Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. DafalganHooligan

    Verkocht

    Wegens aankoop nieuwe bandenmachine waar alles bij zit is dit overbodig geworden voor mij. 3x grote michelin type banden ijzers 2x korte ijzers 2x velgbeschermers 1x pot van 1 liter bandenpasta die bijna leeg is en nog een nieuwe ongeopend erbij 1x borstel Graag 50 euro
  2. DafalganHooligan

    Oxford magnetische tanktas incl regencover

    Kwam deze tegen op de zolder en aangezien ik niet meer op straat rijd ben ik er niets mee. Oxford magnetisch niet veel gebruikt volledig met regencover zonder schade alleen beetje lijmresten van stukje velcro dat ik er bovenaan had op geplakt. 10 e
  3. DafalganHooligan

    Acebikes rail set nieuw

    Heb beslist om toch niet te gebruiken mag terug weg voor 40e
  4. DafalganHooligan

    Koelvest macna dry Evo s/m

    Heb het deze winter gekocht omdat ik men oude koelvest niet meer terug vond. Vorige week ergens achteraan men kleerkast terug gevonden dus mag terug in de verkoop heb deze enkel gepast en nooit op de motor aan gehad is dus nieuw. Adviesprijs+-150 e voor 115 mag weg eventuele verzend kosten voor...
  5. DafalganHooligan

    Rempomp achter met geïntegreerd reservoir

    Ben voor men street triple op zoek naar compactere oplossing voor reservoir+ slangetje de remleiding is al te lang met standaard rearsets (mss later vervangen door iets korter). Heb een smeer systeem hangen aan Beugel op rempomp en dan nog eens uitlaat/Uitlaatbocht allemaal dicht bij elkaar word...
  6. DafalganHooligan

    Sc project carbon Dempers street 675

    Wegens aankoop 3-1 systeem te koop. Deze zijn compleet met e keur attest en db killers. 3.5-4kg lichter dan standaard dempers en +3pk Deze zaten op de motor toen ik hem kocht met kleine schade op eindkap rechter demper (zie foto's). Heb met deze op mettet gereden met de killers geen probleem...
  7. DafalganHooligan

    Triumph 675 street of Daytona onderdelen.

    Voorspatbord mat grijs €40 tandwielhouder past op alle 675 en 765 modellen. inclusief vaste wielbus en moertjes en tandwiel. €75
  8. DafalganHooligan

    supercorsa sp v2 180/60

    Omdat ik toch liever een 180/55 wil te koop 2 stuks 245 een stuk 125 Dot bijna 3 jaar maar zijn nieuw dus kan geen kwaad
  9. DafalganHooligan

    Veel zx10r 2016 onderdelen.

    -koppelinshendel+bevestiging 15e -ruitje lichte veegplekken 10e -gaskabels compleet met nog extra set kabels 25e -katalysator 20e -servo motor 5e -toolkit 5e -pekkel 10e -achterlicht 10e -kapje abs pomp 5e -Remleiding achter abs delete 10e -plaathouder origineel of ingekort 15/stuk -remklauw...
  10. DafalganHooligan

    4l motul 7100 10w60

    Omdat ik verkeerd besteld heb had 10w40 nodig vraagrpijs 39€
  11. DafalganHooligan

    sbs 841DS blokjes voor brembo klauwen

    Heb hier nog 4x2 blokken een nieuw in verpakking andere ook nog nieuw maar verpakking weg gegooid. https://www.carpimoto.com/en-IC/31161_841DS-Brake-Pads-SBS-Dual-Sinter-841DS.htm Dit is volgens mij de beste prijs waar je ze voor kunt vinden linkje hierboven ik doe ze weg voor 145/set met...
  12. DafalganHooligan

    Street triple Flyscreen compleet met ruitje en bevestigingskit en bellypan OEM triumph

    In goeie staat 125 e exclusief verzendkosten.
  13. DafalganHooligan

    zx10r 2004/2005 onderdelen UPDATE nieuwe kuipset toegevoegd nu grijs en zwart

    Ik heb op mijn zolder nog een hele hoop onderdelen liggen voor dit model ik heb alle gebreken krassen steenslag etc proberen op de fotos te zetten. Meer fotos of info is altijd mogelijk Titanium voorbochten 75€ Subframes in goede rechte staat 75€ een ervan mist de ophanging voor pasagiers...
  14. DafalganHooligan

