Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: thepope
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. thepope

    Schokbreker hyperpro gsxr1000 k7 k8

    hey allemaal , nog maar eens een vraag aangezien ik hier altijd super geholpen ben !! zou een schokdemper van een gsxr100 k7-k8 op een gsxr 600 k6-k7 passen ? als we uiteindelijk er toch nier zeker zijn dan demonteer ik de veer wel . MVG OKTAI
  2. thepope

    gsxr600 k7 koppelingsplaten

    bij het vervangen en het demonteren van mijn koppelings platen heb ik dus 8 koppelings platen en 7 stalen platen, nu had ik bij EBC een nieuw setje besteld voor model 2006-2007 want heb wel degelijk dit model maar er zijn maar 7 koppelings platen ipv dan 8 die er in zou moeten.... in de...
  3. thepope

    omgekeerd schakel probleem gsxr k7 600

    heb een klein probleempje bij het veranderen van het schakelpatroon bij mijn gsxr k7 , normaal is het enkel het armpje omdraaien ( wat perfect ging met mijn oude r6 ) maar nu met het omdraaien van het schakel armpje bots ik tegen de waterpomp ? is er nu enkel als oplossing om een andere...
  4. thepope

    Gezocht: gsxr k7-k8 kappenset ( kwaliteit )

    een kappen setje voor een k6-k7 600 model liefst met wat leuke stickers op of mooi gespoten ... bied maar aan mvg oktai
  5. thepope

    hypermotard 22l tank

    als iemand een grote 22l tank voor hypermotard 1100 heeft liggen pm me even ;)
  6. thepope

    r6 op leuken (tunen)

    ik had ook nog een vraag over het 'tunen' van het motorblok van een r6 van 2000 nu zou ik hem is willen ophalen om wat slijtage onderdelen te vervangen . als hij toch één maal open is zou ik hem wat meer pit willen geven . dit kan door ??? race nokkenassen ? zo ja welke best ? dyno...
  7. thepope

    R6 op leuken (tunen)

    ik rij nu al een 2 jaar met een r6 van 1999 met carbus dus, op circuit nu zou ik hem is willen ophalen om wat slijtage onderdelen te vervangen . als hij toch één maal open is zou ik hem wat meer pit willen geven . dit kan door ??? race nokkenassen ? dyno jet ? lichter vliegwiel ...
  8. thepope

    tandwiel verhouding r6 2001

    beste moto- circuit rijders ik heb ondertussen al 2 trackdays in mettet er op zitten met mijn r6 met circuit kuipen , helaas heb ik niet veel verstand van wat een goede ( circuit tandwiel verhouding ) zou kunnen zijn , ik zit zelf nu met 16-48 wat ik denk dat wat zwaar is ? op mettet...
  9. thepope

    tandwiel verhouding r6 2001

    ow 1tje te veel ! srry deze mag weg !
  10. thepope

    ducati 1098 linker kuip

    ducati 1098 kuip linker kuip gezocht … in perfecte staat ..
  11. thepope

    ducati termignoni slip on (1098)

    termignoni slip on dempers voor 848,1098,1198 in perfecte staat !! wat op de foto staat krijg je ; - slip on dempers - uitlaat beugels - db killers - verloop stuk - uitlaat veren prijs ? 450€ of een leuk bod ??? ruilen tegen Ducati 1098 stukken ….
  12. thepope

    zadel overtrek ...

    ik zou graag mijn zadel terug laten overtrekken, maar heb geen enkel idee waar ik zon een rekstof als op een racezadel kan kopen .... iemand die mij kan helpen ? mvg oktai
  13. thepope

    gezocht: r6 kappens set (2002)

    r6 kappen set kompleet ! laat maar horen ...
  14. thepope

    gezocht 1098 uitlaatlijn (2007)

    een race uitlaatlijn voor 1098 liefst met dempers , ecu en luchtfilter bied maar aan
Terug
Bovenaan Onderaan