Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Asteroid9
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. A

    Carbone Lorraine remblokken Honda VFR 800 VTEC

    Wegens verkeerd besteld B| Twee sets Carbone Lorraine 1159 A3 gesinterde remblokken, goed voor 2 remklauwen. Past in elk geval op de VFR 800 VTEC 2006-2011 Volgens het grote boze internet ook op: SUZUKI C1800R INTRUDER / RT INTRUDER 2008 - 2012 Beide setjes voor 40 Euro! Verzenden...
  2. A

    Scottoiler MK7 universeel

    Ik heb nog een universele Scottoiler set liggen. De set is gebruikt maar onbeschadigd en voor zo ver ik weet helemaal compleet. De meegeleverde ty-wraps, tape en beugeltjes heb ik nooit gebruikt en zitten dus nog nieuw in de doos. De set is dus zo te monteren, als het goed is heb ik er...
  3. A

    Givi Wingrack

    Ik heb nog een Givi Wingrack in goede staat liggen. Compleet gebruikt Givi Wingrack voor 3 koffers, inclusief montageplaat topkoffer. De lak is nog netjes, knipperlichten zijn werkend en onbeschadigd. Bouten voor montageplaat topkoffer zijn aanwezig, voor montage op de motor dient de...
  4. A

    VTR 1000 Firestorm onderdelen - bagster, zadel

    Ik heb nog liggen voor een VTR 1000 Firestorm: Bagster tankhoes, kleur geel, voor 16L tank: 25 Euro. - VERKOCHT Bagster tankhoes, kleur blauw, voor 19L tank: 50 Euro. Zadel in nieuwstaat: 25 Euro. - VERKOCHT
  5. A

    VFR 800 FI Onderdelen - zadel, kuipruit, uitlaatdemper

    Verschillende onderdelen aangeboden van een Honda VFR 800 FI. Zadel met 1 klein gerepareerd gaatje - 20 Euro. - VERKOCHT Originele uitlaatdemper in keurige staat - 20 Euro. Originele kuipruit - 20 Euro.
  6. A

    [TK] Honda VFR750 - 1.850 Euro

    Namens een vriend van me breng ik deze motor even onder de aandacht: Een Honda VFR750F uit 1993 met 79.000km in bijzonder goede staat. Bijna alleen in de zomers gebruikt voor motorvakanties, ik heb er zelf dan ook erg vaak naast gereden. 9 jaar in bezit van de huidige (tweede) eigenaar...
  7. A

    Verschillende Givi en Kappa koffers

    Er liggen hier meerdere koffers in de weg, wie gaat er op vakantie? :) 2x Kappa 40 liter zijkoffer, 1 is bekrast en gerepareerd na schade door een hete uitlaat, maar 100% bruikbaar. Deze passen gewoon op een Givi rack. 100 Euro voor beiden. Verkocht 1x Givi Monokey 45 liter topkoffer...
  8. A

    Bandenplaksetje

    Ik heb nog 2 nieuwe bandenplak setjes liggen! Het zijn setjes van Louis.de, nieuw in het plastic. Altijd handig om onder het zadel te houden voor noodgevallen ;) Voor 15 Euro per stuk mogen ze weg :)
  9. A

    Hoge ruit voor VFR 800 FI

    Ik heb nog een hoge toerruit liggen voor een VFR 800. In perfecte staat. Hij mag weg voor 40 Euro!
  10. A

    Achterlicht VFR800 FI

    Te koop gevraagd, originele achterlichtunit voor een VFR800 uit 1998-2001 Moet in goede staat zijn, prijs komen we wel uit! :)
  11. A

    Honda VTR1000 Firestorm

    Te koop aangeboden, mijn Firestorm! Na wat wikken en wegen ga ik terug naar mijn oude liefde, de VFR... Zonde, want de VTR blijft een heerlijke fiets! Honda VTR1000F Firestorm Bouwjaar 1997 52.500 km Dynojet kit Hugger Aluminium crashpads (niet op foto) K&N filter Stalen...
  12. A

    Gebruikerslijst

    Ligt het aan mij dat ik de gebruikerslijst nergens meer kan vinden? :? Die was er altijd wel, alhoewel ik hem een tijd niet meer gebruikt hebt. Wel zo makkelijk als je iemands profiel snel op wil zoeken.
  13. A

    Aanhaalmoment 2-zuiger Brembo (BMW) remklauw?

