Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ronnieboy09
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    voorvork honda cbr600f2 1994

    Hoi mannen, wil de olie vervangen. er uit is niet zo lastig. Ik kan alleen nergens iets vinden over hoeveel er in moet of hoeveel 'lucht' ik over moet houden in mm. het is het laatste model vork van de f2. wie kan me helpen aan t juiste antwoord??
  2. R

    bouw streetfighter obv honda cbr600rr 1993

    Hoi, ben nieuw hier, de naam is Ron, 59 jaar oud. Sleutel en rij al heel wat jaren motor. Recent een oude scooter uit 67 opgeknapt, en daarvoor nog een bol dor 900 omgeturnd tot caferacer. Net een oude cbr gekocht, waar ik een streetfighter van wil maken. Niet extreem. bodywerk eraf, anders...
  3. R

    zelf afstellen cb 900

    had in een eerder topic gemeld dat ik de standaard fiets waar een 4 in 1 onder zat voorzien heb van een 4 in 2 met megatons. nu loopt ie dus niet goed meer. ik denk toch dat ik t eerst zelf eens ga onderzoeken. leer je weer van en wegbrengen kan altijd nog. t eerste wat ik wil gaan doen is...
  4. R

    uitlaat cb 900 en afstelling

    Goedemorgen, Heb de 4 in 1 uitlaat van jama eraf laten halen en er een 4 in 2 onder laten zetten met megatons. de bochtenset is van rvs en is door iemand voor me gemaakt. fiets loopt nu heel beroerd in de zin van dat ie heel hard stationair blijft lopen en knalt in de uitlaat. ik weet dat je...
  5. R

    nieuw op dit forum

    goedemorgen, zojuist aangemeld. heb kort geleden een bol dor uit 79 gekocht een 900cc fz. die wil ik gaan omturnen tot een caferacer.dat ga ik van de winter doen. woon in haarlem. rijd al langer motor. vroeger hondas 550 en 750. tot ziens /horens!!
Terug
Bovenaan Onderaan