Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: richard n
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. richard n

    iemand ervaring met een intercom in een open helm?

    Heeft iemand van jullie ervaringen met een intercom in een open helm? Ik overweeg dit namelijk maar heb mijn twijfels of het wel werkt en dan denk ik vooral aan windgeruis i.v.m de microfoon. Het belangrijkste is voor mij echter de communicatie met mijn gps dus de microfoon kan ik e.v.t...
  2. richard n

    2 tickets winterdijk tribune te koop

    Ik zit wss in de verkeerde rubriek. Maar ik zag ff niet waar ik hem anders kon plaatsen. Ik heb 2 tickets besteld en betaald voor de TT van Assen winterdijk tribune. Het is voor Zondag 1 July maar heb dan helaas nog iets te doen. Ze zijn nog niet binnen maar die komen altijd redelijk kort...
  3. richard n

    nut van valbescherming

    Ben van plan om 1 a 2 keer per jaar naar het circuit te gaan met een straatfiets. Welliswaar is het geen nieuwe maar toch met een behoorlijke waarde. Nu overweeg ik om valbescherming aan te schaffen maar scheelt dit ik ook echt veel qua schade bij een eventuele val. Misschien iemand die hier...
  4. richard n

    dainese suzuki overall

    Ivm een andere motor te koop dainese Suzuki 1 delig pak maat 50/52. Ben zelf 1,73mtr en weeg 81 kilo pak past prima maar groter en of zwaarder moet je niet zijn. Wil evt ook ruilen tegen een 1 delig pak of een combi in frisse kleuren. Prijs 275 euro
  5. richard n

    suzuki of yamaha

    Ik rij door omstandigheden op een zijspan rond. Heb in het verleden wel op supersports gereden Suzuki rg250 rg500 en duc 888. En mijn hart gaat dus ook nog steeds sneller kloppen van een supersport. Ik ben daarom op zoek naar iets voor erbij waarmee ik een paar keer per jaar het circuit op...
  6. richard n

    ook maar even voorstellen

    Weer een nieuwe gebruiker. De naam is Richard en leeeftijd bijna 47. Ik rij al vanaf mijn 18 de jaar en heb dus inmiddels al een hele rits motoren gehad. Op dit moment ben ik heel blij met mijn BMW R1200 RT met EML zijspan. Ik lees al enige tijd mee maar zelf af en toe reageren is natuurlijk...
Terug
Bovenaan Onderaan