Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dr. Kawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dr. Kawa

    Hayabusa - deeltje tweeeeeeeeeeeeeeee !!!

    Met ongekende snelheid is deel 1 volgekletst en dus is het na ruim 7 jaar tijd voor: deeltje tweeeeeeeeeeeeeee !!! Dankzij de immer voortschrijdende techniek kunnen we deel 2 voorzien van een foto: Verder start dit topic met de legendarische woorden van Kelso the Wicked Witch die...
  2. dr. Kawa

    Vampire sportdemper voor ZRX1100-ZRX1200

    Achtergebleven na verkoop van mijn Kawasaki ZRX1100R. Vampire RVS einddemper in uitstekende staat, incl. pakking. Heeft - als je heel goed zoekt - een enkel piepklein krasje maarja, voor een nieuwe moet je in de winkel zijn. ;) Mag weg voor het beste bod vanaf zo'n 75 euro. Zie...
  3. dr. Kawa

    Gezocht: TCX Comp. RS Bayliss Edition maat 40

    Zoals de titel al zegt; ik zoek deze laarzen: Het is een beperkte oplage geweest in '08-'09 en nu vind ik alleen nog wat restpartijen in grote maten. Vooral in de UK vindt ik ze makkelijk en voor lage prijzen (tussen de 140 en 180 pond !), maar ook daar alleen in maat 42 tot 46. Tips...
  4. dr. Kawa

    Hoe kijken jullie als je plat op de motor ligt ?

    Hoi beste raceliefhebbers ! Ik merk dat ik snel vermoeide ogen krijg als ik plat op de tank lig en scherp "omhoog" (eigenlijk vooruit dus) moet kijken om de baan en de rempunten goed te zien; het is dus niet de helm die het zicht beperkt, zoals ik bij anderen al eens las. Ik ben geen 18 meer...
  5. dr. Kawa

    KERKER uitlaatsysteem voor Kawa ZRX1100/1200

    KERKER uitlaatsysteem voor Kawasaki ZRX1100 en ZRX1200. In prijs verlaagd ! 4 losse bochten + collector + einddemper; alles zit met RVS veren vastgeklemd. Uitlaat verkeert in nieuwstaat. Direct uit de USA geimporteerd - nieuwprijs ca. 845 euro (plus verzendkosten +...
  6. dr. Kawa

    set Ducati 749/999 Marchesini Y-spokes + 320 mm wave discs

    Interessant voor de circuitrijder: Ducati Marchesini Y-spokes in maat 3,5x17 en 5,5x17 (ex-Ducati 749/999, maar ook passend te maken op andere bikes) 1. set Marchesini velgen in prima staat - prijs 525 euro 2. set wave discs (full floating) 320 mm - prijs 225 euro 3. set RVS...
  7. dr. Kawa

    set mooie Marchesini Y-spoke velgen + 320 mm wave discs

    Te koop; Marchesini Y-spokes in maat 3,5x17 en 5,5x17 (ex-Ducati 749/999, maar ook passend op andere bikes) LET OP : PRIJS VERLAAGD OP 13 AUG. !! 1. set Marchesini velgen in prima staat - prijs 525 euro 2. set wave discs (full floating) 320 mm - prijs 225 euro 3. set RVS boutjes...
  8. dr. Kawa

    80's Classic Superbike Meeting: Uithoorn 13-14 juni 2009

    In het weekend van 13 en 14 juni 2009 wordt de eerste Dutch Classic Superbike Meeting gehouden op het terrein van Motoport Uithoorn. Voor alle liefhebbers van dikke 4 cilinder / 4 takt luchtgekoelde motoren uit de 80-er jaren, met de nadruk op de Superbikes die destijds deelnamen aan de AMA...
  9. dr. Kawa

    HARRIS 4 in 1 systeem voor Kawa Z1000R '81-'84

    Mooie uitlaat voor Kawasaki Z1000R / Z1100R / GPz1100i: HARRIS Works Collection 4 in 1 systeem met zeer korte einddemper, volledig chroom. Komt van Kawasaki Z1000R Lawson Replica (1983). Bestaat uit 4 losse bochten, collector en korte einddemper, alle delen worden met veren aan elkaar...
  10. dr. Kawa

    Z1000R ELR - the AMA Riverside Edition

    Deze foto laat zien waar het allemaal om gaat: Riverside California, 18 april 1982 Het circuit - de motoren - de rijders - de sfeer : je kunt het bijna proeven en ruiken op deze foto - geweldig ! In de afgelopen jaren heb ik al 2 keer een Eddie Lawson replica mogen bezitten. De...
  11. dr. Kawa

