Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: daleynewman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Honda nx650 Dominator zijkapje

    Ik zoek een rechte zijkap (voor over accu) voor een RD08 NX650W (of nieuwer). Het is, denk ik, het laatste model. Lengte 67-68cm. Kleur maakt niet uit. Graag, alle reacties welkom, het ziet er niet uit zonder kap....
  2. D

    Honda NX650 Dominator zijkapje

    Ik zoek een rechte zijkap (voor over accu) voor een RD08 NX650W (of nieuwer). Het is, denk ik, het laatste model. Lengte 67-68cm. Kleur maakt niet uit. Graag, alle reacties welkom, het ziet er niet uit zonder kap....
  3. D

    Test Dale

    http://i678.photobucket.com/albums/vv150/daleynewman/IMG_0149.jpg
  4. D

    Spatbord SM Dominator?

    Hoi allemaal, ik ben bezig met de velgen van mijn NX650 Dominator uit 1997. Vanwege velgenrot heb ik nu een Morad 4,25" achtervelg met RVS spaken. Gezien dat ik nooit off-road ga (of wil gaan) ga ik ook de voorvelg vv met een 17" achtervelg die ik heb liggen. Een probleem dat ik zie...
  5. D

    Zijkapje Honda Dominator '97

    hoi allemaal, ik zoek een rechte zijkap (accu kant) voor een '97 Honda dominator. Kleur maakt niet uit. Als iemand mij kan helpen, graag. het ziet er best ugly uit zonder... Groetjes, Dale
  6. D

    All right.

    Hoi allemaal, ik ben Dale uit Velserbroek, NH. Na een pauze van pakweg 25 jaar heb weer een motor aangeschaft. Het is een 650NX Dominator uit '97 geworden die ik nu al een jaar heb. Ik ben er erg enthousiast over (jeugd sentiment) en probeer ik het in een nette staat te onderhouden. tot nu...
Terug
Bovenaan Onderaan