Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jordib
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    led strips op 12 voltsysteem

    Allen, Totaal niet motor gerelateerd maar omdat jullie er verstand van hebben toch even vragen. In mijn kleine autootje (c1) wil ik namelijk wat leuke led strips inbouwen bij het interieur. Bedenk hoedeplank/onder de stoel/ bij de gaspedalen Nu zit ik alleen met de vraag waar ik de stroom...
  2. J

    (Kinder) Helm HJC

    Verkocht, advertentie mag verwijderd worden
  3. J

    Ketting

    Allen die mij helpen kan: Mijn motor ketting aan het vernieuwen dmv de uitleg op her forum. Nu ben ik beland bij het ponsen ( hechten van de ketting ) en heb ik het volgende tooltje van me vaders werk mee gekregen http://http://allesopdemotor.nl/wp-content/uploads/2014/09/Kettingpons.png...
  4. J

    Suzuki gsx onderuit knipper probleem

    Voor de techneuten heb ik een vraag, afgelopen week onderuit gegaan en qua schade valt alles mee! Alles thuis liggen wat stuk was: spiegels, knipper links, stuur + console ( aansturen van verlichting etc) & schakelpook. vandaag bezig geweest met monteren van het console omdat ik dacht dat...
  5. J

    aanschaffen compressor

    Hallo, Al een aantal dagen in mijn hoofd om een compressor aan te schaffen. Heel vaak zal ik hem verwacht ik niet gebruiken maar wat ik er mee wil doen is: - autobanden/motorbanden vullen - stof vrij spuiten van spullen etc - nieten naja en je koopt af en toe wat spulletjes om de...
  6. J

    Ketting, hoe schoonmaken en invetten?

    Ja ik weet het, er zijn al tientallen topics over de ketting! Maar ik raak door al die topics de weg een beetje kwijt. Wil mijn ketting even een onderhoudsbeurtje geven maar waarmee schoon maken? Mij lijkt een schone droge doek is voldoende? Het invetten: met de ketting spray van action...
  7. J

    nieuwe Honda deuville

    hallo allen, mijn pa rijdt momenteel een honda deuville voor woon-werk. Door dat er behoorlijk wat km's op gedraaid is momenteel, heeft me vader een deal bij een honda dealer voor een nieuwe. Nu is het gevalletje dat ze bij de motorzaak aangeven dat de rode deuville niet leverbaar is. Om...
  8. J

    honda deauville zijkoffers vervangen

    hallo, mijn vader heeft de honda deauville al een aantal jaren. Nu is de motor een keer gevallen en liggen er nieuwe kuip delen om gemonteerd te worden. Nu gaat het verhaal dat de ge-integreerde koffers nogal lastig zijn om te bevestigen. de vraag is of dit klopt? zou ik deze koffer...
  9. J

    Suzuki gx600f, moeizaam schakelen

    Hallo, Inmiddels 3 maanden in het bezit van de suzuki gsx600f 1997, en op zich zeer tevreden. De motor heb ik inmiddels voor mijzelf ingereden en kom er nu toch wel achter dat er een aantal dingen opvallen wat andere gebruikers ook hebben. Als de motor warm is krijg ik deze lopend...
  10. J

    Suzuki gx600f

    Hallo, Inmiddels 3 maanden in het bezit van de suzuki gsx600f 1997, en op zich zeer tevreden. De motor heb ik inmiddels voor mijzelf ingereden en kom er nu toch wel achter dat er een aantal dingen opvallen wat andere gebruikers ook hebben. Als de motor warm is krijg ik deze lopend...
  11. J

    marktplaats & intercom

    binnenkort afrijden voor mijn motorrijbewijs :D helaas nog maar 19 en verplicht aan een 25KW motor. op marktplaats in mijn ogen wel een leuke gevonden: http://motoren.marktplaats.nl/motoren-suzuki/592391250-susuki-gsx-600-f-25kw.html nu is de vraag of dit inderdaad een leuke motor is voor...
Terug
Bovenaan Onderaan