Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. M

    BMW R50/2 --> R100/2

    De dag begon gisteren goed met het ophalen van deze totaal niet originele BMW R50/2 , met choppertank, ander stuur, en niet originele motor, en een ural dnepr zijspan bak: Vandaar dat ik me totaal niet schuldig voelde om toen ik thuis kwam er gereedschap op te zetten, met dit als gevolg...
  2. M

    Wheels and Waves 2015

    Nog mensen van hier die naar heen gaan? Ik in ieder geval wel! Of met de R100, of met de R25...
  3. M

    BMW R25/3

    Nou, naast m'n r100rt cafe achtig ding, ook vandaag de beslissing genomen om een BMW R25/3 er bij te nemen. Ding staat al een tijdje stil, en heb even voor de veiligheid al wat spulletjes aangeschaft die er gelijk op moeten: - accu - nieuwe banden (binnen + buiten) - pakkinkjes voor de...
  4. M

    Marzocchi reviseren, hoe + wat

    Ik heb een setje mooie oude schokdempertjes, maar eentje er van is een beetje een fietspomp, er zitten nippels op om bij te vullen, maar zijn die op gas? of vloeistof? Verder, ik heb ook nieuwe rubbers en balljoint nodig voor die dingen, iemand enig idee waar ik dat zou kunnen halen? Of hoe...
  5. M

    Te koop: San Jose BMW kroonplaat

    zoals onderwerp, een gemachinede kroonplaat voor een BMW R (of K?) series, diameter van de veerpoten is 36mm. Heeft een klein schaafje, wegens ongeluk, zie foto: Zitten wel wat krasjes op, keertje polijsten zou hem goed doen. 50 euro.
  6. M

    BMW R100RT Cafe?

    Nou, ik heb me net maar even geregistreerd op dit forum, na het lezen van wat topics hier. Ben druk bezig met rijlessen, AVB al gehaald, theorie en praktijk hopelijk eind deze maand halen. Ben ook sinds vandaag eigenaar van een BMW R100RT, bij thuiskomst ben ik gelijk begonnen met het ouwe...
Terug
Bovenaan Onderaan