Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nop62
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nop62

    Garmin GPSMAP276C

    Te koop een GPSMAP276C. Nog prima functionerend, maar met wat gebruikssporen. In originele verpakking met alle toebehoren voor motor en auto. Vraagprijs €150,- Af te halen in Doetinchem.
  2. Nop62

    Garmin GPSMAP276Cx

    Wegens aanschaf Zumo XT2 te koop een zo goed als nieuwe GPSMAP276Cx. In originele verpakking met alle toebehoren voor motor en auto en inclusief beschermkap. Met de nieuwste kaarten erop en Lifetime update. Scherm is zonder krassen en het apparaat functioneerd als een nieuwe. Vraagprijs €375,-...
  3. Nop62

    Diverse Triumph Trophy 900 onderdelen

    Komplete kuip en andere plastic delen, voorvork met voorwiel, achterwiel, tank, uitlaatdempers en nog ander klein spul. Prijzen in overleg, komen we wel uit, hoeft niet voor de hoofdprijs weg.
  4. Nop62

    Verkocht: Rukka Fuel broek maat 52

    Te koop een nagenoeg nieuwe Rukka broek met uitritsbare voering. Ik heb hem echt maar 2 of 3 keer aan gehad en draag ‘m nooit meer omdat ik een leren broek (desnoods met regenbroek erover) toch fijner vind dan een textiel broek. Uiteraard is deze broek dmv Goretex waterdicht. Nieuwprijs was...
  5. Nop62

    Te koop: Marcel Miller Toolrol

    Gloednieuw, gewonnen maar nooit gebruikt. Prijs bij Miller €79,95, nu voor €50,-
  6. Nop62

    Suzuki GSX1100 caféracer - Papazuki

    Te koop caféracer Suzuki GSX1100 uit 1982 Omgebouwd in 2015, sindsdien ± 6600 km. mee gereden. Deze GSX1100 is compleet gestript en opnieuw opgebouwd als caféracer. Hierbij zijn alle overbodige beugeltjes e.d. weggeslepen en is er een nieuw subframe geplaatst. Hierna is het frame gestraald...
  7. Nop62

    Nieuw project: Cafétriple, Trophycafé, whats in a name...

    Vandaag de basis gekocht voor een nieuw toekomstig project. Een Triumph Trophy 900 driecilinder. Dit zal een langlopend project worden want tussendoor zal ik moeten sparen om diverse dingen te kunnen financieren, of de Papazuki moet snel verkocht worden, want dat zal uiteindelijk het gevolg...
  8. Nop62

    Suzuki GS550E restauratieproject

    Met Kerstmis werd ik door een bekende benaderd met de vraag of ik een motor voor hem zou willen opknappen. Ik wist dat ie een GS550E uit 1980 had geïmporteerd uit Italië en dat leek me wel een mooie klus. Dus vorige week de Soes met een busje opgehaald en maar eens begonnen. Momenteel heb ik ‘m...
  9. Nop62

    Universele binnentassen voor in motorkoffers

    2 stuks zo goed als nieuwe stevige universele binnentassen. Afmetingen ongeveer 48x33x20 cm. €15,- per stuk.
  10. Nop62

    Universele binnentassen voor in motorkoffers

    2 stuks zo goed als nieuwe stevige universele binnentassen. Afmetingen ongeveer 48x30x18 cm. €15,- per stuk.
  11. Nop62

    Universele binnentassen voor in motorkoffers

    2 stuks zo goed als nieuwe stevige universele binnentassen. Afmetingen ongeveer 42x25x14 cm. €15,- per stuk.
  12. Nop62

    Te koop: knipperlichten voor div. motoren

    Suzuki Bandit 1200 '96 achter: Universele voor op kofferrek: Harley Davidson (originele):
  13. Nop62

    Te koop: div. onderdelen voor Suzuki GSX1100EZ

    Kontje, kettingscherm, luchtfilterhuis, zijpanelen, achterlicht, knippers achter, knippers voor, duo voetsteunen, zadel, achterwiel compleet, voorpartij compleet.
  14. Nop62

    Electrisch testschema

    Ik heb een Suzuki GSX1100E gekocht om een caféracer van te maken. Voor ik verder ook maar iets aan de motor doe wil ik eerst weten of en hoe hij loopt. De originele kabelboom is niet origineel meer (lees: zooitje) en was er door de vorige eigenaar ook al af gesloopt. Ik ga straks toch een...
  15. Nop62

    Project Papazuki

    In navolging van Project Papazaki (die overigens te koop is) ga ik zaterdag onderstaande Suzuki GSX1100E ophalen en in de komende tijd ook verbouwen tot caferacer.
  16. Nop62

    Bagagerek voor Yamaha FJR1300

    Te koop: Ter vervanging van het originele kunststofrek voor vakantie e.d. Makkelijk om een roltas op te knopen zonder de lak van het originele rekje te beschadigen, en met een groter draagvlak. Voorzien van poedercoating en incl. RVS bevestigingsbouten. Passend op de modeljaren 2001 tm. 2005...
  17. Nop62

    Halve maantjes gezocht

    Ik ben op zoek naar de halve maantjes die voor de montage van de uitlaat van mijn Kawasaki Z750E (1980) nodig zijn. Weet iemand of en waar nieuwe of nette tweedehandse te koop zijn, en voor een redelijke prijs natuurlijk ? Ik heb de oude nog wel, maar erg fraai zijn ze niet meer. Ook al zie je...
  18. Nop62

    Te koop: Dane Nyborg Goretex textielbroek heren

    Maat 54. Echt zo goed als nieuw, met binnenvoering. Heb 'm 3 keer een dag aangehad en ben erachter gekomen dat ik een leren broek fijner vind. Prijs: €100,-
  19. Nop62

    Div. onderdelen Kawasaki Z750E (1980)

    Voetsteunen (voor) €5,- per stuk Voetsteunen (achter) €5,- per stuk Achterspatbord (2 delig, compleet) €25,- Luchtfilterhuis (helaas met gat, maar incl. rubbers) €12,50 Accubakje €5,- Schetsplaat links €10,- Beugel over kontje €7,50 Koplamporen €5,- knipperlichten €7,50...
  20. Nop62

    Project Papazaki (Noppie`s caféracer)

    Ben er vandaag aan begonnen. Het is een Kawasaki Z750 uit 1980 die ik wil gaan opknappen en ombouwen tot caféracer. Tegen de specificaties in heeft deze geen elektronische ontsteking maar gewoon ouderwets met contactpuntjes. De hele bedrading is een zootje zoals op de foto`s te zien is. Ik ben...
  21. Nop62

    Gratis af te halen: Suzuki Bandit onderdelen

    Voor Suzuki Bandit 1200S 1996-2000. Linker kuipdeel (krassen maar geen barsten); dynamodeksel (krassen); schakelpedaal (was afgebroken, gerepareerd met RVS bout). Jammer om weg te gooien, dus voor de liefhebber.
  22. Nop62

    Gratis af te halen buddy Honda CBX550

    De voorkant is verlaagd, dus ideaal voor korte benen (dames ?). Is in prima staat. Ligt hier maar in de weg, dus misschien kan ik er iemand blij mee maken.
  23. Nop62

    Te koop: Gloednieuwe AGV Demon helm

    In een loterij gewonnen gloednieuwe AGV Demon helm maat XL. Helaas te groot voor mij. Nieuwprijs in winkel €249,- Bieden vanaf €50,-
Terug
Bovenaan Onderaan