    Setje valtermoto paddockstands 125€

    IK heb deze nieuw gekocht enkel dit seizoen door covid slechts 6 circuitdagjes gebruikt. Reden va verkoop ik heb een 2dehands lift van bursig gekocht en heb nog een hele hoop andere paddockstands+abba lift liggen en mijn garage wordt te klein. Deze zijn echt heel erg handig en je merkt dat het...
  15. DafalganHooligan

    Setje paddockstands van valtermoto 125€

    IK heb deze neiuw gekocht enkel dit seizoen door covid slechts 6 circuitdagjes gebruikt. Reden va verkoop ik heb een 2dehands lift van bursig gekocht en heb nog een hele hoop andere paddockstands+abba lift liggen en mijn garage wordt te klein. Deze zijn echt heel erg handig en je merkt dat het...
  16. DafalganHooligan

    Starlane stealth 4 gps nieuw in verpakking 240€

    240 te koop nog nieuw in de verpakking incl aankoopbewijs en garantie dubbel gekocht ga er maar eentje gebruiken. Verzendkosten voor koper. VASTE PRIJS niet afkomen met ik geef 200 euro heb ik geen zin in Ik kom af en toe in Nederland voor men werk als chauffeur dus mss zijn verzendkosten niet...
  17. DafalganHooligan

    Verkocht

    Vest deze winter gekocht maar heb beslist dat ik toch een geïntegreerd systeem ga nemen waar men pak op voorzien is is nooit gebruikt originele verpakking en alles erbij. 325 Inc verzenden lijkt me een goeie prijs!
  18. DafalganHooligan

    Shoei vfx maat small wit

    200 euro inclusief bril van smith met iridium vizier en alle reserve onderdeeltjes shoei. Is nooit mee gevallen en weinig gebruikt verzendkosten voor koper
  19. DafalganHooligan

    zx10r wielen/clipons

    ALLES VERKOCHT alleen nog clipons en setje wielen heb ik Clipons origineel zx10r 2016 inclusief stuurgewichten nooit mee gevallen compleet 60 euro Set wielen van een 2004 zx10r passen mits andere lagers in het voorwiel ook op 2006-2007. Met vaste wielbussen haakse ventielen...
  20. DafalganHooligan

    Onderdelen zx10r 04 05

    2x origineel kuipruitje perfecte staat 25/stuk 40e voor 2 1 MRA double bouble ruitje light smoke lichte krassen 20e Volledige kuipset inclusief tank achterlicht enkel voorspatbord en seatcover ontbreekt tank gaat niet apart weg 475 e 1 zwart voorspatbord 25 e 1 grijs voorspatbord 20 e setje...
  21. DafalganHooligan

    Gsx-r1000 k5 vanaf 3000 euro 3750 compleet verschillende configuraties mogelijk

    Ik heb al wat onderdelen verkocht dus daarmee kan ik 2000 van de prijs doen was 5750... Dit was een engelse straatmotor tot een jaar of 5-6 geleden toen ik hem kocht en ombouwde voor circuit met toen km stand van ongeveer 9000 nu staat de teller op 14001km enkel voor vrij rijden gebruikt. De...
  22. DafalganHooligan

    tandwielen/ketting/lengte invloed op wielbasis

    Ik zou graag weten hoeveel het achterwiel in de achterbrug beweegt per 1 tand verschil achteraan. Ik weet het ongeveer maar ben het niet helemaal zeker heb al wat gegoogled maar die info kon ik niet direct vinden weet wel dat een 520/52/530 ketting allemaal dezelfde lengte hebben over aantal...
  23. DafalganHooligan

    verschillende banden 120/180/190 (be)

    Wie komt ze halen ik ga ze niet gebruiken zit nog overal redelijk profiel op moet er niet veel voor hebben anders blijven ze hier toch maar tot ik ze uiteindelijk naar containerpark doe :+ Voorband mpp 120/70 achterband brigestone bt016 190/50 achterband dunlop qualifier 180/55 Ik stuur...
  24. DafalganHooligan

    (2 daagse) circuitfun op assen 14+15 mei

    Zie link spam Dit word wss men 1e circuitdag van het jaar en de 1e keer op de gixxer en 1e keer op assen :P Er zijn nog plaatsen vrij dus ;) :]
  25. DafalganHooligan

    Interessepeiling r1 2004 compleet in onderdelen

    een maat van ik verkoopt zen r1 motor is geen schadegeval en start/rijd gwn nog er zit wel een geluid in het blok sinds problemen met kapotte alternator(die nu vermaakt is). Hij wil er 2500€voor compleet met kuipen of 2000 zonder kuipen. De papieren om (belgische) motor in te schrijven zijn er...
Terug
Bovenaan Onderaan