Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: westlandmb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. westlandmb

    Dainese Shield 7 rugprotector

    Hele fijne rugprotector, maar past niet mooi onder mijn leren pak meer. De rugprotector is wel gebruikt, maar is nauwelijks iets te zien van slijtage. Zit bij mij goed (ben 1,80m). €25
  2. westlandmb

    Held motor jeans heren maat 30/32 kevlar met kniestukken

    Mooie held motorjeans te koop. Bijna niet gedragen. Vind mijn textielpak namelijk toch eigenlijk fijner zitten. Er zitten d3o kniestukken in voor extra veiligheid, maar kunnen er ook uit. (zit vast met klittenband dus verschuift niet) Maat 30/32 Ooit iets van €90 voor betaald, maar ben al blij...
  3. westlandmb

    Motor handschoenen winter Bering Fabio maat 11

    Handschoenen van het Bering type Fabio. Zijn heerlijk zacht van binnen. Zouden ook waterafstotend zijn, maar na een flinke regenbui loopt uiteindelijk het water gewoon je handschoen in. Wel een hele fijne handschoen voor in de winter. Lekker warm! Handschoenen zijn niet meer in nieuwstaat...
  4. westlandmb

    SW Motech Blaze Zadeltassen Universeel €125!

    Hierbij bied ik een setje SW Motech Blaze H tassen aan. Onlangs deze gekocht en een beetje op maat gemaakt voor mijn Triumph Street Triple 675 (07-12). Er zit een houder bij die gemotneerd wordt aan dezelfde punten waar de duo steunen vast zitten. Ziet er redelijk netjes uit als voor als je een...
  5. westlandmb

    Gezocht: tail tidy voor street triple (r) model 08-12

    Helaas is mijn hudige tail tidy doorgescheurd afgelopen 4000km tijdens motor vakantie. Ik zoek dus een nieuwe, maar is helaas nog lastig te vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een van R&G. (Tail Tidy for Triumph Street Triple 675 '07-'12 and the Street Triple R '08-'12)...
  6. westlandmb

    z.g.a.n. Alpinestars Challenger v2 combi pak maat 50

    Wegens overstap naar Naked bike verkoop ik dit vrijwel nieuwe combi pak. Maat 50. Lang verhaal kort: Ik had een ander combipak met een productie/pasvorm fout. Na wat heen en weer sturen naar Alpinestars Italië in 2017/2018 heb ik na veel lang wachten een nieuw pak gekregen van Alpinestars in...
  7. westlandmb

    Triumph Street Triple windscherm verstelbaar ruit flyscreen

    Bij deze bied ik een windscherm aan voor Triumph street triple. Te monteren op het huidige flyscreen met rubberen moeren/boutjes. De ruit is verstelbaar in hoogte en kan iets naar voren gekanteld worden. Het is het ruitje zoals op de eerste 2 foto's. De 3e foto is van de fabrikant. De ruit is...
  8. westlandmb

    Airbag op de motor

    Na het lezen van het een artikel werd het mij duidelijk dat de motorkleding voornamelijk beschermd tegen glijden en niet zozeer een harde impact. Nu draag ik zelf altijd een rugprotector, maar laat nu juist het gevaar zitten bij de borstkas, waar denk ik de meeste van ons geen extra bescherming...
  9. westlandmb

    Kawasaki ZX6R 2003, veel opties 29dkm VERKOCHT

    Nette ZX6R uit 2003, 29.034km Voor zijn leeftijd nog in nette staat. €3500. Niet de goedkoopste, wel de meeste complete. Bij geen serieuze interesse of te laag bod hou ik deze motor als 2e motor. Hij mag weg, maar hoeft niet. Betreft een 636cc. Motor heeft altijd binnen gestaan. Opties...
  10. westlandmb

    LSL Clip-on set Tour Match voor Honda CBR 1000 RR (2007) + MFW verstelbare voetsteunen

    Deze set clipons + verstelbare voetsteunen heb ik onlangs gekocht op Marktplaats. Maat van de clip ons is 50mm (om de voorvorkpoot) Heb deze set gekocht met het idee om hem op mijn zx6r uit 2003 te monteren, maar past helaas niet goed met het kapwerk. De set is gemaakt voor een Honda CBR 1000...
  11. westlandmb

    Revit combi pak 2pc maat 50

    Wegens aanschaf nieuw pak verkoop ik mijn revit pak + een alpinestars pak. Alpinestars Maat 48: Labeltje van de rits (jas) is los en hier zit nu een sleutelring aan. Verder totaal niet storend. Revit maat 50: Zit iets ruimer als de Alpinestars Kom gerust langs om een of meerdere pakken te...
  12. westlandmb

