gevraagd vtr 1000 f

    Ik ben op zoek naar gebruikt of nieuwe l+r kuipdeel van een vtr1000f 97" ,het liefst geel maar een andere kleur is ook goed . Ik ben ook naar een donkere vervangings ruit opzoek geen bubbel of flipup maar zoeen als op de foto. Alvast bedankt voor de tips en links *O*
  15. Knallen !

    HELP wie heeft ervaring met motolife?

    Ik heb een stuurdemper besteld bij motolife en dit is niet de goede. Ik kan hem niet ruilen en ik krijg ook mijn geld niet terug,de internet site doet het niet meer en gisteren gooide de meneer midden in het gesprek de hoorn erop(HEEL asosiaal). Kan iemand mij adviseeren wat ik hiermee moet doen?
  16. Knallen !

    vtr meeting zandvoort

    Wie wilt op een avond een meeting houden op zandvoort en daar 3 sessies rijden! Als het even kan alleen met een honda vtr }) Inschrijven op www.motorsportlifestyle.nl
  17. Knallen !

    Te koop yamaha xs 360 1977

    Ik heb nog een yamaha xs 360 uit '77 dus (weg bel vrij) Het ding heeft net een nieuwe accu van 4 weken oud , 2 nieuwe bougies,goede banden,nieuw olie filter en olie en loopt als een zonnetje(cabrateurs zijn in ultrasoon bad geweesd). 2 kleine probleempjes nog remlicht doet het wel maar gewoon...
  18. Knallen !

    stuurdemper

    wie heeft er een stuurdemper voor een vtr
  19. Knallen !

    Burn out topic

    Post je burnout foto's })
  20. Knallen !

    Kneesliders over? omg hellevoetsluis

    Wie doet er geen reet met ze sliders en wilt ze verkopen of ruilen tegen mishandelde })
  21. Knallen !

    Welke headset moet ik kopen HELP!

    Ik moet binnenkort naar frankrijk en ik wil een goede comunicatie set kopen ,maar welke is er dan goed Qua prijs prestatie??
  22. Knallen !

    wie rijd er op conti road attack???

    Waarom en hoe sturen ze bij ruwe omgang???
  23. Knallen !

    Ervaring continental road attack???

    Ik mag binnen kort een setje road attack testen wie heb er ervaring mee en wat voor ervaring met ver omleggen in scherpe bochten.
  24. Knallen !

    Dunlop 207 rr levensduur??

    Hoe lang gaan de 207 rr van dunlop mee bij vrij sportief gebruik.
  25. Knallen !

    hoera ik ben ervan!

    wat een pret hier :] Ik ben Mike ik heb een vtr 1000.Ik zoek lotgenoten met een vtr die ook de fantastische ervaring hebben met een vette 2 cilinder.
Terug
Bovenaan Onderaan