Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thyrif
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thyrif

    Gestolen: Honda Transalp xl600v Groningen - en weer terug!

    Hey guys, Vannacht tussen 11 en half1 is mijn transalpje gestolen voor mijn flat, ik had hem net vier weken.. '( Wordt helaas geen vakantie voor mij dus.. Er zat ook net een nieuw givi monokey bagageframepje op. Is het ook handig om het framenummer te posten? EN HIJ IS WEER...
  2. thyrif

    Ex-lessers-rit Noord 24 mei

    Dames en heren, In het lessende MF-ers topic werd er geopperd om een beginnersrit te houden. Geen fratsen maar gewoon lekker met een groepje een rondje Nederland. Nu is er een leuke ex-lessers rit in het midden van het land, maar voor ons beginnende rijders is twee uur heen en weer terug...
  3. thyrif

    Motorrijles: Kletsen over lessen #8 'A1?.. AM-zwaar!'

    BANAAN Vanwege overweldigende belangstelling (max posts bereikt) is het vorige lestopic gesloten. In dit topic gaan we verder waar we gebleven zijn, dus als je vragen hebt of tips zoekt over AVB, AVD of andere gerelateerde zaken, is dit de juiste plek. Dus ben je net aan het lessen en...
  4. thyrif

    thyrif gaat rijden en stelt zich voor!

    Hey guys! Ik ben Teun aka thyrif, ben 25 en wil al zo lang als ik me kan herinneren motor gaan rijden. Ooit een try the bike gekregen voor mn verjaardag, maar toen niet genoeg geld om door te gaan. |( Nu lijkt het dan toch echt te gaan gebeuren!! Ik ga lessen bij Severijn hier in...
Terug
Bovenaan Onderaan