Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Dutchfreeze
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Dutchfreeze

    Bandenspanning

    Beste mede-forummers, Op mijn kawa klr250r heb ik geen offroad banden meer zitten. Deze waren op toen ik de motor kreeg en zijn vervangen voor een bt45 in de maat 130/90 achter(welke groter zijn dan de originele maat) en metzeler enduro 4 in de maat 90/90 voor. Ja geen ideale combinatie, ik...
  2. Dutchfreeze

    Motor blijft olie lekken

    Hallo mensen, Ik heb een kawa KLR 250 overgenomen voor een kratje bier. Nieuwe bandjes en kettingset erop en gaan met die banaan. Echter lekt hij steeds olie na een rit. Alsof hij lekt na dat er druk op is gebouwd... En dat terwijl de olie nu op het minimale punt zit. Zijn er mensen die...
  3. Dutchfreeze

    Wat voor banden

    Hallo mensen, Sinds 3 dagen heb ik een nieuw oud beestje in mijn bezit. Overgenomen voor een kratje bier van de vader van een vriendin. Het is een Kawasaki KLR 250 uit '89 waar een nwe kettingset en nog nieuwe bandjes op moeten. Nu is mijn vraag: wat hebben jullie als schoeisel eronder...
  4. Dutchfreeze

    Goedkope naked met power

    Hallo, Het is een beetje wikken en wegen, maar ik denk dat ik eruit ben. Ik heb keuze tussen het kopen van een goedkoop oud barrel of lang sparen tot ik eindelijk mijn droom motor kan kopen. Ik kies toch voor het rijden, dus ben ik opzoek naar een oude, betrouwbare, bike die een beetje...
  5. Dutchfreeze

    RST Motorkleding

    Hallo, Laatst zat ik te kijken naar Baron von Grumble op youtube, een motovlogger. Misschien kennen wel meer mensen hem. En ik zag dat hij een leren pak aan had van RST en het zag er imo wel heel nice uit. Ik kan het alleen in nederland eigenlijk nergens vinden. Volgens mij is het een...
  6. Dutchfreeze

    Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deeltje IV

    Deel 4 van het beroemde topique op het motor-forum. Brand los! Spammen over je alledaagse wegmisbruik mag, maar houd het on-topic ;) Linkjes naar 1, 2 en 3: Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel III Het grote wat ik vandaag onderweg meemaakte deel II Het grote wat ik...
  7. Dutchfreeze

    CBR 600 FS start niet meer

    Hallo, Ik heb mij zojuist aangemeld omdat ik geen oplossing kan vinden voor het probleem waar ik mee zit. Maandag heb ik een geweldig mooie cbr 600 fs uit 2001 aangeschaft. Na een uitgebreide proefrit besloten om de motor te kopen. Naar huis gereden en dat ging ook perfect. Gisteren nog...
  8. Dutchfreeze

    Ruub stelt zich voor

    Hallo wereld van het internet, Mijn naam is Ruub en ik heb gisteren mijn eerste motor opgehaald. Een Honda CBR 600 Fs. Deze is via een palletje in de gashendel te begrenzen op 25 kw. (waar ik nog ruim 1.5 jaar aan moet geloven helaas) Ik kom uit zwijndrecht en ik ben eigenlijk hier...
Terug
Bovenaan Onderaan