Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nico Base
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Verbruik 2016 cb500x + eventueel testrit aan leuven/mechelen

    Kan er iemand mij het verbruik laten weten van een Honda 2016 cb500x aan 2/3 autosnelweg en 1/3 secundaire wegen aub? Met een redelijk normaal rechterhandje. En of er been en voet wind deflectoren beschikbaar voor zijn zoals op de nc750x? Kan ik misschien van iemand eens een testrit met...
  2. N

    Honda 2016 nc750x verbruik

    Graag had ik het verbruik/autonomie van een 14.1 liter tank geweten van een honda 2016 nc750x aub? Dit aan 2/3 autosnelweg 120 kmh en 1/3 secundaire wegen aan 50/70/90 kmh. Veel dank
  3. N

    Honda CB500X Verbruik - rijervaring - ..

    Beste, Ik ben aan het denken om me een 2016 Honda CB500X aan te schaffen. De X versie omdat deze het rechtste zou zitten. Mede omdat deze minder dan 200km weegt, een 17,5L brandstoftank heeft (welke 3,4L meer is dan de NC750X maar zelfde zou verbruiken) met dus een betere autonomie. Wel...
  4. N

    Windkappen (bescherming) voor handen + voeten deauville 2002

    Beste Allen, Ik ben op zoek naar wind (bescherming) kappen voor aan handen (uitbreiding van kuip) en voeten voor een honda deauville 650 van 2002? Als iemand deze te veel zou hebben liggen mag het me altijd geweten laten worden. Zelfs al is het maar van 1 kant. Alvast veel dank...
  5. N

    Windkappen (bescherming) voor handen + voeten deauville 2002

    Beste Allen, Ik ben op zoek naar wind (bescherming) kappen voor aan handen (uitbreiding van kuip) en voeten voor een honda deauville 650 van 2002? Als iemand deze te veel zou hebben liggen mag het me altijd geweten laten worden. Zelfs al is het maar van 1 kant. Alvast super veel dank...
  6. N

    Virago club

    Vraag me af of er mss ergens een virago club bestaat in NL of Belgie? Veel dank, Nico
  7. N

    trekhaak systeem voor op xv920 virago van 1982

    Beste allen, Iemand een idee waar ik dit trekhaak systeem/constructie kan vinden voor mijn XV920 virago aub? Met aankoppeling voor de lichten uiteraard. En wat de prijs zoal kan zijn? Zelf ben ik van Belgie tegen Breda en kom veel in Dordrecht. Veel dank, Nico
  8. N

    Motor trailer achter motor

    Beste allen, Even een raar vraagje. Mag ik een kleine motor trailer trekken met mijn motor? Dit om met motor en trailer achteraan naar mijn werk (kantoor) te rijden +- 60km van huis om dan van daaruit met de motor op diezelfde trailer achter een firma wagen naar mijn werk site in...
  9. N

    WPHB van 1982 XV920 Virago gewenst aub

    Beste, Kan iemand me helpen aan een werklaatshandboek van een 1982 XV920 Virago te komen aub? Meer bepaald aan de carbs en sync van carbs + starter om deze beetje te cleanen en, ... Zou super cool zijn en mega geaprecieerd worden. Heel veel dank, Nico
  10. N

    1982 XV 920 virago carburator + afstellen cylinders

    Beste allen, Er staat op begin pagina dat er een nieuw virago topic is. Maar kan dit niet echt zo meteen vinden. Eventueel mag het altijd naar daar verplaatst worden. Ik ga namelijk een 1982 XV 920 Virago kopen waar ik van weet dat er carb problemen aan zijn. Ben zeker dat de eigenaar me...
Terug
Bovenaan Onderaan