Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jitensha
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    SV650S (schademotor met piekfijn blok en GSXR vork)

    In een ver verleden had ik nog de intentie, nadat m'n SV in elkaar was gedraaid vanwege te weinig olie, om hem om te bouwen naar eigen ontwerp. Hiervoor heb ik er destijds een tweede SV bijgekocht, voornamelijk voor het blok. Inmiddels zijn we 4 jaar verder en denk ik niet dat het er nog van...
  2. J

    Gratis af te halen vastgelopen blok sv650

    Blok is een jaar of twee geleden vast gelopen doordat er geen olie meer in zat en ligt sindsdien bij een kennis van me (in Noordwijk), maar die persoon gaat verhuizen en 't spul moet nu weg. Blok is uit 2006, het motorblokdeksel zit er niet bij. Er zit wel een klein addertje onder het gras...
  3. J

    Anderhalve SV650s in Onderdelen incl. USD voorvork

    Een zwartgrijze uit '06 (zwart frame incl kenteken) en een blauwe (zilver frame incl kenteken) uit '04. Zowat alles nog aanwezig, van het meeste twee stuks. Eén motorblok met 21kkm in uitstekende staat en de andere is met ongeveer 70kkm vastgelopen zonder olie. De pareltjes zjn de op maat...
  4. J

    Kapot motorblok sv650s 2006

    Motorblok aangeboden van een Suzuki sv650s uit 2006. Big end is kapot, door te weinig olie, motor heeft ongeveer 70kkm gelopen. Op te halen in Noordwijk. Vraagprijs: €190
  5. J

    Aanmeldingspraatje Jithensha

    Hallo, Eventjes afgewacht met 'm'n voorsteltopic', maar hier is die dan. In de tweede week van januari, vlak na m'n 20e verjaardag, heb ik via een spoedopleiding in 4 opeenvolgende dagen, waarbij op de derde en vierde dag m'n examens stonden ingepland, het rijbewijs gehaald. Erg blij mee...
Terug
Bovenaan Onderaan