Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dr_Insane
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dr_Insane

    Expertise dynamo verrot?

    Beste medeforummers. Ik wou mn dynamo doormeten want de accu word niet bijgeladen maar eenmaal de deksel eraf kwam ik dit tegen. T lijkt mij overduidelijk dat er 1 of 2 spoelen gaar zijn of moet ik toch nog maar even meten?? En kan dit komen door een kapotte spanningsregelaar...
  2. Dr_Insane

    Slecht schakelen i.c.m. geluid uit blok Honda Fireblade 954

    Beste medeforummers, Ik heb sinds een tijdje een niet lekker schakelende bak. Vooral van 1 naar 2 geeft altijd wel een tik maar ook 3 en 4. Behalve laag in toeren (2500rpm) of al ik m flink belast dan gaat t goed maar toch die 1 en 2 wil niet even lekker. Heb zelf het idee dat mijn...
  3. Dr_Insane

    Honda CBR 954 niet lekker af te stellen met Power Commander5

    Gister mn 954 gehaald die afgesteld is op de dyno en dit is het resultaat. Wat de monteur niet weg kreeg en wat mij dan verbaasde was de dip die je ziet bij 5500rpm? :? Ik merk ook dat ie in hogere versnelling gewoon inhoud tot +/- 7000rpm terwijl de AFR op dat punt prima is...
  4. Dr_Insane

    Getuige gezocht aanrijding 02-12-14 8:15

    Beste mede motorrijders, Ik heb op dinsdag 2 december vorig jaar schade gereden doordat er een scooter door rood reed en ik deze niet op tijd zag en op tijd kon stoppen. Dit is nog steeds lopende en ik hoop dat de tegenpartij aansprakelijk kan stellen door een getuige te kunnen oproepen via...
  5. Dr_Insane

    Remlicht schakelaar werkt niet?

    Ik heb onlangs een 2e hands remlicht schakelaar gekocht en deze werkt niet op mn Thundercat? Ik dacht eerst gewoon dat ie stuk is maar na meten op weerstand doet ie t perfekt? (dus 1 bij ingedrukt en 0.00 bij loslaten) Mijn oude heeft kuren dat ik tegen de contacten moet drukken wil ie t doen...
  6. Dr_Insane

    Het grote Yamaha Diversion topic deel 17

    Welkom in deel 17 van Het grote Yamaha Diversion topic. [hr] In dit topic bespreken, berijden, onderhouden en repareren we twee typen Yamaha Diversion: De XJ600 S/N en XJ900 S/N. De S-versie heeft een (top)kuip, de N is "naked". Hoewel de 600 en 900 veel gemeen hebben, is vrijwel geen...
  7. Dr_Insane

    Koso RX1N met beugel en afwerking Yamaha Diversion XJ600S

    Koso RX1N met beugel en afwerkplaat voor de Diversion XJ600S. Is bijna plug and play. Kan evt. gemonteerd worden maar dan moet je wel ff langs komen...
  8. Dr_Insane

    Het grote Yamaha Diversion topic deel 16

    Welkom in deel 16 van Het grote Yamaha Diversion topic. In dit topic bespreken, berijden, onderhouden en repareren we twee typen Yamaha Diversion: De XJ600 S/N en XJ900 S/N. De S-versie heeft een (top)kuip, de N is "naked". Hoewel de 600 en 900 veel gemeen hebben, is vrijwel geen enkel...
  9. Dr_Insane

    Aanmelden sleuteldag Yamaha Diversion @ Wuppie

    Mede dankzij Jaap1976 e.a. werd het tijd voor een sleutelweekend. *O* *O* Karin aka Wuppie stelt hiervoor haar thuislokatie beschikbaar en een hapje en een drankje. :} 8 December kan Wuppie helaas niet!! en Kees ook niet. :+ Dus! Welk weekend komt jullie het beste uit? Laat...
  10. Dr_Insane

    Yamaha Diversion XJ600S Tank

    Wie o wie heeft er nog een tank liggen voor een Yamaha Diversion 600? Tank moet wel roestvrij zijn. Het liefst in de kleur metallic blauw (zie foto) maar mocht het een andere kleur zijn is dit niet erg. Prijs komen we wel uit.
  11. Dr_Insane

    Motorrijder kritiek na aanrijding

    Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl Nadat de motorrijder achterop een auto knalde,moest de bestuurder van een busje het werk even af maken. ;( Echt sneu en ik hoop dat ie er weer bovenop komt. Misschien is deze persoon bekend op t forum?
  12. Dr_Insane

    Dr_Insane

    Hallo motorfanaten, Ik ben Richard,35 jaar en kom uit Beverwijk. Rijdt al vanaf mn 15 op brommers,shakelbrommers snorbrommers en als laatste op snor en bromscooters en ik heb onlangs mn auto aan mn vriendin gegeven en haar auto verkocht om lekker te gaan motorrijden!! :D Heb nog geen...
Terug
Bovenaan Onderaan