    Ik heb hier een 2-zuiger (1 aan elke kant) BMW klauw uit elkaar liggen voor een kleine revisie. Nou vermeld het officiele BMW handboek ongeveer alles, maar niet het aanhaalmoment voor de bouten die de 2 helften verbinden! Het gaat hier om een K1200RS, alle andere aanhaalmomenten staan er wel...
  14. A

    VTR1000F - Cockpit

    Aangeboden voor een VTR1000 Firestorm. Een complete cockpit van een 2003 model, in perfecte staat. Kan op een ouder type VTR gemonteerd worden als je een connector maakt, de kleurcoderingen zijn gelijk. Prijs: 100 Euro
  15. A

    Sportdemper voor de knutselaar

    Aangeboden: Een Bos absorptiedemper van onbekend type. Hij produceert in elk geval een aardig geluid! De demper heeft wat beschadigingen, maar is leuk voor een knutselprojectje! ;) Ophalen voor een kratje bier...
  16. A

    Grote dop gezocht voor een zondagsklusje!

    Zul je altijd zien, denk je dit weekend nog even een wiellager te kunnen wisselen: mis ik net 1 grote dop... Zal even gaan meten, het moet 34 of 36 zijn en de grootste die ik heb is 32! Heeft iemand in Zuid-Holland wellicht even zo'n dop te leen? Doordeweeks ontbreekt het me nogal aan tijd en...
  17. A

    Virago 1100 - voorvorkpoot links

    Vanwege een idioot vernaggelde voorvorkdop, gevraagd: Linker voorvorkpoot voor een Virago 1100 uit 1993, een complete poot of eventueel een losse binnenpoot.
  18. A

    Nokkenas Kawasaki GPX600R 1993

    Gezocht voor een Kawasaki GPX600R uit 1993: een goede nokkenas! Niet voor mezelf, maar als iemand wat heeft of weet waar deze te krijgen is? :)
  19. A

    Contactslot Honda VFR '94 vervangen

    Even een technisch vraagje, een vriend van me (echt waar, ik niet) is de sleutels van zijn VFR uit '94 kwijt! :( Nou heeft hij al een gebruikte slotenset gekocht, die we nu willen gaan monteren. Normaliter geen groot probleem, echter staat de motor nog op stuurslot in de stalling. Uiteraard...
  20. A

    En nu wil ik JUIST zac gaan rijden... tips?

    Hier even een heel verhaaltje neergooien... De laatste jaren heb ik mijn eerste motorcircuitdag met allemaal excuses uit lopen stellen. Met de auto daarentegen rijd ik al jaren op circuits, maar dat is toch niet 'the real thing!' ;) Afgelopen vrijdag was het eindelijk zo ver met de...
  21. A

    Reacties per pagina - maximum?

    Bij de instellingen kun je bij "Reacties per pagina:" momenteel max. 99 posts instellen. Invoeren van 3 cijfers is wel mogelijk maar na het opslaan (zonder foutmelding) blijft hij dan op de oude waarde staan. Is dit bewust zo gemaakt of een foutje? Sommige mensen hebben asociaal grote schermen...
  22. A

    VTR1000F hapert en verzuipt na stoppie..

    Met mijn Firestorm heb ik momenteel het volgende probleem: Na een stoppie verzuipt hij behoorlijk, daarna kan ik hooguit zwaar haperend wegrijden en soms slaat hij zelfs af. Als hij afslaat krijg ik hem heel moeilijk aan de praat, en met de klappen uit de uitlaat en de benzinegeur lijkt de...
  23. A

    Wie kan even een klein lasje leggen? (Leiden e.o.)

    Een van mijn Shark carbon dempers heeft een losliggend deel. In het eindstuk zit een brede ring die de vulling netjes op zijn plaats houd. Deze zit met 1 klein laspitje vast, alleen is deze nu los getrild / gebroken. Niet echt schokkend, hij kan er ook niet uit maar een klein lasje zou netter...
  24. A

    Beslissing genomen, en zo heb ik nu toch een VTR !

    Als vervolg op mijn vorige topic omtrent de keuze tussen een TL1000 of een VTR1000: Met mijn 2 meter paste ik dus echt niet op een TL1000, dus de keuze was snel genomen. Vandaag heb ik een gele VTR1000 Firestorm uit 1997 gekocht! Een nette motor, leuke uitlaten van onbekend merk, 28.000km...
  25. A

    Van een VFR naar een VTR of TL1000 ?

    Tja, het begint wel weer aardig te kriebelen: ik wil wat anders!! Ik heb nu een VFR 750 RC24 (1e type) en na heel wat kilometers is het tijd om weer wat lekkers uit te gaan zoeken :) Nou voel ik ook wel wat voor een twin... mogelijke kandidaten zijn dan ook een VTR1000 Firestorm of een Soes...
Terug
Bovenaan Onderaan