    Kawa ZX12R Naked bike / 190 pk

    Kawasaki ZX12R bouwjaar 2000 - km.stand 36.000 Incl. Spyball alarm/startonderbreker Schadevrij - foto's aanwezig van alle aanpassingen tot naked bike. Volledig met Kawasaki onderdelen opgebouwd, zie het verslag in dit topic: Kawa ZX-12R projectje Kawa ZRX1200R stuurkuipje Kawa Z1000...
  12. dr. Kawa

    Dunlop Sportmax 200/50-17 en 120/70-17

    Ik heb 2 Dunlop banden staan die voor weinig weg mogen: Dunlop Sportmax D207 200/50-ZR17 : gebruikt, maar voldoende profiel over. Dunlop Sportmax GP 120/70-ZR17 : heeft 20 circuitronden gemaakt, praktisch nieuw. Achterband is ook leuk voor een vette streetfighter ! :] Mogen...
  13. dr. Kawa

    Kawa ZX-12R projectje

    Natuurlijk lees ik hier al langer mee over de streetfighters en het leek me wel eens tijd om er een Kawasaki ZX-12R aan toe te voegen, want daar wordt nog niet zoveel over geschreven zie ik. Ik weet dat er nog een paar jongens met de ombouw van een 12 bezig zijn, dus laat ik maar beginnen...
  14. dr. Kawa

    Kawasaki ZX-12R vs de rest: wie durft?

    Ruim 8 jaar na zijn introduktie staat de ZX-12R nog steeds eenzaam aan de top. Is eenzaamheid leuk ? NEEN Daarom is het tijd voor verbroedering; kom af en toe even langs in deze gezelligste sportclub voor de snelste motor op aarde. Maarrr .. bovenal kun je hier de ZX-12R met andere...
  15. dr. Kawa

    Kawasaki ZX-12R in perfekte staat en niet duur

    Kawasaki ZX-12R bj.2000 kleur zilver/titanium Is absoluut 100% rijklaar. edit: Laatste 2 weken te koop: Prijs verlaagd naar 5800 euro !!! - km.stand 26.000 - Yoshimura RS-3 demper met uitneembare dB-killer - Puig getint double bubble ruitje (+origineel) - Duozit cover - Spyball...
  16. dr. Kawa

    test

    even kijken of mijn onderschrift nu goed is
  17. dr. Kawa

    mooie Kawasaki ZRX 1100 R '97 voor weinig !!

    Hele mooie Kawasaki ZRX 1100R te koop, is in prima staat maar mag voor mooi prijsje weg omdat hij wat meer zonnige km's heeft gereden dan andere ZRX-en die voor minstens 4500 euro te koop staan. km.stand is 60.000, als ik 20.000 zou zeggen geloof je het ook als je hem ziet ! maar ik ben eerlijk...
  18. dr. Kawa

    te koop: mooie Kawasaki ZRX1100R

    dikke Superbike te koop in prima staat. ZRX1100R van 1997, kleur donker paars - bijna zwart. heeft pas nog grote beurt gehad bij Kawa dealer. accu, ketting en tandwielen zijn nieuw. extra's; sportuitlaat, superbikestuur, K&N filter. Staat nu op een 6 inch achterwiel (190 band), maar is ook...
  19. dr. Kawa

    Motor van de zaak - wel of geen bijtelling ?

    Ik dacht - laat ik eens vragen wie er uit ervaring weet hoe de belastingdienst omgaat met een motor van de zaak !! Info van de bel.dienst zegt dat je geen standaard 22% bijtelling hebt (zoals bij een lease-auto) maar dat je de werkelijke km-kosten dient te verrekenen. Echt een bel.dienst tekst...
  20. dr. Kawa

    mooie Kawasaki GPX 750R - koopje !

    Ik heb teveel mooie Kawasaki's verzameld - ken je dat probleem ? ;) Kawasaki GPX 750R te koop, helemaal origineel met weinig km's: 36.000 km , bouwj. 1989 nieuwe accu, voor+achterband, ketting & tandwielen. in prima staat, start altijd direct. vraagprijs 1450 euro bel (06 28 020 744) of...
  21. dr. Kawa

    Kawasaki ZRX1100R te koop

    mooie ZRX1100R te koop van 1997 km.stand 61.000 superbikestuur, nieuwe banden en ketting/tandwielen carbon einddemper met diepe sound (orig. demper erbij) evt. inclusief 6 inch achterwiel met 190 band dikke en mooie superbike ! vraagprijs 4750 euro meer info: 06 28 020 744
  22. dr. Kawa

    mooie Kawasaki GPX750R te koop met weinig km's

    Hele nette GPX750R te koop met 36.000 km. Nieuwe banden, accu, ketting & tandwielen. Vraagprijs 1450 euro Bel of mail voor meer info / foto's. tel.nr. 06 28 020 744
  23. dr. Kawa

    test foto

Terug
Bovenaan Onderaan