Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vtwinmann
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vtwinmann

    Keuze nieuwe motor (op basis van rij ervaring)

    Hallo mederijders, Ik ben de zoektocht gestart naar een nieuwe motor voor dit seizoen, maar kan niet tot een goede selectie komen. Wellicht kunnen jullie daarom helpen door vanuit eigen ervaring wat suggesties aan te dragen... Om een beeld te schetsen, hieronder een lijstje met motoren die ik...
  2. Vtwinmann

    Suzuki GSF1200 Bandit 1998 VERKOCHT

    Hierbij bied ik mijn nette Suzuki Bandit aan. Dit seizoen krap 1000km gereden, daarom tijd voor een nieuwe eigenaar die er wat vaker plezier aan beleeft. Bouwjaar 1998. Kilometerstand 42000. Recent onderhoud (41000km) olie en oliefilter. Minder Recent onderhoud (38000km) ketting en tandwielen...
  3. Vtwinmann

    Viper dempers Honda VTR1000F

    Beste mensen, Ik heb nog een setje Aluminium Viper dempers liggen incl. bochten passend voor een Honda VTR1000F (a.k.a. Firestorm). De dempers hebben geen E-keur, en zijn ook niet voorzien van DB-killers. Aangezien ik zelf veel in Duitsland rijd heb ik ze gewisseld voor een setje Lasers met...
  4. Vtwinmann

    VTR1000F Uitlaat demperset

    Hallo, Ik ben opzoek naar een nette demperset met e-keur en DB-killers voor een Honda VTR1000F. Huidige set heeft geen van beide, dus dat is niet zo handig gezien ik veel in Duitsland rijd. Voorkeur gaat uit naar standaard montage (dus geen high-mount) Fotootje voor het idee :)
  5. Vtwinmann

    Even voorstellen!

    Hallo beste forumleden, en mede motor liefhebbers! Ik wil mij graag even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Remi,25 jaar oud. Ik woon in Neede, een klein dorp in de richting van Enschede. Momenteel ben ik sinds 30 December 2016 in het bezit van een Honda VTR Firestorm (alweer mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan