Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GKHN
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. GKHN

    SV650/S 25 kw CDI

    Voor de SV650 modellen na 2007 heb ik nog een 25 kw cdi'tje liggen. Plug & play, voor officiële RDW registratie even inbouwverklaring aanvragen bij de dealer. Heeft me toen niks gekost. €150. Foto's voegen niks toe, maar kan ze wel maken op aanvraag..
  2. GKHN

    Achtertandwiel

    Ben op zoek naar een gebruikte maar nog een redelijke achtertandwiel. Zo groot mogelijk :Y . Iemand die de zijne heeft vervangen en de oude ergens in een hoekje in de schuur heeft liggen O-) ?
  3. GKHN

    Koelvloeistof bijvullen met gedestilleerd water

    Ik heb morgen een lange toerrit. Zie net bij laatste inspectie dat mijn koelvloeistof tegen de min staat. Heb thuis alleen nog gedestilleerd water staan. Kan ik het hiermee aanvullen? Neem aan van wel aangezien koelvloeistof een mix is van antivries en gedestilleerd water. Gezien het toch...
  4. GKHN

    Michelin Pilot Sport 190 50 17 - 120 70 17

    Gebruikt setje banden. Dacht €25 de band
  5. GKHN

    Zwarte schakelpoken

    Heb nog 2 schakelpoken liggen. Ik dacht aan €20 per stuk. Geen idee waar ze op passen.
  6. GKHN

    Motorhotel Amsterdam

    Hoi, Eind april ga ik met een aantal vrienden uit Duitsland een toertochtje maken door Nederland met als tussenstop ergens in Amsterdam. Waar kunnen we daar goedkoop overnachten?
  7. GKHN

    Dainese leren combi (mt. 50)

    Zo goed als nieuwe combipack. Voor de verkoop nog goed in het ledervet gezet. Maat 50, tussen 1.63 en 1.73 en 65 en 78 kilo past het prima. Ik dacht aan €250,-. €200 is morgen ophalen.
  8. GKHN

    25kw CDI SV650S 2007

    Halo, Ik ben op zoek naar een 25kw CDI'tje voor een Suzuki SV650S. Alvast bedankt :)
  9. GKHN

    GKHN - Voorsteltopic

    Halo, Ik zit al een ruime tijd mee te lezen hier op de forum. Echter nu ik dichterbij mijn rijbewijs ben toch maar even de moeite genomen om te registreren. Ik ben 20 jaar en studeer HTS Autotechniek in Arnhem. Ik heb mijn zinnen gezet op een Suzuki SV650S (oud model) wegens de hoge...
Terug
Bovenaan Onderaan