Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: joyce666
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Spiegels cbr 600f '00/99

    Ik zoek voor mijn motor spiegels in het zwart of carbonlook. Incl de bevestiging aan de kuip. gr
  2. J

    dynamo en spanningsregelaar voor cbr600 f4

    ey mensen.... Heeft iemand een WERKENDE dynamo en spanningsregelaar voor een f4 model (1999-2000) voor een leuk prijsje???? Die van mij vertonen kuren, waar ik soms niet blij van wordt... Greetz...
  3. J

    hetzelfde emailadres

    Ey luitjes... Ik wilde in mijn profiel het emailadres veranderen, maar het lukt niet, omdat dit emailadres al bij jullie bekent is... Namelijk die van RML. Maar goed momenteel is dit ONS BEIDE adres... Hoe kan ik zonder een ander emailadres te moeten aanmaken dit veranderen?? Groetjes...
  4. J

    seatcover voor cbr600f (2001)

    Hallo, Ik ben op zoek naar een seatcover voor mijn cbr600f uit 2001. Het liefst in het (mat)zwart, maar een andere kleur is ook prima. mgv Joyce
  5. J

    Hoe haal ik mn moeder over!!??

    Hallo, Al ruim 2 1/2 jaar heb ik mijn motorrijbewijs en al 2 motoren verder en nog vind mijn moeder het helemaal niets dat ik motor rij.. Ze is altijd blij wanneer ze belt en hoort dat ik weer een rit heb overleefd. Hoe kan ik mijn moeder overtuigen dat motorrijden best meevalt qua...
Terug
Bovenaan Onderaan