Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: IOM TT
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. I

    Isle of Man TT 2011

    Voor belangstellenden, via deze link is mijn dit jaars Isle of Man TT blog te volgen, reis aanstaande maandag die kant op, s'avonds zijn dan de eerste trainingen, zo doorgaand de hele week, vanaf volgende week zaterdag is de wedstrijdweek met racedagen op zater-maan-woens en vrijdag.
  2. I

    Te Koop - Kawasaki Ninja ZX-7R

    Te koop Kawasaki Ninja ZX 7R. Bouwjaar 1998, 34.000 KM. Vaste prijs 4000 euro. Zeer goed onderhouden, nette en strakke ZX 7 R. Niet gebruikt voor de racerij. Schadevrij, nw. achterband, nw. accu. Snelle, goed lopende en sturende motor. Gert Meulman. Tel. 06-36229553.
  3. I

    Foto James Toseland

    Heb een vraagje, mensen van overzee willen graag weten wie deze foto van James Toseland vorig jaar op Assen heeft genomen, de foto stond in dit formaat gepubliceerd op tt-assen.com, ze willen graag de fotograaf van deze foto achterhalen omdat Toseland hier met de door hun gegeven vlag staat...
  4. I

    Speedshow Vlagtwedde

    Zaterdag 16 february aanstaande organiseert de Stichting Historic TT Vlagtwedde een Speedshow in de zalen van Party Centrum Rendering aan de Schoolstraat 8 in Vlagtwedde, aanvang 11.00 uur tot 23.00 uur. Het evenement is voor iedereen toegankelijk, de entree bedraagt 2,50. Op de...
  5. I

    Frohburger Dreieckrennen 2007

    ...het laatste weekend van september was de Frohburger Dreieckrennen 2007, ben geweest, heb wat foto's gemaakt, ben nog druk bezig met uitzoeken en oploaden van de foto's op mijn website, er staan op dit moment 330 stuks van het evenement... ...Hans Smees won op Frohburg de sterk bezette...
  6. I

    250 CC Websites - Forums

    ...een kennis van me is op zoek naar Europese websites of forums alwaar 250 CC motoren te koop worden aangeboden, het gaat hierbij niet om een nieuwe motorfiets...hij is op zoek naar een goede 250 voor het aankomend raceseizoen...
  7. I

    100 jaar Isle of Man TT races

    Volgend jaar vindt het Honderd jarig bestaan plaats van de Isle of Man TT Races. Ik zal proberen vanuit dit topic jullie op de hoogte te houden van de nieuwste ontwikkelingen aangaande de Centenary. Latest TT Developments
  8. I

    Realroadracing

    Cookstown 100 2006 Main A Race Cookstown 100 2006 Superbike Race Cookstown 100 2006 600 Race. Tandragee 100 2006 Junior and Senior Open NW 200 Superbikes May 2006 2nd Race NW 200 Supersport 600 2nd Race
  9. I

    Realroadracing

    Een nieuw fris topic over het echte straat racen zoals dat vooral nog gebeurt in Ierland en op het Eiland Man. Dit weekend is de eerste race voor het Irish Roadracing Championship en zoals gewoonlijk is de Cookstown 100 de eerste race op het programma. De trainingen zijn gisteravond verreden...
  10. I

    www.motor-forum.nl

    Wil hier ook even buiten mijn topic "Realroadracing" om onder de aandacht brengen dat ik sinds kort een eigen website opgestart heb, waar mijn realroadracing foto's zijn te aanschouwen in de archive section. www.joey-jan.com
  11. I

    Realroadracing foto 2004

    ...het Realroadracing 2004 seizoen is weer ten einde...er zijn dit jaar weer vele mooie foto's te bewonderen geweest van de races aldaar...ik heb mijn fotobestand van dit jaar nog eens doorgenomen en heb hierbij een keuze gemaakt van acht foto's waarbij ik denk dat ze iets extra's hebben...ik...
  12. I

    3e fiets gekocht

    ...naast de Kawa Z1000 bj.'74 en de Honda NS400R bj.'85 heb ik me vandaag deze Kawa ZX7R bj.'98 erbij aangeschaft...
  13. I

    Mijn naam is IOM TT

    Hallo...zal me nog even voorstellen hier...heb me sinds donderdag aangemeld op dit forum...heb reeds een topic opgericht op Motorsport algemeen...het betreft een topic over mijn passie, realroadracing...bezoek sinds een aantal jaren de ultieme ervaring op motorsportgebied, the Isle of Man TT...
Terug
Bovenaan Onderaan