Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Roderick87
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Roderick87

    Ervaringen van eigenaren Speed Triple en Tiger

    Ben de laatste tijd actiever aan het kijken naar een mogelijke andere motor. Mijn huidige en nog eerste motor: Honda VFR800 VTEC 2002 Sinds ik vorig jaar een testritje had gemaakt op een VFR1200X en een Speed Triple 1050 Heeft het mij toch een beetje aan het denken gezet, en daarbij dat ik...
  2. Roderick87

    Innovv K1 motor dashcam

    Na een tijdje zitten zoeken en nadenken over hoe ik een (action)camera zou kunnen inbouwen op de motor. Kwam ik de Innovv K1 tegen : http://www.innovv.com/#!the-k1/c3r6 Dit had toch alles wat ik sowieso wou hebben: 1080p Full HD resolutie 2 Camera's voor, voor en achter (met vast draad)...
  3. Roderick87

    Drift HD Ghost Action Camera

    Bij deze bied mijn Drift HD Ghost Action Camera aan De camera is maar een tweetal keer gebruikt, voornamelijk gebruikt om foto's mee te maken Drift HD Ghost camera •Sticky Flat mount •Universele mount(bevestiging) •Goggle Mount •Dichte achterkant •Open achterkant, voor USB en...
  4. Roderick87

    Groepsinkoop motor/auto dashcam

    Mede (VFR)rijders Nu zit ik al een tijdje hierover te denken en de laatste weken aardig wat zitten zoeken en vergelijken naar verschillende manieren om een camera permanent in te bouwen in de motor. Als zijnde dashcam voor gebruik bij dagelijks woon/werk en mocht het gebeuren in geval van een...
  5. Roderick87

    Onderdelen Honda VFR800

    verkocht
  6. Roderick87

    Two Brothers Uitlaat Honda VFR Vtec

    Toen ik mijn Honda Vtec kocht en zat te kijken naar een andere uitlaat. Zat in het begin te kijken naar een BOS voor de VTEC maar die werden nergens meer geleverd. En degene die ik toen zag waren te hoog in prijs ook. Laser uitlaten klinken ook leuk, maar persoonlijk vind ik die er niet...
  7. Roderick87

    Ketting en tandwielverhouding Honda VFR VTEC

    Binnenkort tijd voor wat onderhoud en terwijl we dan toch bezig zijn. Dacht ik vindt het ook wel leuk om een andere ketting erop te zetten. Nu zat ik alleen te spelen met het idee om dan de tandwiel in een andere verhouding te nemen. Om te zien of ik wat meer koppel/acceleratie in de lagere...
  8. Roderick87

    Honda VFR800 2004 Omzetten van mijlen naar Km

    Hallo allen, Ben pas lid van dit forum en al veel zitten lezen en zoeken kwa informatie. En nu (hopelijk) binnenkort ook zelf in het bezit van een motor :] . Heb al zitten zoeken maar ben dit nergens tegengekomen, hopelijk weet iemand het antwoord. Ik ga (als alles meezit) binnenkort een...
Terug
Bovenaan Onderaan