Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Saalk
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Saalk

    Opening motorzaken ?

    Zijn de motorzaken ook dicht tot half Januari ?
  2. Saalk

    Test Benelli imperiale 400

    Ik ben op zoek naar een motorblad met de test van de Benelli imperiale 400.
  3. Saalk

    Auxiliary lights

    Wie weet wat auxiliary lichts betekend ?
  4. Saalk

    Garantie

    Als je een nieuwe motor koopt en je gaat het onderhoud zelf doen zoals beurten zou dan de garantie vervallen ?
  5. Saalk

    Kawasaki GT 750 / 550

    Mijn GT 750 . Heb jij er ook I ?
  6. Saalk

    Motor op schilderij

    Wie heeft nog meer zijn motor laten vereeuwigen op doek ?
  7. Saalk

    Klimaat

    De VVD wil het financieel aantrekkelijker maken om over te stappen op E10. Dus euro 95 enz. wordt ,in mijn ogen , de nieuwe melkkoe Ze slaan helemaal door met hun klimaat en CO2 daar in Den Haag.
  8. Saalk

    Kettingspray

    Bij de Lidl. Zou het wat wezen ? Aan de prijs kun je geen bult vallen
  9. Saalk

    Valbeugels voor een Yamaha diversion 600

    Ik ben op zoek naar een paar Valbeugels en achterspatbord de achterflap daarvan met reflector. jannbre@hotmail.com
  10. Saalk

    Waar te koop: inbus sierdopjes?

    Iemand enig idee waar ik van die groomdopjes kan kopen die in deze imbusbouten passen ? Praxis en karwei hebben het niet
  11. Saalk

    V power

    Kun je beter met oudere motoren bv. V Power tanken ? Ik bedoel dus motoren van voor 1990
  12. Saalk

    Yamaha diversion 600

    Heeft een Yamaha Diversion 600 nog zwakke punten waar ik op moet letten ? Ik ben van plan om 1 aan te schaffen. Bv. Dank voor de reakties
  13. Saalk

    Balanspijp bij een uitlaat, waarom?

    Weet iemand ook waar een ballanspijp voor dient? Kan die er ook tussen weg ?
  14. Saalk

    Formule 1 naar Assen ?

    De prov. Drenthe zit het wel zitten om de Formule 1 naar Assen te halen. Ik ben bang dat dit dan ten kosten zal gaan van de Moto GP mocht dit armzalige idee door gaan.
  15. Saalk

    Tank CX500

    Ik ben op zoek naar een mooie tank voor een Honda CX 500 E Liefst wit. Vr.groet, Klaas
  16. Saalk

    Honda CX500 / 650

    Is er al een topic over de CX500 / 650 Zo nee, kunnen we die hier misschien starten
  17. Saalk

    Temperatuur

    Bij mijn Honda CX500E loopt af en toe de temperatuurmeter en de benzinemeter gelijktijdig op tot aan het rode gebied en de benzinemeter tot het maximum. Na een x aantal km zakken ze weer terug naar het normale niveau. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn?
  18. Saalk

    Sleutels kwijt

    Ik ben de sleutels kwijt van mijn Kawa. Wie weet de oplossing ? Misschien via de importeur ?
  19. Saalk

    Jaap Timmer

    Mister TT Jaap Timmer overleden. RIP
  20. Saalk

    APK

    Welke politieke partij is tegen een eventuele APK voor motoren ?✊️
  21. Saalk

    Honda cb200

    Honda CB200 loop of sloop
  22. Saalk

    Honda Vt1100

    Instruktieboekje Honda VT1100C 5 euro ex port
  23. Saalk

    Honda CB200

    Ik zoek een Honda CB200 opknapper. Mag zonder kenteken zijn.
  24. Saalk

    Honda CB200

    Deze winter mooi maken. Kleppen zijn na 41 jaar een keer gesteld. Carburateurs zijn gereinigd ,ontsteking afgesteld olie ververst enz met dank aan de buurman..[br][br]Honda CB200
  25. Saalk

    Brand bij Kiri motoren Hoogeveen

    Gisteravond is Kiri motoren in Hoogeveen totaal uitgebrand. Zie RTV Drenthe
Terug
Bovenaan Onderaan