Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nick Name
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nick Name

    Carburateurs laten reinigen

    Ik wil mijn carbs een keer laten reinigen en eventueel reviseren. 1 van de carbs lekt, waardoor mijn cilinder vol benzine stond. Iemand ervaring daarin? Wat zal ik daar ongeveer voor kwijt zijn? Vorige keer heb ik ze zelf helemaal uit elkaar gehaald (wel aan elkaar laten zitten) en weer...
  2. Nick Name

    Waar blijven de eindejaarsstats..

    :P
  3. Nick Name

    Div 900 bromt/resoneert bij 3000 toeren, geen vermogen

    Vanmorgen wat vreemds op de Diversion 900. Zal proberen het zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Na een kleine kilometer op weg te zijn merk ik dat de motor niet meer gelijkmatig zijn vermogen opbouwd, maar met horten en stoten optrekt, vooral in 1 en 2. Rond de 3000 toeren begint het...
  4. Nick Name

    Tic Top Tien

    Dit gaat dus over Tics tijdens het rijden, en ik ben vast (hoop ik) niet de enige die ze heeft, namelijk: Een Tic tijdens het rijden! Mijn 2 voornaamste tikken: - Obsessief-Compulsief-knipper-knopje rammen Hoeveel keer ik tijdens het rijden volautomatisch maar blijf drukken op mijn...
  5. Nick Name

    Spot de PET-POPO deel 1

    In navolging op het legendarische MF-PET-Fles spel en inspiratie opgedaan in dit topic: Nepagent op de A27 Een nieuwe uitdaging voor heel MF Spot de PET-POPO! Special thanks voor de suggestie: Yopperdepop in "Nepagent op de A27" En uiteraard ook voor FastnSweet voor bovenstaande...
  6. Nick Name

    Yuasa YTX9-BS 12V,8Ah Accu (nieuw)

    Verkocht
  7. Nick Name

    Diversion 900 einde verhaal??

    -O- vanmorgen het ergste geluid gehoord wat je volgens mij kan horen als motorrijder... Ik start de motor, heel even hoor ik de startmotor, en daarna een hele droge door merg en been gaande *KLOENK* , heel typisch ijzer op ijzer geluid. En daarna uiteraard niets meer. De aanloop: - 2...
  8. Nick Name

    Malware gedecteerd volgens chrome

    in dit topic: File matrixborden. Wie snapt ze?
  9. Nick Name

    Topic notificatie Motormeuk

    is het mogelijk om Motormeuk uit te breiden met een topic-notificatie, net als het reguliere MF?
  10. Nick Name

    Gezocht: Onderkuip Yamaha Diversion 900 (Groen)

    Topic-titel zegt genoeg zou ik zeggen :P Kuip liefst inclusief bevestigingsmateriaal never mind, heb er al 1 gevonden
  11. Nick Name

    Startprobleem diversion 900 + naar geluid..

    Omdat beelden meer zeggen dan duizend woorden: Heel vaag, als ik de druppellader eraan hang, dan laat hij weer bij, zodat ik weer een startpoging kan doen, echter na 5 minuten geeft de lader al aan dat de accu vol is. Bij een warme motor (na aanlopen, damn wat is dat ding zwaar...)...
  12. Nick Name

    Ervaring met Parrot SK4000

    Iemand hier ervaring met de "carkit" voor motorrijders van Parrot, de SK4000. Foto Heb tot nu toe 1 review gevonden, maar daar wordt je niet echt vrolijk van: http://www.pdashop.nl/review/55294/category-4214-smartphones-pda-s/parrot-sk4000-motorcycle-bluetooth-headset.html Hier nog...
  13. Nick Name

    T.E.A.B. Yamaha Diversion 600 '92

    Te koop in Berkel en Rodenrijs: Yamaha Diversion 600 uit 1992 met 74.000 km op de teller Waarom tegen elk aannemelijk bod, simpel, de motor heeft nog wat werk nodig. Het lange verhaal: Koppeling Diversion 600 Het korte verhaal: Na het verwisselen van het druklager heb ik...
  14. Nick Name

    3 delige krauser kofferset

    Bij deze zet ik mijn drie delige krauser kofferset te koop aan. Te koop vanwege een aanrijding waardoor ik mijn nieuwe Yamaha Diversion 900 na 3 dagen al weer kwijt was -O- De koffers zaten tijdens de aanrijding niet op de motor, dus die zijn nu over zeg maar |( De bijbehorende beugel...
  15. Nick Name

    Koppeling Diversion 600

    Ik vermoed een probleem met mijn koppeling :X Kom vanmorgen op de zaak aan, schakel terug naar zijn 1 en hoor een ontzettend naar schurend piepend geluid uit het blok komen. Motor in vrij gezet, en het geluid was zo goed als weg. Maar zodra ik de koppeling ook maar een beetje inknijp...
  16. Nick Name

    Accu of Dynamo?

    Ac(c)u(ut) probleem :P Wat me nu weer gebeurd... Sta net bij de pomp, ff getankt, wil vervolgens weer starten, maar dat ging dus even niet -O- Startmotor draaide amper rond, typisch het geluid bij een bijna lege accu. Gelukkig was er tegenover de pomp een holletje naar beneden en kon ik...
  17. Nick Name

    Zadel voor Yamaha Diversion uit 1992

    Zoals de titel zegt. Heb een scheur in de stof van mijn zadel.
  18. Nick Name

    Olie + filter vervangen en nu gaat het olielampje branden.

    Zojuist op mijn Yamaha Diversion 600 uit '92 de olie en het oliefilter vervangen. Had wat problemen met het oude filter eruit te krijgen, maar dat ging op zich uiteindelijk goed. Kwam een hoop pikzwarte olie uit in ieder geval, dus gok dat de vorige eigenaar dit al een tijd niet had gedaan...
  19. Nick Name

    Kofferset + Rek Yamaha Diversion (model 1992)

    Te Koop: Kofferset + Rek voor Yamaha Diversion (zie foto's) (foto's ook nog in high-res beschikbaar als sleutelhulp :P ) Af te halen in Berkel en Rodenrijs voor 125 €
  20. Nick Name

    Slotje Transformers Topic

    Vind het een beetje vreemd dat deze wordt gesloten :? Nijlpaard in "Transformers Fans ???" Het is een hobby topic, zoals er wel meer zijn (sportschutters bijvoorbeeld) Er wordt niet gechat En straks als de film uitkomt, wordt er geheid een topic over geopend, dus waarom dan deze niet...
  21. Nick Name

    Topictitel in onderwerp Notificatie

    In navolging van deze: Email Notificatie Kan er in de notificatie, in het onderwerp, de topictitel geplaatst worden?
  22. Nick Name

    Email Notificatie

    In de email notificatie stond vroeger altijd "last" , kan dit weer terug?
  23. Nick Name

    Wat was er aan de hand vanmorgen?

    Topictitel zegt al genoeg he O-)
  24. Nick Name

    Nieuw subforum "Dealer ervaringen"

    Naar aanleiding van deze 2 topics (en er zullen er nog wel meer zijn) CBR600RR trillingen in het blok Lang leve het vertrouwen in een motorzaak. Is het geen goed idee om dit soort topics te verzamelen in een subfora? Ik weet dat er complete site's van zijn die dit al proberen te doen. Maar...
  25. Nick Name

    Profiel verminkt?

    Als ik mijn profiel wil aanpassen krijg ik niet alle velden te zien. Ik kan ook geen wijzigingen meer opslaan zal zo ff een screen dumpje maken
Terug
Bovenaan Onderaan