    Alpinestars Octane 2pc combi pak maat 50

    Wegens aanschaf nieuw pak verkoop ik mijn alpinestars pak. Alpinestars Maat 48: Labeltje van de rits (jas) is los en hier zit nu een sleutelring aan. Verder totaal niet storend. Alpinestars Maat 50: In nette staat, geen bijzonderheden Revit maat 50: Zit iets ruimer als de Alpinestars maat...
  13. westlandmb

    Alpinestars Octane 2pc combi pak maat 48

    Wegens aanschaf nieuw pak verkoop ik mijn alpinestars pak. Vorig jaar heb ik er twee gekocht omdat de eerste te klein was. Nu wilde ik toch iets nieuwers. Het pak is al wat jaartjes oud, maar ziet er nog netjes uit. Alpinestars Maat 48: Labeltje van de rits (jas) is los en hier zit nu een...
  14. westlandmb

    Pasvorm combi pak. Hoe strak mag het zitten?

    Hoe strak mag een leren combi of overal nu eigenlijk zitten? Ik ben zelf +- 1,80 en 75kg. Mijn huidige pak is maat 48 en zit redelijk goed. Maat 50 heb ik ook nog gepast maar is te ruim. Nu zit het bij mij zo: Maat 48 broek zit goed. Geen plooien, mooi strak alleen door mijn lengte (of...
  15. westlandmb

    Mooie Europese motor ritten

    :9~ Afgelopen jaar ben ik met 4 vrienden (3 motoren, 1 auto) naar Kroatië geweest. Een flinke rit en in de +- 2,5 week tijd hebben we ongeveer 4.000km gereden. Midden in augustus met temperaturen die variëren tussen de 30 en 37 graden kan dat best warm zijn. Toch is het zo'n reis die...
  16. westlandmb

    Kawasaki zx6r 636 2003 schetsplaat / voetsteun

    Hallo, Om mijn zx6r helemaal in topstaat terug te brengen ben ik op zoek naar een rechter schetsplaat / voetsteun. Bij mij is heeft die namelijk een scheurtje bij de bevestiging. Vermoedelijk is de motor een keer omgevallen op de rechterkant bij de vorige eigenaar. Heb je dit onderdeel...
  17. westlandmb

    kuipruit kawasaki zx6r 2003 bubble

    Voor mijn kawasaki zx6r uit 2003 zoek ik een donkere / dark smoke kuipruit die iets hoger is als origineel. Het liefst een double bubble met redelijke strakke lijnen. Iemand nog iets liggen op de zolder?
  18. westlandmb

    Bluetooth communicatie en navigatie voor motorvakantie

    Voor de komende motor vakantie richting Kroatië zoek ik nog wat uitrusting. Wat betreft communicatie zoek ik: Sena 10s, 10r of 20s Voor navigatie: Garmin zumo 390, tomtom rider 400 + Mocht iemand nog dit of iets anders in de opruiming hebben hoor ik het graag middels een berichtje. :)
  19. westlandmb

    Goede integraal helm?

    Mijn HJC IS-16 helm is inmiddels op, hij gaat te ruim zitten er zijn wat kleine mankementen aan. De helm ventileert goed, maar is daarentegen totaal niet stil. Ook is door de tijd een ventilatie rooster kapot gegaan en is een stukje plastic van de zonnenvizier-bediening gesneuveld. Bij de...
  20. westlandmb

    Weet terug, wat voor motor? (ZX6R, CBR600F 3, GSX-R)

    Een kleine 4 jaar geleden had ik me al aangemeld, maar vanwege de 11/35kw regel gewacht met mijn rijbewijs. Deze week toch ook het mooie papiertje mogen ontvangen en dus op zoek naar een motor. Nu zit ik vooral te kijken voor een leuke beginnersmotor. De motor mag best 20 jaar oud zijn...
  21. westlandmb

    Even voorstellen

    Hallo, ik ben Mark 20 jaar en momenteel nog student met bijbaan. Na 4 jaar op de brommer rijden en 2 jaar auto wil ik me wat meer gaan oriënteren op de motor. Helaas red ik het niet om nog voor 19 januari me rijbewijs te halen. Dus begin ik denk pas op me 24e. Toch heb ik mezelf alvast...
Terug
Bovenaan Onderaan