Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Niblick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Niblick

    Alpinestars Ramjet Air motorbroek, maat XL. Nieuw in verpakking VERKOCHT

    Deze broek afgelopen maand gekocht voor de warme zomerdagen, maar is te groot. Maat is XL. Ben zelf 1,82 lang en 87 kilo. Mijn broekmaat voor jeans is W33 en L32. Broek is nieuw met alle labels er nog aan. Prijs: € 150,- € 140! Bijgaand met alle info en foto’s...
  2. Niblick

    Te koop: voorband Pilot Power 2ct 120-70-17

    Te koop: Pilot Power 2ct voorband 120-70-17 met DOT 1009. Vanwege lekke achterband een compleet nieuw setje Pilot Powers 2ct's aangeschaft. De gebruikte voorband is nu overbodig en voor een leuk prijsje aan te schaffen. Zoals op de foto te zien is de band qua profieldiepte nog goed...
  3. Niblick

    Butt connectors??

    In het Aprilia Tuono Topic wordt een probleem met slechte bruine connectoren genoemd. Oplossing staat in een Amerikaans forum: De opliossing is om deze connectoren te vervangen en blue 16-gauge butt connectors (These particular butt connectors have a heat-shrink outer sheath) te gebruiken...
  4. Niblick

    Goodies voor VFR800 FI modeljaar 1998 - 2001

    Deze motor is zojuist verkocht: Echter de volgende goodies wilde de nieuwe eigenaar niet, dus bij deze te koop: - Bos highmount carbon uitlaat - Hepco & Becker bagagerekje (compleet met schroeven en afstandbusjes) - K&N luchtfilter - Bagster hoes en tanktas Plaatjes volgen hieronder...
  5. Niblick

    TK:Honda VFR800FI bj 2000 (1e eig), 62.500km v.p. € 3.495,-

    Na 9 seizoenen met veel plezier op deze motor te hebben gereden, ben ik toe aan iets nieuws. Daarom bied ik mijn Honda VFR800 te koop aan. De specificaties: Bouwjaar: 2000 Dit is het eerste bouwjaar van het ge-update VFR800 model. De wijzigingen t.o.v. het vorige model zijn o.a...
  6. Niblick

    Waar tweedehands honda onderdelen (CBR 600 FS) te koop?

    Mede MF-ers, Nu volgt een zeer sneu verhaal: Mijn neef (begin 20) heeft na een zoektocht van een half jaar gisteren een Honda CBR 600 FS uit 2001 gekocht. Het is zijn eerste motor en was helemaal verguld! *O* Hij belde gisteravond dat hij bij me langs zou komen om hem te showen. Een...
  7. Niblick

    Topic Suzuki GSX-R 750 K7 is niet toegankelijk

    Goedenmorgen Mods, Kunnen jullie naar het volgende kijken? Ik probeer in het topic Suzuki GSX-R 750 K7 van Dennisie te geraken in de Te Koop sectie van MF. Om een of andere reden wordt de inhoud niet geladen als ik op de link klik. Alle andere topics open ik zonder probleem. THX Niblick
  8. Niblick

    Welke onderdelen vervangen bij versleten koppeling VFR800

    Ik heb een VFR uit 2000 met ongeveer 50.000 km. Ik merk dat de koppeling z'n beste tijd heeft gehad. Ik wil dit zelf repareren en ik heb inmiddels in het werkplaatshandboek gezien wat gedemonteerd dient te worden. Dit is goed zelf te doen denk ik. Ik vraag me alleen af wat normaal gesproken...
  9. Niblick

    Onderhoud VFR 800 (of ander motor) na 35000 km

    Mijn VFR heb ik aangeschaft in 2000. Ik heb tot op heden al het reguliere onderhoud zelf gedaan. Dit betekent dat ik (soms meerdere keren)heb vervangen: - oliefilter en olie; - Remvloeistof; - Bougies; - koelvloeistof; - koppelingvloeistof (=remvloeistof); - luchtfiler; - Remblokken; - ketting...
  10. Niblick

    Niblick

    Na lang lezen op het motor-forum is het tijd om aan een aantal topics deel te nemen. Ik zal met name te vinden zijn in het sport gedeelte. Ik heb nu zo'n 6 jaar motorervaring. 2 jaar op een Honda CBR 600F uit '93 en 4 jaar Honda VFR 800 uit '00. Genoeg over mij...praten over motoren en het...
Terug
Bovenaan Onderaan