Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Georgeduc
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Georgeduc

    Mooie dames Combi

    Mijn dochter is overgestapt naar een leren combipak en doet haar textiel combi in de verkoop: Het gaat om een Combipak van het merk Apro De jas kan aan de broek worden vastgeritst. Protectie: knie elleboog schouder en rug. Thermo binnenvoering in de broek en jas. Maat: S (36/38) Onze...
  2. Georgeduc

    Zadeltas voor Ducati Monster 696/796/1100

    In verband met aanschaf Monster 821 aangeboden. Een schitterende Ducati Performance zadeltas. 1x gebuikt tijdens een weekend Maastricht tijdens Ducati Olanda rit. Verder af en toe gebruikt tijdens een dagtocht in NL. Verkeert in perfecte staat. Vaste prijs 125,= exclusief verzendkosten, of...
  3. Georgeduc

    Termignoni Ducati

    Gezocht een set Termignoni Carbon voor een Ducati Monster 796 uit 2014.
  4. Georgeduc

    19 april Motofun bij van den Ende racing Poeldijk

    www.supermotozuidholland.nl
  5. Georgeduc

    Crisis blijft aanhouden, Motor Mercuur failliet

    HCS Motorcycles BV Harley Davidson aan de laan van Waalhaven in Den Haag heeft het niet gered. Voor info klik hier
  6. Georgeduc

    Vespa LX Touring

    Ivm aanschaf Ducati te koop aangeboden: Vespa LX scooter ( duurste uitvoering) Dealer onderhouden http://link.marktplaats.nl/766056596
  7. Georgeduc

    Ducati toerrit Sound of Tunnel

    MCT-Terneuzen organiseert op 28 september de toerrit SOUND OF TUNNEL ! Vanaf 10.00 uur verzamelen. Vertrekken rond 11.00 uur. Om 10.30 uur zal de Ducaticlub Belgie zich bijvoegen om ook deel te nemen aan de toerrit. We zullen rond 16.00 uur weer terug zijn. Dan vindt MCT het leuk om met...
  8. Georgeduc

    Termignoni Shorty

    Voor mijn S4R/T ben ik op zoek naar een Termignoni shorty. Wie heeft er nog een liggen ?
  9. Georgeduc

    Paddock Stand voor een Ducati S4R Testastretta

    Wie heeft er nog een Padock Stand over staan in de garage of schuur. Ik hoor het wel. George
Terug
Bovenaan Onderaan