Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Einschtein
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Einschtein

    MotorKledingCenter neemt Motozoom Over

    at eigenlijk een feest jaar had moeten worden voor MotoZoom eindigde in een catastrofe. In het 25de bestaansjaar werd het bedrijf met twee winkels in Amsterdam en Utrecht failliet verklaard. Na een tijd van onzekerheid hebben we heugelijk nieuws te melden. MotorKledingCenter is namelijk de...
  2. Einschtein

    SW-Motech Blaze (Honda CBR600F/S F4i)

    Ik heb de tassen overgenomen van iemand, maar helaas passen ze niet op mijn motor, ondanks de verwachting. Vandaar dat de tassen weer in de verkoop gaan. De conditie van de tassen zijn perfect. Ze zijn geschikt voor de Honda CBR 600F/S F4i. Richtprijs is minimaal €100.
  3. Einschtein

    Sena 10U pad, help? (HJC IS-17)

    Hi, Ik heb 2 Sena 10U pads, 1 voor mij en mijn vriendin. Nu wil ik dat ze beide aan elkaar gekoppeld zijn, maar dat we onze eigen telefoon ook aan onze eigen Sena’s hebben en via die manier naar onze eigen muziek kunnen luisteren. Daar gaat het dus mis. Wanneer ik gepaired ben en mijn...
  4. Einschtein

    "Mama's Laatste Droom" op 10/10/16 in Haarlem

    Wat: stoet door een straat. Waar: Talmastraat te Haarlem. Wanneer: 10 oktober, 18:00. Exacte gegevens worden via de Facebook-page nog gedeeld. Waarom: lees het onderstaande. :) "Beste motor vrienden, Ik schrijf dit in de hoop dat jullie ons willen helpen. Ons moeder word a.s maandag...
  5. Einschtein

    Raad het onderdeel?

    Ik heb startproblemen met mijn Kawasaki ZZR 600 uit 1999, hij start niet en het volgende onderdeel maakt een tikkend geluid. Hij's ook wat wit bij de contactpunten, dus ik ga er vanuit dat dit het probleem is. Alleen geen idee wat het is, iemand die wel weet wat het is? De winnaar krijgt...
  6. Einschtein

    Startproblemen Kawasaki ZZR 600

    Hi, Mijn motor een weekje stil gestaan. Normaal kan ie daar wel over, maar nu is er toch ergens iets fout gegaan. Vanavond wilde ik even gaan rijden, maar hij startte niet. Hij maakte een tikkend geluid. De accu lijkt nog goed, hij klinkt normaal (zoals hij is tijdens het starten) maar...
  7. Einschtein

    Dane Billund Gore-Tex (XXL)

    Te Koop: Dane Billund Gore-Tex (Winter)Handschoenen Maat: XXL Nieuwprijs: €99,00, zijn in januari ergens gekocht. Heb het bonnetje niet meer beschikbaar, weggegooid onder het mom van: "ach, heb ik vast nooit meer nodig?". Weg vanwege: 2x gebruikt, zijn toch niet nodig aangezien mijn...
  8. Einschtein

    Difi Bilbao (maat 45)

    Te koop: Difi Bilbao Nieuw prijs: €149,95 Aankoopdatum: 31/07/2012 (bon aanwezig) Maat: 45 Staat: gebruikt, de front-protectors (op hoek van laars) zijn enigzins beschadigt. Prijs: bieden. Reden verkoop: heb een 2e paar laarzen gewonnen die me niet iets lekkerder zitten. Motorshopper...
Terug
Bovenaan Onderaan