Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: stijndr
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Yamaha xj 600s diversion mogelijkheden?

    Dag iedereen, Ben in het bezit van een yamaha xj 600 s diversion van 96. Echter zou ik hem graag wat ombouwen. Ben wel fan van het scrambler/cafe racer-genre. (al zal hij er dan compleet anders uitzien :p ) Iemand die soms wat ideeën, voorbeelden, suggesties? grtzz Stijn...
  2. S

    Honda CB 250n

    Beste, Ben op zoek naar mijn eerste motor en ben erg gecharmeerd door Honda Oldtimers. Via 2e handssite ben ik in contact gekomen met een Honda CB 250n. http://www.2dehands.be/motoren/motoren/honda/honda-cb250n-154886903.html?qq=cb250n&list_cat=honda&pc_id=&afd=motoren%2Fmotoren%2Fhonda...
  3. S

    Cagiva River 500

    Beste, Zijn er soms mensen die ervaring hebben met een Cagiva River 500? Ben op zoek naar mijn eerste motor en mijn garagist had zo eentje staan voor 1200 euro... Ik vermoed een lichte motor om mee te starten. Alle info is welkom! grtz Stijn
  4. S

    yamaha tw 125cc naar 200cc

    Beste, ben al reeds enkele maanden op zoek naar een yamaha tw 200 maar deze zijn in België en Nederland praktisch onvindbaar... Nu heb ik mij laten wijsmaken dat in de TW125 een 200cc cilinderkitje past . (via TW-Parts.com - Tuning-, Zubehör- und Ersatzteile für Yamaha TW125, 200 und 225)...
  5. S

    Yamaha tw 125cc naar 200cc

    Beste, ben al reeds enkele maanden op zoek naar een yamaha tw 200 maar deze zijn in België en Nederland praktisch onvindbaar... Nu heb ik mij laten wijsmaken dat het mogelijk is om een een de motor van een 125 te laten vervangen door een tw200 motor. (via TW-Parts.com - Tuning-, Zubehör- und...
  6. S

    eencilinder motoren

    Dag iedereen, Ben op zoek naar een leuke ééncilinder motor voor het aankopen van mijn eerste motor. (500-750cc) Nu is er mij verteld dat niet al deze motoren geschikt zijn als eerste motor. Naar welke namen zou ik het best uitkijken naar prijs-kwaliteit? Welke motoren zijn er beter te...
  7. S

    alternatieven voor BMW G 650 X Country

    Beste, Ik ben momenteel aan het leren rijden op een BMW G 650 X Country met de rijschool. Nu ben ik op zoek naar leuke alternatieven voor deze motor omdat hij namelijk bijna nergens meer te vinden is. Welke motoren zouden jullie voorstellen? Mijn buget gaat tot 3000 euro en ik ben voor m'n...
  8. S

    eerste motor 125cc

    Beste Ik ben op zoek naar een lichte motor voor woon-werkverkeer met daarbij een zekere funfactor... Hierbij had ik bv gedacht aan de Yamaha TW 125 Zijn er soms nog mensen die al ervaring hebben met de Yamaha tw? Of zijn er mss betere adviezen? grtzzz Stijn
  9. S

    eerste motor 125cc

    Beste Ik ben op zoek naar een lichte motor voor woon-werkverkeer met daarbij een zekere funfactor... Hierbij had ik bv gedacht aan de Yamaha TW 125 Zijn er soms nog mensen die al ervaring hebben met de Yamaha tw? Of zijn er mss betere adviezen? grtzzz Stijn
  10. S

    yamaha tw 125 aankoop?

    Dag iedereen, Ik zou een Yamaha tw125 op de kop kunne tikken met 30000km voor 1100 euro.. Is dit niet al veel km voor een 125? Ik ben namelijk op zoek naar een lichte motor voor woon-werkverkeer met daarbij een zekere funfactor... Zijn er soms nog mensen die al ervaring hebben met de Yamaha...
Terug
Bovenaan Onderaan