Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tarrel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tarrel

    DMD racer helm mat zwart

    Bij deze bied ik mijn DMD racer helm aan. Het aantal keren dat ik de helm heb gedragen is op één hand te tellen. Leuke helm voor bij je caféracer, bobber of scrambler. Aan de bovenzijde zitten een paar kleine witte plekjes. De bril en zonneklep zitten erbij. Maat S - 55 De hele...
  2. Tarrel

    GESTOLEN Yamaha xtz750 super tenerne

    Mijn Yamaha xtz750 (super tenere) is in de nacht van zaterdag 23 juli rond 22:00 en zondag 8:30 Gestolen. Dit is gebeurd bij het restaurant 'op hatsum' te dronrijp. Het kenteken is: MK-91-DZ km stand: 90.500 Kleur: wit Overige kenmerken: Rvs uitlaat, pro oiler, dakar sticker voorop...
  3. Tarrel

    Xr600r naar injectie

    Oké ik liep dus al een tijdje met het idee in mijn hoofd om mijn xr om te bouwen naar injectie. Waarom? Omdat ik problemen had met het goed afstellen van mijn edelbrock, maar de hoofdreden is dat het mij een zeer leerzaam projectje lijkt waar ik veel van op kan steken. Ik ben dan ook een...
  4. Tarrel

    Guzzi Caferacer

    Ik ben al een poosje bezig met mijn guzzi project. Vond het nu toch wel tijd voor een topic, Zal mijn best doen het zoveel mogelijk bij te houden. En het is natuurlijk ook handig voor eventuele vragen/verbeteringen van het project. Het blok is technisch goed in orde volgens de vorige...
  5. Tarrel

    Keyless entry ipv contactslot

    Techneuten, Ik wil mijn guzzi project zo 'clean'mogelijk houden en daarom geen contactslot hebben maar er een keyless entry op bouwen. Ik wil het zo hebben dat wanneer ik binnen 1 meter bereik ben van mijn motor hij alleen wil starten. Nu staan er genoeg van deze setjes op ebay en elders op...
  6. Tarrel

    Accu vervangen voor condensator boostpack

    Beste motorfanaten, Ik bezit sinds kort een guzzi project waar ik een caferacer van wil bouwen. Het probleem is dat de accu de startmotor niet rond krijgt omdat er hoge compressie zuigers in zitten (start wel met extra accu erbij). Nu heb ik gehoord dat je ook condensators kunt gebruiken...
  7. Tarrel

    yamaha yzf 1000r thunderace in onderdelen

    De motor gaat in onderdelen de deur uit, Dus heb je iets nodig stuur dan even een mailtje dan kan ik een foto terug sturen met de prijs. Meer onderdelen = scherpere prijs Onderdelen liefste ophalen uit Dronrijp (Friesland)
  8. Tarrel

    Tarrel

    hallo, ik kom mij even voorstellen en direct wat vragen stellen :) Ik ben Jurre, 19 jaar en vind dat het na het brommerttijdperk en autorijbewijs snel tijd word voor het motorrijbewijs. Ik ben net geslaagd voor de theorie (5 fout) en zal 15 september beginnen met lessen en 23 oktober...
Terug
Bovenaan Onderaan